![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Maar toch even de passagiersaantallen in Charleroi op een rijtje zetten, om niet af te komen met volledig, 10 jaar achterhaalde cijfers ![]() ![]() 2014 6.432.611 2019 8.226.572 (=28% stijging, Deurne 155%) 2024 10.504.554 (=63% stijging, Deurne 74%) tja, en dan nog zijn er Groene fundamentalisten die afkomen met waanzin als dit: De Walen die moeten toch krom liggen van het lachen, met de jaarlijkse 8 miljard noord-zuid transfers en met een partij zoals Groen, die de Vlaamse keuterboer keer op keer zichzelf in de voet doet schieten. Ecolo weet wel wanneer ze hun mond moeten houden als het overheidsgeld rijkelijk binnenstroomt. Ze zijn nog zo lomp niet die Walen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo zegt de site van de luchthaven zelf. https://www.luchthaven-antwerpen.com/statistieken/ Het zijn gemiddeld 570 passagiers per dag. Dat is lachwekkend weinig.
Think I forgot how to be happy. Something I'm not but something I can be. Something I wait for. Something I'm made for. Laatst gewijzigd door dalibor : 19 oktober 2025 om 20:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deurne zou beter boeren als het Ryan Air kon aan de haak slaan.
![]() |
#164 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En als je vindt van dat een passagiersstijging van 155% voor Corona en 74% over periode van tien jaar, dik tegenvalt, dan begrijp ik dat dit voor een Groene fundamentalist, enorm pijnlijk moet zijn, om de volgehouden Groene leugen ontkracht te zien worden. Citaat:
Citaat:
Maar nu is het een geluk dat Deurne veel te klein is voor de Boeings van Ryanair. Ik ben pro luchthaven Deurne, maar blijf objectief en ga zeker niet de fundamentalist uithangen zoals Groen. Dus Ryanair in Deurne, no way! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2019 was het laatste jaar pre corona: 306.000 passagiers.
2024: 208.000 passagiers. Waar je de indrukwekkendheid haalt ontgaat me. En eens te meer: de redenen waarom de barak beter sluit hebben met verstandig omgaan met overheidsgeld te maken. Ik ben geen groene en vind dat luchtvaart zijn plaats heeft in ons land. Ook al ben ik Antwerpenaar, dat betekent niet dat de luchthaven als een soort statussymbool moet blijven.
![]() |
#166 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ja, als je maar blijft de basiscijfers herhalen en de interpretatie telkens negeert.... enfin, nog een laatste keer:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laat de Vlamingen maar besparen, zullen ze daar denken. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rode cijfers?
Met hogere landingsprijzen voor privéjets kan de luchthaven snel 1,5 ?* 2 miljoen euro extra verdienen Een hekelpunt, zeker stof om over na te denken? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |