Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Bekijk resultaten enquête: Moeten gay pride en andere carnavalstoeten afgeschaft worden?
Ja, stoeten zoals Gay Pride en Carnaval zijn vervelend en degoutant. 3 21,43%
Nee, deze stoeten zijn belangrijk om politieke en sociale pijnpunten aan te kaarten. 8 57,14%
Ik ben een hypocriet. 3 21,43%
Aantal stemmers: 14. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 8 augustus 2024, 16:52   #241
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
De JeJe geen fuifnummer allee jong, op dien bruiloft lege vaten terug vullen en op meeting met veel volk zorgen voor eten voor god en klein pierken...
Als mensen vragen wat Jezus zou doen, is tafels omsmijten en zweepslagen geven binnen de realm van mogelijkheden.
Oud 8 augustus 2024, 17:00   #242
jad°relen°ir
Minister

jad°relen°ir's schermafbeelding

Standaard

Misschien had Jezeke wel XX-chromosomen......

Toch zeker iets wat in overweging genomen moet worden..
Want waar zou hij/zij/het immers het Y-chromosoom vandaan hebben gehaald..? Den heilige geest......??
jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2024, 18:09   #243
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Mijn besluit is en blijft:
leve de prides,
en
er zouden meer en diverse soorten prides moeten komen. Feesten met blote tetten en zo.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2024, 18:35   #244
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Meer nonnen en andere zusters ja.
Traditionele vrouwen die zich niet laten omkopen met peer pressure om het te aanvaarden. Neen neen neen.

Wat mij opviel is dat "neen" moeilijk te aanvaarden is.
Zeggen ze: zoek hulp.
Ik zoek hulp.
Zeggen ze daar: maar manneke natuurlijk is da allemaal niet normaal, leer sneller grenzen stellen.
Maar hoe kan iemand grenzen stellen als men geen neen aanvaardt en steeds dwangmatiger uit de hoek komt?
Brrrr

Godzijdank voor segregatie.

Laatst gewijzigd door CUFI : 8 augustus 2024 om 18:36.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2024, 18:46   #245
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

En Jezabel wijven zijn de ergste. Want ze manipuleren u en bespelen uw vlees waardoor ge ze de hemel belooft. Maar na het hoogtepunt niet meer terug kunt komen op uw beloftes.
Democrazy by the dashboard light.

Laatst gewijzigd door CUFI : 8 augustus 2024 om 18:46.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2024, 06:42   #246
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Mijn besluit is en blijft:
leve de prides,
en
er zouden meer en diverse soorten prides moeten komen. Feesten met blote tetten en zo.
BF Parade , (blote foefen parade in t. schoon vlaams.). ja daar zou meer volk naar komen kijken natuurlijk.

Alleen maar kijken he schoof.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2024, 06:44   #247
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Als mensen vragen wat Jezus zou doen, is tafels omsmijten en zweepslagen geven binnen de realm van mogelijkheden.
Dat was enkel voor de show voor in de toenmalige papyrus gazetten te komen met zijn clubje.
Oud 9 augustus 2024, 06:46   #248
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En Jezabel wijven zijn de ergste. Want ze manipuleren u en bespelen uw vlees waardoor ge ze de hemel belooft. Maar na het hoogtepunt niet meer terug kunt komen op uw beloftes.
Democrazy by the dashboard light.
Ge moet ze er dan ook zelf om laten vragen he, ...
Oud 9 augustus 2024, 18:17   #249
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja echt, de groeten.
We gaan er nooit uitkomen en christendom zal zich nooit aanpassen aan de wereldgeest, want dan is het geen christendom meer.
Strak plan.
De wereld bekijken, niet naar de geest van de wereld zoals hij nu is, maar naar de geest van hoe hij 2000 jaar geleden was.
Echt goed idee. We gaan de wereld benaderen alsof de laatste 2000 jaar niet gebeurd zijn.

Citaat:
En maar 1 zaak bepaalt het christendom en dat is de Bijbel.
Net hetzelfde. Laten we de wereld bekijken en onze medemens beoordelen op basis van een romannetje van 2000 jaar geleden.

