![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#901 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wel, dan zouden ze niet links zijn om te beginnen.
![]() |
#902 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De enigen die voor de moord op Kirk juichen zijn toch de mensen die een full totalitaire MAGA dictatuur willen ? Waar dient die moord anders voor ?
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 14 september 2025 om 14:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#903 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#904 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu geef ik het U dat ze dan ook geen woke idioten zouden zijn, dat is van 't zelfde.
![]() |
![]() |
#905 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb allang geschreven dat de Proud Boys ideaal gezien natuurlijk een illegale drugsverkopende woke trans neger zouden gepushed hebben, mochten ze echt goed werk geleverd hebben. Het leek erop dat ze echter zoals zo vaak - het zijn tenslotte MAGA he - klunswerk verrichten en zeuneke van ne kameraad hebben gebruikt. Dan moeten ze natuurlijk die gast framen als een illegale woke transneger, en aangezien dat allemaal improvisatie is, gaat dat druppelgewijs uitgevonden worden. Maar het kan ook zijn dat die Proud Boys, uitzonderlijk, eens goed werk geleverd hebben en op een pareltje gevallen zijn: een woke trans conservatief die nog goed kan schieten ook, onder eigen volk. Het zal moeilijk zijn het verschil te maken tussen de lousy job en de geimproviseerde framing, dan wel het pareltje want je kan uiteraard helemaal niet voortgaan op wat er uit de MAGA overheid en het MAGA gerecht komt, niet meer dan dat je kan voortgaan op wat er uit de Soviet mededelingen en gerecht kwam in den tijd he.
![]() |
![]() |
#906 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#907 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#908 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of lobotomisering ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#909 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar er is een grote groep van linksige BlueAnon types - ook in deze draad - die zichzelf zien als onverschrokken verzetsstrijders tegen een totalitaire rechtse dictatuur. Wanneer blijkt dat de regering Trump niet aan hun dictatuur-fetisj wil voldoen, raken ze mateloos gefrustreerd. En dan krijg je dit soort slapstick: https://x.com/jbendery/status/1963386625297367085 ![]() Laatst gewijzigd door vanderzapig : 14 september 2025 om 15:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#910 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je meent dat dit gebeurde, maak dan gebruik van je burgerrechten die je nog altijd geniet tot extreem-rechts hier ooit de macht zou grijpen. Dien klacht in bij de ombudsdienst van VRT, bij de Vlaamse ombudsdienst gezien VRT onder beheer van de VlaReg valt. Of bij Unia of haar Vlaamse opvolger (Vlaams mensenrechten instituut). En als je meent dat er strafrechterlijk vervolgbare feiten gebeurden kun je uiteraard klacht indien en je burgerlijke partij stellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#911 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaar dat de enige rationele zin die het neerleggen van Kirk heeft, voordeel voor een verder vertotaliseren van de MAGA dictatuur inhoudt. Als men daar dus een RATIONALE voor zoekt, kan het enkel uit die richting komen. En als het een toevallige willekeurige irrationele daad is, dan moet men dat ook als dusdanig behandelen, en was het een verwarde man he.
![]() |
![]() |
#912 | |
|
![]() Citaat:
Daarbij wordt er niet steeds een rationele redenering gemaakt alle mogelijke gevolgen overziend. Kirk zei ongewenste zaken en Kirk is nu weg en kan de campussen niet meer afgaan om een open debat te voeren met voor en tegenstanders. Probleem weg. Wie herinnert zich trouwens nog Kirk binnen een paar jaren? Zijn mierenwerk werd ongedaan gemaakt. Daarbij lees ik dat hij het tot president zou kunnen geschopt hebben zelfs. Het vroeg uitschakelen van grote maar ongewenste talenten is een niet over het hoofd te zien element. "Niet de minste ruimte voor eigen winst" is een verkeerde inschatting mijns inziens zowel bij lange termijn logica als bij kortzichtig handelen. Gegeven onder andere bovenstaande argumenten. Ik zou die inschatting zelfs eerder maken bij Putin die zogezegd de NATO komt 'testen' door net iets te doen waarvan je weet dat het de NATO net vooruit helpt. Maar dat is off topic. Laatst gewijzigd door Bach : 14 september 2025 om 15:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#913 |
|
![]() De feiten zijn de volgende:
Pim Fortuyn wordt vermoord Chris Dusauchoit zegt "One down, twenty to go" Chris Dusauchoit blijft zonder enig probleem verder werken voor de VRT.
