![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#121 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#122 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb ook nooit geschreven dat ik in een dancing rondliep met mijn sleutels tussen mijn vingers. Waar haalt u dat vandaan? |
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja kan zelfs aanzien worden als een vorm van agressiviteit.
Sarcasme kan passief-agressief zijn, vooral als het gebruikt wordt om onderliggende boosheid, frustratie of ongenoegen te uiten zonder dit direct te zeggen; het is dan een manier om vijandigheid te tonen door te spotten of te kleineren onder het mom van een 'grapje'. |
|
|
|
|
|
#124 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
en mijn vriendinnen deden dat ook. En ja voor mij is wanneer jongeren uitgaan in het weekend iets als naar een dancing feestje of cafe gaan. Maar 100 jaar geleden was dat misschien eerder naar een vijverpark. Maar ik ga het hierbij laten want ik begin zo een sterk vermoeden te hebben Laatst gewijzigd door fred vanhove : 29 december 2025 om 17:23. |
|
|
|
|
|
|
#125 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Telkens deze tactiek toegepast. Nee, ik werd niet altijd van de eerste keer geholpen. Bij Bol.com duurde het bijna 1 jaar, met deurwaarders, Siemens, de herstelfirma en Bol.com en de hele rampamplam. Uiteindelijk is het toch opgelost en moest Bol.com toegeven dat zij in fout waren. |
|
|
|
|
|
|
#126 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zoals iedereen al eens is overkomen. Maar goed laten we afsluiten op een positieve noot. Het gaat meestal wel goed en niet zelden heeft men dan ook te maken met mensen die hun job nog ter harte nemen en er alles aan doen om 'de klant' te bedienen/helpen zoals het hoort . Gewoon vriendelijke beleefde en competente mensen. Ze bestaan. |
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
Europees Commissaris
|
In concrete cijfers betekent dat dat de uitgaven in Menen stijgen van 3.415.000 euro vandaag naar 3.696.503 euro op het einde van de legislatuur in 2031.
Het budget gaat met andere woorden met 8,2 procent omhoog. Alle jaren tussen 2026 en 2031 samen is er in Menen op het einde van de legislatuur 21.186.793 euro naar leeflonen gegaan. Per inwoner betekent het in Menen een stijging van 97 euro in 2026 naar 101 euro in 2031. Het gemiddelde in Vlaanderen ligt op respectievelijk 77 en 82 euro per inwoner. De werkelijke kostprijs van de leeflonen bedroeg volgens de laatste jaarrekening (in 2024) in totaal 2.807.600 euro.
|
|
|
#128 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|