![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Pindar |
|
|
|
|
|
|
#62 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Er is maanden, mischien wel jaren van voorbereiding voor nodig. Een kernbom kan niet zomaar op een willekeurig punt op een willekeurig tijdstip ergens gegooid worden. er dient rekening gehouden te worden met 'geometrie' Er is om de aarde heen ( o ja , dit leer je ook niet op de uni) een soort van electromagnetisch 'rooster'. een kernbom dient ten eerste op een snijpunt van dit rooster neer te komen en dit luistert heel nauw. En ook dient de zon uiteindelijk voor de detonatie te zorgen. Het punt en het tijdstip dients dus zeeeeer nauwkeurig te zijn. verder zijn er op aarde maar weinig punten waar dit het geval is. Dus dreigen met atoombommen ect is dus klinkklare onzin , een kern oorlog is namelijk een onmogelijkheid! En dat weten de 'mensen' in de hoogste echelons best, dus zien we dat we weereens, zoals altijd, voorgelogen worden om een oorlog te rechtvaardigen! En ik vermoed dat er weer zeer veel kinderen en onschuldigen om zullen komen. daar dit de bedoeling is! Genocide heet dat geloof ik! Pindar |
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Banneling
|
Sommigen zouden wel meer pindanootjes mogen eten...
|
|
|
|
|
|
#64 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#65 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Banneling
|
Wat betreft Iran is de struisvogeltaktiek niet langer een optie.
Europa moet nu volop haar (militaire) medewerking verlenen aan Israël en Amerika. |
|
|
|
|
|
#67 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zionistje.
|
|
|
|
|
#68 |
|
Banneling
|
Wij hebben de Yankéés en hun Jodenstaat PISraël niet nodig om een vijandige islamietische staat klein te krijgen. Zowel de JEWsa als Pisraël zijn nog stééds bevriend met zéér radikaal islamietische en theocratische staten zoals Saoedï_arabië en Pakistan!!!
|
|
|
|
|
|
#69 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
destijds waren dat dus russen,chinezen,weet ik nog veel ... die net voor dezelfde soort fanatiekelingen gesleten werden achteraf bleken ze toch allemaal niet zo fanatiek |
|
|
|
|
|
|
#70 | |
|
Banneling
|
Citaat:
In dit geval hebben zowel Europa als Israel en Amerika belangen om dit vijandige regime te verwijderen. Dat die belangen niet gelijklopen is evident, maar dat is onze zaak niet. Konkreet : welk nadeel wordt Europa berokkend door het feit dat Pakistan een vazalstaat van Amerika is ? Welk nadeel ondervindt Europa van het feit dat aan haar grenzen een Jodenstaat ligt ? Wat ik bedoel : Europa moet enkel ageren in haar eigen belang, niet in het belang van andere volkeren. |
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#72 | |
|
Minister
|
Citaat:
Wat Stalin betreft denk ik dat u zich vergist. Het zal zeker niet met tegenzin zijn dat hij de helft van Polen inpalmde. Daarenboven zou hij als hij zich verwachtte aan een duitse aanval zich niet zo hebben laten verrassen toen het effectief gebeurde. |
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Het land dat begint met bombarderen is de echte agressor. Dat is voor sommigen blijkbaar weer wat te moeilijk.
Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 13 januari 2006 om 20:31. |
|
|
|
|
|
#74 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik zeg niet dat hij dat met tegenzin deed: ik zit niet in Stalins hersenen. Wat ik wel weet is dat hij geen andere keuze had. Dat hij zich liet verrassen, is een fabeltje. Dat hij nog niet klaar was, een feit. Zielig, aangezien de voorbereidingen al in 1936 waren begonnen (1938 daadkrachtig). Overigens had hij Hitler al héél wat vroeger verwacht, maar ja, die moest eerst even de Italianen helpen, die nog niet konden winnen van de Grieken
|
|
|
|
|
#75 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Is dat in strijd met uw principes ofzo ? |
|
|
|
|
|
|
#76 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
|
Wel toevallig trouwens dat en Nagasaki en Hiroshima zo perfect lagen, lijkt me dan toch zeer vreemd :d
|
|
|
|
|
|
#78 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Volgens diverse Russische bronnen was het Duitse succes in het Oosten te wijten aan het feit dat Rusland op dat moment net op het punt stond Europa binnen te trekken. Een leger in aanvalsstelling is zeer kwetsbaar. Bovendien mag men niet vergeten dat Rusland ook in Europa een heel leger van kollabo's klaar had staan (denk maar aan het gros van onze "weerstanders"). |
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
|
Dat heb ik nog nooit gehoord, wat zijn uw bronnen?
|
|
|
|
|
|
#80 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De VS hebben tegen Noord-Korea en tegen Syrië en Venezuela duidelijke en dreigende taal gesproken. Geeft dat aan die landen het recht om die potentiële VS bedreiging met agressie te bekampen? Volgens uw analyse dus wel ... |
|
|
|
|