![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Degene die historische blunders maakt of niet.
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, de meest fanatieke Poetin fans kun je bij de zwaarst geradicaliseerde Vlaams-Blokkers vinden.
Het bijgevoegde voorbeeld is hier al dikwijls gegeven, maar blijft relevant en actueel om deze pathologie te kaderen. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kalmaan maddoxske, de volwassene die de hele mensen in Solyent Green wil veranderen. Moet je daarvoor zo groot geworden zijn?
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wees blij dat je iets kunt kijken waar geen reclame voor een of ander waspoeder aan vasthangt.
![]() |
#205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op zijn minst ben ik daar eerlijk in. Zo krijgen vele nuttelozen toch een nuttige toekomst.
![]() |
#206 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Er wordt geen enkel mens meer gered als wij niet op verlof gaan."
![]()
![]() |
#207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier in Frankrijk is dat eerder bij extreem links. Bij de labbekakken die ze hier "extreem rechts" noemen was er eerder een attitude van "Oekrainers zijn onze affaire niet" maar ik heb niet echt een Putin fan discours gezien. Daarentegen, extreem links was min of meer akkoord dat Oekrainers nazies waren die Vladimir terecht smoorde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() maddox en mezelf kunnen elkaar vinden in de noodzaak om minder volk op deze planeet te hebben. Ik kan niet voor hem spreken, maar ik ben niet te vinden voor een totale exterminatie, enkel maar voldoende zodat ikzelf en de mijnen de wereld voor zich hebben. Dat is niks anders dan het toepassen van de ecologische doctrine. Nadien maken we van de nood een deugd, en als er dan toch veel volk moet opgesmoord worden, laten we met de meest storende eerst beginnen. Ikzelf heb geen speciale voorkeur voor garnalenvoer, maar heb daar ook niks tegen. Maddox is daar gevoeliger aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Relevantie? Buiten neerbuigendheid, geen antwoord. Ik kan me inderdaad voorstellen dat er mensen kritiekloos slikken wat de media ons opvoeren, en anderen verwijten dat ze dat niet doen, want daarover gaat het, niet over een eventueel standpunt.
![]() |
#210 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De enige manier om een mens direct in "relatief" veilig eten om te zetten is lang genoeg stoven, waarbij de temperatuur langdurig boven de 65°C (uren, zelfs dagen)gehouden wordt, en dan nog. BSE in de UK, waarbij er koeien een schapenziekte kregen, en waar mensen een andere variante van kunnen krijgen. Dat is er niet uit te stoven, en goeie reden om een tussenstap te nemen die genetisch voldoende verschil heeft. En ik vind een kommeke garnalen bij een Rodenbach gewoon lekker, ergo. Garnalen. Misschien dat anderen gefrituurde vleesvliegmaden interessanter vinden, maar ik vind een stuk zee met dikke garnalen minder storend dan een bak rottende lijken met veel vliegenmaden. Citaat:
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hun operette-voorzitter Van Grieken, die is wat handiger, die neemt zoveel mogelijk afstand van Rusland maar durft het niet aan om PhDW buiten te stampen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#214 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 5 augustus 2025 om 17:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar is er één groot kweekproject in de gemeente Kinrooi, waar ze gambas gaan kweken, tot 200 ton per jaar. Op hun website zie ik echter geen enkel detail over de voeding voor de gambas, dus wat er momenteel door de mixer gaat hebben we het raden naar. https://www.agropolis-kinrooi.be/nie...rt-in-limburg/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zit een soortgelijk project een paar kilometer westelijk van Brussel.
Maar dan met gamba's.
![]() |
#217 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |