![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Moeten gay pride en andere carnavalstoeten afgeschaft worden? | |||
Ja, stoeten zoals Gay Pride en Carnaval zijn vervelend en degoutant. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 21,43% |
Nee, deze stoeten zijn belangrijk om politieke en sociale pijnpunten aan te kaarten. |
![]() ![]() ![]() |
8 | 57,14% |
Ik ben een hypocriet. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 21,43% |
Aantal stemmers: 14. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als mensen vragen wat Jezus zou doen, is tafels omsmijten en zweepslagen geven binnen de realm van mogelijkheden.
![]() |
#242 |
Minister
|
![]() Misschien had Jezeke wel XX-chromosomen......
![]() Toch zeker iets wat in overweging genomen moet worden.. Want waar zou hij/zij/het immers het Y-chromosoom vandaan hebben gehaald..? Den heilige geest......?? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn besluit is en blijft:
leve de prides, en er zouden meer en diverse soorten prides moeten komen. Feesten met blote tetten en zo.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meer nonnen en andere zusters ja.
Traditionele vrouwen die zich niet laten omkopen met peer pressure om het te aanvaarden. Neen neen neen. Wat mij opviel is dat "neen" moeilijk te aanvaarden is. Zeggen ze: zoek hulp. Ik zoek hulp. Zeggen ze daar: maar manneke natuurlijk is da allemaal niet normaal, leer sneller grenzen stellen. Maar hoe kan iemand grenzen stellen als men geen neen aanvaardt en steeds dwangmatiger uit de hoek komt? Brrrr Godzijdank voor segregatie.
The narrative changes over time. Laatst gewijzigd door CUFI : 8 augustus 2024 om 18:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En Jezabel wijven zijn de ergste. Want ze manipuleren u en bespelen uw vlees waardoor ge ze de hemel belooft. Maar na het hoogtepunt niet meer terug kunt komen op uw beloftes.
Democrazy by the dashboard light.
The narrative changes over time. Laatst gewijzigd door CUFI : 8 augustus 2024 om 18:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen maar kijken he schoof. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge moet ze er dan ook zelf om laten vragen he, ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De wereld bekijken, niet naar de geest van de wereld zoals hij nu is, maar naar de geest van hoe hij 2000 jaar geleden was. Echt goed idee. We gaan de wereld benaderen alsof de laatste 2000 jaar niet gebeurd zijn. Citaat:
Citaat:
Ik blijf het vragen hoor: welke ideologie wil ik afdwingen? En waar lees jij dat ik die ideologie wil afdwingen? Ik weet het nu al: daar komt geen antwoord op eh? Of het moet 'blablabla' zijn. Citaat:
Meer nog; u kan die bewering zelfs niet hardmaken. Niet moeilijk; ze komt uit een 2000 jaar oud boekje. Van in de tijd dat mensen nog geloofden dat god de wereld schiep, dat de zon rond de aarde draaide, dat heksen bestonden,... Citaat:
Citaat:
Wat u wil, dát is polariseren. En vooruit; kom maar weer met een nietszeggend antwoord als "Ik lees u niet meer", of "blablabla",...
![]() |
![]() |
#250 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja ge zijt zelfrechtvaardig, ge zijt de goeie en superieur aan degene die uw bs ni aanvaarden. Ge hebt gelijk.
![]() |
#251 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En om geloof gratis te houden.
![]() |
#252 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen het is beter los te komen van die driften.
Want het is niet enkel gay parades. Heteroseksuelen leven ook zondig. En we aanvaarden het allemaal onder het mom van vrijheid; maar het houdt ons slaven. Ver-slaafd. It is a bitch, iedereen is aan iets verslaafd geworden precies. Het aanbod van Sodom en Gomorra leidt niet tot de bevordering van de mensheid maar de vernietiging. Als we zouden weten waar we vandaan komen en waar we naartoe gingen voor de grote oorlogen; het zou niet aan ons als vrijheid en progressief verkocht kunnen worden. Dat wij vandaag moeten verweren tegen een bende die genderideologie wil opdringen waar het ongewenst is, of waar men tot "veroordeling" overgaat als men een huwelijk weigert te zegenen of waar men weg kijkt bij openlijke discriminatie om "mensenrechten" nog meer kapot te verdelen; daar spelen geen goede krachten die om mensenrechten geven. Ze zijn gewoon meester in het bespelen van de gevoelens van de massa. De weg en de songteksten worden getoond en iedereen volgt in koor. Ge kunt de massa bijna alles wijsmaken en ze indulgen liever in hun eigen "gelijk" dan het "ongelijk" vrij te laten in het "ongelijk". Zeer gevaarlijke tijden, een massa onder hypnose van psychopaten. Prep prep prep.
![]() |
#253 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is een van de dagen weer Pride in Antwerpen. Nergens zie ik regenboogvlaggen. Het zijn overal de racistische wokevlaggen die worden bovengehaald, tot in het zwembad toe - neutraliteit aan de stad ... mijn gat. De holebibeweging is volledig overgenomen door extreemlinkse racistische extremisten. Ik steun het niet meer.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. Laatst gewijzigd door Vlad : Gisteren om 05:35. |
![]() |
![]() |