![]() |
#914 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Dit is waar Panda op alludeert: Citaat:
XCancel links, ook toegankelijk voor mensen die - zoals mij - niet ingelogd zijn op X: https://xcancel.com/libsoftiktok https://xcancel.com/scottpresler https://xcancel.com/MrAndyNgo Wie nog van die accounts kent: gelieve ze hier te posten in deze draad. Waarvoor dank. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#915 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Cui bono ? Daar kan je toch niet omheen ?
![]() |
![]() |
#916 |
|
![]() Als een moslim stopt met naar de moskee te gaan, maar in de plaats naar de kerk gaat, dan is hij geconverteerd hee. Dan is het louter getrol om hem een moslim te noemen.
![]() |
#917 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar tevredenheid uiten over wat gebeurde is gewoon een mening, he. Ik dacht dat gans het MAGA gedoe steunde op het grote schandaal van de cancel kultuur en om niet mogen te zeggen wat men denkt. Als men nu OPRECHT tevreden is dat er iemand gedood werd (wat, zoals ik eerder zegde, eerder een in het algemeen normale attitude is), waarom zou men die mening moeten voor zich houden ? Is dat niet hetzelfde als stellen dat als men eigenlijk denkt dat transvrouwen geen echte vrouwen zijn (wat trouwens mijn mening is), men gedwongen is om die mening voor zich te houden want anders word je ontslagen ? DAT was toch precies waar MAGA beweerde tegenin te gaan en nu doen ze het zelf op grote schaal ? Waar is dat fundamentele respect voor vrije meningsuiting plots heen als het om eigen dada's gaat ?
![]() |
![]() |
#918 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk niet, dat kan een list zijn he. De meeste plofterroristen stopten trouwens met naar de moskee te gaan.
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 14 september 2025 om 15:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#919 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals ik stelde, in het algemeen is men in de grond tevreden als anderen die geen nut voor U hebben, afgemaakt worden, volgens mij. Enfin, ik toch. Ik heb in het algemeen graag dat volk dat voor mij geen belang heeft, afgemaakt wordt. Ik geniet van de doden in Gaza bijvoorbeeld, en van de dode Russen en zelfs van dode Oekrainers en zo. Als er natuurrampen gebeuren in vreemde landen vind ik dat plezant. Ik denk dat dat normaal is gezien wij met veel te veel zijn. Waarom zou die perfect rationele mening taboe moeten zijn ? Het is natuurlijk iets helemaal anders dan zelf gaan moorden, omdat dat een ganse hoop problemen met zich meebrengt, problemen waarmee ik over het algemeen zelfs AKKOORD ben omdat die deel uitmaken van een akkoord: gij vermoordt mij niet, en de prijs die ik betaal is problemen krijgen als ik U vermoord. Maar uiteraard WENS ik dat anderen vermoord worden, alleen besef ik dat ik het zelf beter niet doe he. Dat is een beetje zoals wensen dat ik stinkend rijk ben, maar dat wil niet zeggen dat ik niet besef dat ik ambras ga krijgen als ik miljarden ga stelen. Maar het idee dat ik miljarden zou kunnen stelen en daar rijk mee zijn, is toch iets dat "normaal" is zou ik denken, ook al gaat dat niet leiden tot werkelijke pogingen. Nu begrijp ik ook wel de vraag tot hypocriete terughoudendheid en het moeten doen alsof men moorden niet goedkeurt, omdat voor de naasten en vrienden zoiets extra pijnlijk is. Die afspraak om daar wat terughoudend over te zijn behoort dus ergens tot de hypocrisie van de beleefdheid. Maar het blijft een afwijking van het oprecht uiten van een mening he.
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 14 september 2025 om 15:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#920 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |