![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#741 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mijn wegeveinsde felicitaties!
Annick De Ridder: - “Lang gedacht dat hij zijn pillekes niet pakte, maar dit lijkt mij stilaan een teveel aan een bepaalde substantie.” Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 27 januari 2025 om 19:15. |
|
|
|
|
|
|
#742 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik vind het grappig hoe je blijft proberen om je weirdo zerohedge toestanden te verkopen op het forum... |
|
|
|
|
|
|
#743 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Opvallend hoe iemand kan radicaliseren in slechts enkele maanden...
|
|
|
|
|
|
#744 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Need I say more?
|
|
|
|
#745 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ik vind het voornamelijk grappig hoe jij nog steeds doet alsof het 2019 is.
|
|
|
|
#746 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
"I'm dark, gothic MAGA"Een subcultuur. Denk aan de muziek van The Sisters of Mercy. Is Grimes een Goth?
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 27 januari 2025 om 19:59. |
|
|
|
|
|
|
#747 | |
|
|
Citaat:
Het toont gewoon de diepe, diepe haat aan, misschien helemaal niet voor Musk zélf, maar voor het feit dat ze de morele "high-ground" kwijt zijn. De bevolking "at large" begrijpt iedere dag beter en beter dat het collectivistisch model, waarbij afwijkende meningen "het zwijgen moeten opgelegd worden," waarbij biologie geen rechten meer heeft, waarbij de Europese spaarpot een "free for all, grab what you can get" is geworden, waarbij overheden zich op kap van de toekomst kapot lenen, en en passant torenhoge inflatie creëert, waar multicultuur de vernietiging van de oorspronkelijke eigen cultuur bewerkstelligt, gewoon COMPLEET gefaald heeft. Niet mijn fout, beste Quercus, dat U deze realiteit gewoon niet onder ogen KAN zien. Maar die realiteit gaat NIET MEER WEG.
|
|
|
|
#748 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#749 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een foto die Musk met alle middelen van het internet probeert te halen, maar hij blijft opnieuw opduiken. ![]()
|
|
|
|
#750 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ik was eerst ook sceptisch, omdat in het verleden echt op deze manier geframed werd. De echte beelden zijn erger dan de stilstaande foto.
|
|
|
|
|
|
#751 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Onzin. Ik ben een heel eind gederadikaliseerd de laatste twee decennia.
|
|
|
#752 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#753 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zullen Europese kiezers tot dezelfde conclusie komen over hun eigen rechtse politici die routinematig worden afgeschilderd als ‘Hitler-helpers’? Dat kunnen we alleen maar hopen. De reden dat zoveel Europese politici en mediafiguren Elon Musk graag demoniseren en zijn X-platform censureren, is dat Musk weigert te leven volgens de Grote Leugen. En op X kunnen Europeanen naar deze pariapolitici luisteren en hun eigen mening vormen.
Een Tsjechische zakenman vertelde me afgelopen najaar in Praag dat Trump hoop biedt aan Europese conservatieven zoals hij. Hij zei dat het feit dat Trump weigert zich te laten intimideren door de media en de gevestigde mening, mensen zoals hij laat zien dat het mogelijk is om weerstand te bieden aan de liberale ideologie die Europa langzaam kapotmaakt. Het is zeker waar dat Europa waakzaam moet zijn tegen de terugkeer van het nazisme, maar het is ook waar dat de heersende klasse zo fanatiek is geworden dat het Europa ervan weerhoudt om verstandige beleidsmaatregelen te omarmen die hun liberale democratieën beschermen tegen ernstige bedreigingen. De “tweede carrière van Adolf Hitler” leidt tot de ondergang van Europa. Angst voor Hitler en de beschuldiging fascist te zijn, heeft Europeanen verlamd in het aangezicht van dodelijke bedreigingen voor hun beschavingsbestaan. Wanneer mensen banger zijn voor Elon Musk die op een bepaalde manier naar zijn aanhangers zwaait dan voor massamigratie, islamisering, economische stagnatie en culturele achteruitgang, dan hebben ze een ideologisch gif gedronken dat, let op mijn woorden, hen zal doden. via: Citaat:
De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 27 januari 2025 om 22:16. |
|
|
|
|
|
|
#754 | ||
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#755 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Voor diegenen die alles welbeschouwd dergelijke bizarre activiteit toch nog zien zitten: < J.B. Ball Talks About White People And Their Love For Fear | It's My Privilege > https://www.youtube.com/watch?v=xm_YOG0sssU
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) |
|
|
|
|
|
|
#756 | |
|
Europees Commissaris
|
Micele, ik moet zeggen, het doet pijn om een veteraan forumlid zoals jij te zien meegezogen worden in een fanatieke personencultus en bijhorende zorgwekkende standpunten. Vaak ging ik samen met jou in discussies met forummers die beweren er geen sprake is van klimaatsverandering, en boden we samen weerwerk door aanbrengen van objectieve cijfers. Zo ken ik u.
Wat ge de laatste tijd post op dit forum, staat daar echt heel ver vanaf. Ik herken u niet meer. Neem nu deze post:... Citaat:
Wat is dit meer dan een groot wazig vijandbeeld op te hangen tav de gevestigde orde? Waarom? Waarover gaat dit? Let ook op de interne inconsistentie: "...aan de liberale ideologie die Europa langzaam kapotmaakt..." En dan in de zin erna: " het Europa ervan weerhoudt om verstandige beleidsmaatregelen te omarmen die hun liberale democratieën beschermen" Wat hier staat, is dat de huidige machthebbers een liberale ideologie aanhouden die de EU kapot maakt, waardoor het onmogelijk is om de liberale democratie te beschermen. Allez, wat voor onzin is dat nu?! Tegelijk tegen en voor liberale ideologie pleiten? Dit is niets anders dan doublethink he. Er zijn vele forummers die al jaren consistent de meest extremistische onzin verkopen. Jij bent niet zo. Wat ik denk, is dat je zo'n grote fan bent van Musk, dat je blind bent voor waar hij stilaan openlijk voor staat en dat je jezelf dwingt om te verdedigen waar Musk voor staat... omdat het Musk is. Je kan ook gewoon Musk's kwaliteiten erkennen en tegelijk vragen stellen bij zijn ideologische overtuiging. Wees voorzichtig om mee te gaan met een blinde personencultus...
|
|
|
|
#757 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat begrijp ik niet. Ik heb hier reeds ondubbelzinnig pleidooien gehouden voor het vrije marktsysteem en tegen de onaflatende bemoeizucht van onze overheden. Van economisch standpunt ben ik uitgesproken liberaal en overtuigd voorstander van het aanmoedigen van de bevolking om hun eigen welstand te verhogen door het beleggen van hun spaargeld in aandelen van kwaliteitsvolle ondernemingen. Dat is ook hetgeen de Zweedse regering sterk aanmoedigt. Iets wat door onze rode en groene linksen ronduit wordt verafschuwd.
|
|
|
|
#758 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die mensen hebben hetzelfde standpunt als 20 jaar geleden en worden nu weggezet als linksen. Dat is wat Gunter met u in feite ook doet.
|
|
|
|
#759 | |
|
|
Citaat:
Ze noemden de bevolking die het niet is met hun extreem-linkse standpunten "garbage" en "deplorables." Hier gebruiken ze andere termen.
|
|
|
|
#760 | |
|
|
Citaat:
|
|