![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Pietje : 20 mei 2005 om 14:02. |
|
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() we zijn allemaal in ban van de ban.
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Lees daarom de forumregels:
Citaat:
Het is hun forum trouwens en ik heb geleerd me als gast te gedragen. (als ze niet kijken) |
|
![]() |
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() Als je éénmaal gebant bent,is het dan onmogelijk om een nieuw profiel aan te maken?
#27 |
Banneling
|
![]() Ze zijn trouwens nog mild.
Als je ziet welke berichten er allemaal zouden moeten verdwijnen die onder de noemer 'kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, sexueel-georienteerde berichten' vallen. ![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar tijdens de ban kan je enkel via via nog een account maken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ne zo'n 3 maanden is er nog niet veel veranderd. Maar zelf ondanks die ban, voel ik me hier goed. |
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik kan daar geen antwoord op geven. |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Cultureel marxisme, d�*t is het!
![]() |
![]() |
#33 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() Ik dacht dat je in het ziekenhuis opgenomen was vanwege hoofdpijn ![]() |
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Och, ik denk niet zo links-rechts als mij wordt verweten.
|
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
Het is geen democratie en we trachten het ook niet te zijn. De kosten en de lasten worden gedragen door de eigenaars, mij lijkt het logisch dat de eigenaars dan ook bepalen wat er kan. Alle gebruikers zijn hier te gast en kunnen hier te gast blijven zolang zij dat wensen en zolang de eigenaars ze tolereren. Niettemin hebben we voldoende respect voor onze gasten, en beseffen we ook dat een forum zonder gebruikers behoorlijk nutteloos is, waardoor we wel vastliggende regels hebben waarbinnen een gast of gebruiker zich moet gedragen. Wie dat niet doet kan een waarschuwing krijgen en/of een ban. Wat een waarschuwing en/of ban kan opleveren is vrij simpel, nl. datgene die wettelijk niet toegestaan is of een persoonlijke aanval. Een ban resulteert zo goed als steeds na meerdere waarschuwingen, alleen bij uitzonderlijke excessen kun je meteen een ban krijgen. Het aantal waarschuwingen alvorens geband te worden, alsook de duur van de ban, wordt steeds geval per geval bekeken omdat niet iedere situatie gelijkaardig is. |
|
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() op basis van de 'forumregels' kun je 95% van wat hier zit bannen.
wat chipie's ban betreft, dat was m.i. ook niet nodig. ik heb vernomen dat king of beggars and fleas moderator is. hij doet en laat wat ie wil natuurlijk, maar was hij misschien een beetje te ijverig? debbie blijf toch hier meid. ik vond je een toffe. |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() chipie was echt wel heel sterk in het op de man spelen, in plaats van op de mening. we worden hier bijna allemaal wel eens persoonlijk, ik ook, en dat geef ik grif toe. daar moet mijns inziens niet meteen voor geband worden. maar er zijn grenzen natuurlijk, en blijkbaar had chipie die hier bereikt.
|
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
![]() |