Citaat:
Dat ge u daar superieur aan voelt is geen excuus een ideologie af te dwingen of andere zaken tot acceptatie te dwingen.
Altijd hetzelfde gezever eh?
Ik blijf het vragen hoor: welke ideologie wil ik afdwingen? En waar lees jij dat ik die ideologie wil afdwingen?
Ik weet het nu al: daar komt geen antwoord op eh? Of het moet 'blablabla' zijn.

Citaat:
Zijn Woord zal onveranderlijk blijven staan maar alles van deze samenleving zal vergaan.
Ga bij uw buurman de mijnheer pastoor uithangen. Hier heeft daar geen mens een boodschap aan. Bovendien is uw bewering niet meer dan een persoonlijke opvatting. Geen vaststaand feit ofzo.
Meer nog; u kan die bewering zelfs niet hardmaken.
Niet moeilijk; ze komt uit een 2000 jaar oud boekje.
Van in de tijd dat mensen nog geloofden dat god de wereld schiep, dat de zon rond de aarde draaide, dat heksen bestonden,...

Citaat:
Ge hebt nog ni half door wat ge over uzelf hebt uitgeroepen als democratie.
U mag hier uw onzin uitkramen dankzij onze democratie, vergeet dat niet.

Citaat:
Als men polariseert dmv veralgemenen, bedenk dan dat de democratie dat ook met gelovigen en wappies deed.
Ik wil iedereen zijn eigen goesting laten doen. Dat is niet echt de definitie van polariseren eh?
Wat u wil, dát is polariseren.

En vooruit; kom maar weer met een nietszeggend antwoord als "Ik lees u niet meer", of "blablabla",...
Oud 9 augustus 2024, 18:34   #250
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Ja ge zijt zelfrechtvaardig, ge zijt de goeie en superieur aan degene die uw bs ni aanvaarden. Ge hebt gelijk.
Oud 9 augustus 2024, 18:35   #251
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat was enkel voor de show voor in de toenmalige papyrus gazetten te komen met zijn clubje.
En om geloof gratis te houden.
Oud 10 augustus 2024, 06:42   #252
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ge moet ze er dan ook zelf om laten vragen he, ...
Neen het is beter los te komen van die driften.
Want het is niet enkel gay parades. Heteroseksuelen leven ook zondig. En we aanvaarden het allemaal onder het mom van vrijheid; maar het houdt ons slaven. Ver-slaafd. It is a bitch, iedereen is aan iets verslaafd geworden precies. Het aanbod van Sodom en Gomorra leidt niet tot de bevordering van de mensheid maar de vernietiging.
Als we zouden weten waar we vandaan komen en waar we naartoe gingen voor de grote oorlogen; het zou niet aan ons als vrijheid en progressief verkocht kunnen worden.

Dat wij vandaag moeten verweren tegen een bende die genderideologie wil opdringen waar het ongewenst is, of waar men tot "veroordeling" overgaat als men een huwelijk weigert te zegenen of waar men weg kijkt bij openlijke discriminatie om "mensenrechten" nog meer kapot te verdelen; daar spelen geen goede krachten die om mensenrechten geven. Ze zijn gewoon meester in het bespelen van de gevoelens van de massa. De weg en de songteksten worden getoond en iedereen volgt in koor. Ge kunt de massa bijna alles wijsmaken en ze indulgen liever in hun eigen "gelijk" dan het "ongelijk" vrij te laten in het "ongelijk".
Zeer gevaarlijke tijden, een massa onder hypnose van psychopaten. Prep prep prep.
Oud Gisteren, 05:35   #253
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Het is een van de dagen weer Pride in Antwerpen. Nergens zie ik regenboogvlaggen. Het zijn overal de racistische wokevlaggen die worden bovengehaald, tot in het zwembad toe - neutraliteit aan de stad ... mijn gat. De holebibeweging is volledig overgenomen door extreemlinkse racistische extremisten. Ik steun het niet meer.

In de meltingpot gaat alles kapot.

Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen.

Laatst gewijzigd door Vlad : Gisteren om 05:35.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be