![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Remigratie moet op een vreedzame, georganiseerde manier gebeuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1. Ik ben blij dat je tegen neo-nazi’s bent die aansporen tot geweld
2. Ik ben ook tegen illegale immigranten 3. Mensen die asiel krijgen is toch wat anders. Gaan we ons nu keren tegen mensen die oorlogen en repressie ontvluchten?
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geweldloos en islam in 1 zin????
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 12 april 2025 om 22:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben je van mening dat de Marokkaanse immigranten hier in Europa op de vlucht zijn voor oorlog en repressie ?
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zal er enkel meer aanhangers door krijgen, mooi zo.
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn vader was er zo eentje. Maar die had het geluk niet relidioot opgevoed te zijn.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 12 april 2025 om 23:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.unhcr.org/be/nl-be/propo...%2C4%25vrouwen. Mensen die asiel/zoeken kregen zijn voornamelijk Syriërs, Afghanen, Palestijnen en Oekraïners. Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 12 april 2025 om 23:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Exact!
Els Van Doesburg bijvoorbeeld is immigrant maar geen asielzoekster. ![]()
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 12 april 2025 om 23:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neonazi zet aan tot geweld tegen Marokkanen, en jij stelt dat ze zich keert tegen mensen die oorlog en repressie ontvluchten. Of had die opmerking niets te maken met het onderwerp en was het maar wat virtue signaling van uw kant ? Ik hoop van niet, want virtue signallers zijn eigenlijk gewoon neo-nazis.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 13 april 2025 om 00:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hij heeft 48 jaar gewerkt (waarvan 45 jaar "officieel" in België), zonder dagen werkloosheid.
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En deportatie van je eigen staatsburgers willen vind ik er toch over.
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar wacht jij op om jouw fortuin na te jagen in jouw thuisland ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ergo, ik zie Vlaanderen als mijn thuisland. Geen heimweeschotel aan de gevel hier.
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar ben jij neergedaald in de Vlaamse zelfgenoegzaamheid en mankeer je ambitie om de Vlaamse kwijl te ontvluchten en fortuin na te jagen in jouw thuisland, waar jouw vader geboren is.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Mijn grootouders waren namelijk altijd op weg met hun werk en huis. Tot mijn grootvader de duimen legde aan longkanker, ergens midden jaren 70.
![]() |