![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#521 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hoe staat u tov het stopzetten van de financiering van katholieke, Joods, Islam en andere religieuze scholen?
Caroline Leavitt: ‘aa moeder’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 13 november 2024 om 23:07. |
|
|
|
|
|
|
#522 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Onbegrijpelijk. |
|
|
|
|
|
|
#523 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#524 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#525 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#526 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#527 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#528 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Die constant veroordeeld worden voor het schenden van de mensenrechten.
|
|
|
|
|
|
#529 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#530 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maat Panda zijn beruchte blooper van toen was een duidelijke stommiteit destijds. Ontegensprekelijk. Hem nu te pas en te onpas telkens opnieuw op dezelfde (inmiddels betaalde) gasrekening te blijven attenderen is nogal eentonig geworden. Vindingrijk innoverend is 't niet echt meer hè, dat ad nauseam herhalen...? Kweetni. Hetzelfde geldt voor zijn fetisj qua 'De Vlomse Belangen Partai' ook trouwens. Daar niet van.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 14 november 2024 om 03:14. |
|
|
|
|
|
|
#531 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mijn steun heb je.
|
|
|
|
#532 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Golle zijt nog dezelfde, maar ik ben maar recent een zuurzak geworden.
|
|
|
|
#533 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De democratie is het ziekste van iedereen, letterlijk.
Nog nooit zoveel chronische ziektes. Maar benoem de oorzaak en je bent in diezelfde democratie een wappie.
|
|
|
#534 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Jij bent degene die een straffe bewering doet hé, ik moet die niet bewijzen.
In afwachting daarvan is de conclusie: regelgeving specifiek om een islamitisch uiterlijk kenmerk (de hoofddoek) te viseren botst niet met het UVRM.
|
|
|
#535 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De laatste gaat hij regelmatig uit de bol met vreemde uitspraken.
Ik denk dat het niet goed gaat met hem. Zou de druk van het wassende tij te zwaar zijn?
|
|
|
#536 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat ze begrensd wordt op enkele zaken is te kaderen. Maar op een hoofddoek vitten is gewoon zuurzakkerij he. Symbolen hebben niet altijd dezelfde betekenis. Christelijke vrouwen dragen binnen de kerk, zeker als ze spreken, ook steeds meer een hoofddoek. Als nu een zuster zoals Maria gekleed wilt lopen, mag ze dat niet doen in haar functie omdat het vloekt met het vrijheidsbeeld van een opgestoken massa? Ik zou als samenleving toch eens goed nadenken voor ge nog meer tegen de wetten van God vloekt, dat is nog nooit ergens goed afgelopen. Het probleem binnen de democratie zijn niet de moslims of andere gelovigen, maar onze eigen mensen wiens politiek hun neus wijst om de onraad hier niet meer te rieken. En ze dicteren u dat nog in volle trots als vrijheid.
|
|
|
|
#537 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik moet Siegfried niet, ik vind hem ne echte kwal, maar hier heeft ie wel gelijk.
Siegfried Bracke Typisch Gent. MathiasDeClercq spreekt over het meest liberale akkoord ooit, dat dus door Groen_Gent en Vooruit_Gent met groot enthousiasme is goedgekeurd maar door OpenVldGent maar uiterst matig wordt geapprecieerd. Wie gelooft die mensen nog? 12/11/2024, 09:02 Laatst gewijzigd door reservespeler : 14 november 2024 om 08:06. |
|
|
|
|
|
#538 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Weg uit mijn leven met die psychopathische soort!
|
|
|
|
#539 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat trouwens in UVRM ook al geregeld is via art 18. Ik snap niet waar Blokkers de waangedachte blijven uithalen dat discriminatie op basis van een godsdienst legaal kan zijn... |
|
|
|
|
|
|
#540 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Inhoudelijk noch juridisch heeft dat iets te maken met gefabuleerde wetten van jouw god. Het gaat om een recht, rechten ontstaan omdat de samenleving die beslist heeft en in wetten vastgelegd. |
|
|
|
|