Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 augustus 2025, 19:47   #201
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Wie heeft eigenlijk de “autoriteit” om te bepalen wat de juiste kant van de geschiedenis is?
Degene die historische blunders maakt of niet.
Oud 4 augustus 2025, 20:22   #202
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ha, ja, dat moet gij goed weten
Ja, de meest fanatieke Poetin fans kun je bij de zwaarst geradicaliseerde Vlaams-Blokkers vinden.

Het bijgevoegde voorbeeld is hier al dikwijls gegeven, maar blijft relevant en actueel om deze pathologie te kaderen.

Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2025, 21:42   #203
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
N°2 suggereert totaal niks, die stelt duidelijk "als u niet denkt zoals hij/zij/het, je een kaalgeschoren hersendode neonazi bent."
Maar durft dat zo niet schrijven.
Kalmaan maddoxske, de volwassene die de hele mensen in Solyent Green wil veranderen. Moet je daarvoor zo groot geworden zijn?
Oud 4 augustus 2025, 21:43   #204
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Relevantie? Wat suggereert u?
Wees blij dat je iets kunt kijken waar geen reclame voor een of ander waspoeder aan vasthangt.
Oud 5 augustus 2025, 03:38   #205
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Kalmaan maddoxske, de volwassene die de hele mensen in Solyent Green wil veranderen. Moet je daarvoor zo groot geworden zijn?
Op zijn minst ben ik daar eerlijk in. Zo krijgen vele nuttelozen toch een nuttige toekomst.
Oud 5 augustus 2025, 07:48   #206
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

"Er wordt geen enkel mens meer gered als wij niet op verlof gaan."
Oud 5 augustus 2025, 08:33   #207
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ja, de meest fanatieke Poetin fans kun je bij de zwaarst geradicaliseerde Vlaams-Blokkers vinden.
Hier in Frankrijk is dat eerder bij extreem links. Bij de labbekakken die ze hier "extreem rechts" noemen was er eerder een attitude van "Oekrainers zijn onze affaire niet" maar ik heb niet echt een Putin fan discours gezien. Daarentegen, extreem links was min of meer akkoord dat Oekrainers nazies waren die Vladimir terecht smoorde.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2025, 08:36   #208
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Volgens mij is het eerder garnalenvoer. Hij heeft iets met garnalen heb ik al gemerkt

maddox en mezelf kunnen elkaar vinden in de noodzaak om minder volk op deze planeet te hebben. Ik kan niet voor hem spreken, maar ik ben niet te vinden voor een totale exterminatie, enkel maar voldoende zodat ikzelf en de mijnen de wereld voor zich hebben.
Dat is niks anders dan het toepassen van de ecologische doctrine.

Nadien maken we van de nood een deugd, en als er dan toch veel volk moet opgesmoord worden, laten we met de meest storende eerst beginnen.

Ikzelf heb geen speciale voorkeur voor garnalenvoer, maar heb daar ook niks tegen. Maddox is daar gevoeliger aan.
Oud 5 augustus 2025, 13:14   #209
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN

DewareJakob's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wees blij dat je iets kunt kijken waar geen reclame voor een of ander waspoeder aan vasthangt.
Relevantie? Buiten neerbuigendheid, geen antwoord. Ik kan me inderdaad voorstellen dat er mensen kritiekloos slikken wat de media ons opvoeren, en anderen verwijten dat ze dat niet doen, want daarover gaat het, niet over een eventueel standpunt.
Oud 5 augustus 2025, 15:15   #210
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Volgens mij is het eerder garnalenvoer. Hij heeft iets met garnalen heb ik al gemerkt Ikzelf heb geen speciale voorkeur voor garnalenvoer, maar heb daar ook niks tegen. Maddox is daar gevoeliger aan.
'k Heb dat al een keer uitgelegd. 't heeft de maken met overdraagbare ziektes. En directe consumpie zoals Hannibal Lector dat demonstreerde, is gewoon dom.
De enige manier om een mens direct in "relatief" veilig eten om te zetten is lang genoeg stoven, waarbij de temperatuur langdurig boven de 65°C (uren, zelfs dagen)gehouden wordt, en dan nog.
BSE in de UK, waarbij er koeien een schapenziekte kregen, en waar mensen een andere variante van kunnen krijgen. Dat is er niet uit te stoven, en goeie reden om een tussenstap te nemen die genetisch voldoende verschil heeft. En ik vind een kommeke garnalen bij een Rodenbach gewoon lekker, ergo. Garnalen. Misschien dat anderen gefrituurde vleesvliegmaden interessanter vinden, maar ik vind een stuk zee met dikke garnalen minder storend dan een bak rottende lijken met veel vliegenmaden.

Citaat:
Maddox en mezelf kunnen elkaar vinden in de noodzaak om minder volk op deze planeet te hebben. Ik kan niet voor hem spreken, maar ik ben niet te vinden voor een totale exterminatie, enkel maar voldoende zodat ikzelf en de mijnen de wereld voor zich hebben.
Dat is niks anders dan het toepassen van de ecologische doctrine.

Nadien maken we van de nood een deugd, en als er dan toch veel volk moet opgesmoord worden, laten we met de meest storende eerst beginnen.
In dit geval zitten we op dezelfde golflengte hoor.
Oud 5 augustus 2025, 15:36   #211
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hier in Frankrijk is dat eerder bij extreem links. Bij de labbekakken die ze hier "extreem rechts" noemen was er eerder een attitude van "Oekrainers zijn onze affaire niet" maar ik heb niet echt een Putin fan discours gezien. Daarentegen, extreem links was min of meer akkoord dat Oekrainers nazies waren die Vladimir terecht smoorde.
De Poetin vrienden zaten vooral in de entourage van PhDW en de drinkebroers in zijn gevolg zoals Jan Penris, Frank Creyelman, Christian Verougstrate. Die zijn nog met de 'Kruisvaarder' wiens foto ik hier al had gezet naar rusland gegaan voor waarnemerke te spelen bij een fake referendum door de russen betreffende de Krim in 2014. Ook PhDW zijn vaste sidekick voor plezierreisjes , Anke Vander Meersch trok al naar Moscou. Net zoals Johan Deckmyn en mijn stadgenoot Erik Tack. Maar ook hun sterke man in het EP (Annemans) heult mee met de russen en weigert hun inval te veroordelen tijdens de stemming in het EP.

Hun operette-voorzitter Van Grieken, die is wat handiger, die neemt zoveel mogelijk afstand van Rusland maar durft het niet aan om PhDW buiten te stampen.
Oud 5 augustus 2025, 16:59   #212
wagner.666
Minister-President

wagner.666's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Het bijgevoegde voorbeeld is hier al dikwijls gegeven, maar blijft relevant en actueel om deze pathologie te kaderen.

Citaat:
De Poetin vrienden zaten vooral in de entourage van PhDW en de drinkebroers in zijn gevolg zoals Jan Penris, Frank Creyelman, Christian Verougstrate. Die zijn nog met de 'Kruisvaarder' wiens foto ik hier al had gezet naar rusland gegaan voor waarnemerke te spelen bij een fake referendum door de russen betreffende de Krim in 2014. Ook PhDW zijn vaste sidekick voor plezierreisjes , Anke Vander Meersch trok al naar Moscou. Net zoals Johan Deckmyn en mijn stadgenoot Erik Tack. Maar ook hun sterke man in het EP (Annemans) heult mee met de russen en weigert hun inval te veroordelen tijdens de stemming in het EP.

Hun operette-voorzitter Van Grieken, die is wat handiger, die neemt zoveel mogelijk afstand van Rusland maar durft het niet aan om PhDW buiten te stampen.
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2025, 17:04   #213
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Als ge Van Grieken een operette-voorzitter noemt, hoe catalogeert ge dan De Bleeker als voorzitter ???

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2025, 17:22   #214
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN

DewareJakob's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Kijk eens in de spiegel. Iemand die oproept tot vergassen en elimineren met alle mogelijke en onmogelijke middelen. En uitspraken doet die zo weggelopen zouden kunnen zijn uit nazi propaganda. Maar ik maak mij geen illusies, gezien de resultaten van de leden van de 0VLD blijft het kwaken op fora en al dan niet met debiele gif-jes.

Laatst gewijzigd door DewareJakob : 5 augustus 2025 om 17:23.
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2025, 18:37   #215
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
'k Heb dat al een keer uitgelegd. 't heeft de maken met overdraagbare ziektes. En directe consumpie zoals Hannibal Lector dat demonstreerde, is gewoon dom.
De enige manier om een mens direct in "relatief" veilig eten om te zetten is lang genoeg stoven, waarbij de temperatuur langdurig boven de 65°C (uren, zelfs dagen)gehouden wordt, en dan nog.
BSE in de UK, waarbij er koeien een schapenziekte kregen, en waar mensen een andere variante van kunnen krijgen. Dat is er niet uit te stoven, en goeie reden om een tussenstap te nemen die genetisch voldoende verschil heeft. En ik vind een kommeke garnalen bij een Rodenbach gewoon lekker, ergo. Garnalen. Misschien dat anderen gefrituurde vleesvliegmaden interessanter vinden, maar ik vind een stuk zee met dikke garnalen minder storend dan een bak rottende lijken met veel vliegenmaden.
Voor de grijze noordzee garnalen hebben wij het ideale klimaat, en ons noordzeewater is trouwens hun natuurlijke habitat. A priori lijkt dat een interessant model, als de aanvoer van voldoende garnalenvoer aan een lage prijs stabiel is.

Blijkbaar is er één groot kweekproject in de gemeente Kinrooi, waar ze gambas gaan kweken, tot 200 ton per jaar. Op hun website zie ik echter geen enkel detail over de voeding voor de gambas, dus wat er momenteel door de mixer gaat hebben we het raden naar.

https://www.agropolis-kinrooi.be/nie...rt-in-limburg/
Oud 5 augustus 2025, 18:44   #216
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Er zit een soortgelijk project een paar kilometer westelijk van Brussel.
Maar dan met gamba's.
Oud 5 augustus 2025, 18:55   #217
wagner.666
Minister-President

wagner.666's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor de grijze noordzee garnalen hebben wij het ideale klimaat, en ons noordzeewater is trouwens hun natuurlijke habitat. A priori lijkt dat een interessant model, als de aanvoer van voldoende garnalenvoer aan een lage prijs stabiel is.

Blijkbaar is er één groot kweekproject in de gemeente Kinrooi, waar ze gambas gaan kweken, tot 200 ton per jaar. Op hun website zie ik echter geen enkel detail over de voeding voor de gambas, dus wat er momenteel door de mixer gaat hebben we het raden naar.

https://www.agropolis-kinrooi.be/nie...rt-in-limburg/
ronsenaars en brakelaars naar het schijnt, ze zijn op zoek naar één specifiek exemplaar die nazi's verheerlijkt omwille van het vergassen van een ganse politieke partij en dat exemplaar zou de opbrengst verdubbelen. Helaas houd dat exemplaar zeer goed verdoken. De enige link die ze hebben is een naam, petertje 1962 aka sinese beer, dat zou zich eventueel in het muziekbos kunnen schuil houden. Het zoeken gaat onverdroten verder.
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2025, 19:17   #218
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Er zit een soortgelijk project een paar kilometer westelijk van Brussel.
Maar dan met gamba's.
Mooi zo, dat trekt de markt open.
Oud 5 augustus 2025, 19:48   #219
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik kan daar eerlijk gezegd niks aan toevoegen. Ik had uwen uitleg nog niet gelezen, maar het is in elk geval bijzonder pertinent. Ik ben persoonlijk geen amateur van garnalen, spijtig genoeg. Ik hou nogal van een goeie biefstuk en zo. Maar uw logica is waterdicht (enfin... de garnalen zullen wel water moeten hebben he ).
Oud 5 augustus 2025, 22:19   #220
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Kijk eens in de spiegel. Iemand die oproept tot vergassen en elimineren met alle mogelijke en onmogelijke middelen. En uitspraken doet die zo weggelopen zouden kunnen zijn uit nazi propaganda. Maar ik maak mij geen illusies, gezien de resultaten van de leden van de 0VLD blijft het kwaken op fora en al dan niet met debiele gif-jes.
Hij deelt de gedachte van Hitler.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be