![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het VB heeft van de Vlaamse zaak iets verfoeilijks gemaakt, iets waar de gewone burger op kotst. ![]() Wij proberen de mensen op andere gachten te brengen. ![]() En wij doen dit niet met haat prediken, hier zijn heus wel andere middelen voor. ![]()
![]() |
![]() |
#102 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#103 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=guido 007]
Citaat:
Citaat:
Het laagje beschaving is blijkbaar heel dun. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
|
![]() Kom , kom jongen, ge kunt beter...
Citaat:
![]() |
![]() |
#105 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Het draadje is al zo lang aan het lopen maar ik heb nog niks gelezen waarom ik nu juist op NVA zou moeten kiezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Het Vlaams Belang mag dan wel in het Cordon Sanitaire en in de oppositie zitten, ze zetten meer druk om de Vlaamse Meerderheidspartijen als de N-VA hoor. Als die N-VA dan nog bereid is om samen met Leterme in het bed van Elio te kruipen is het hek helemaal van de dam. Al goe dat er nog een partij zoals het VB is!!
![]() |
![]() |
#107 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En ik vind niet dat de N-VA'ers die zijn overgelopen naar het VB aan hypocriet opportunisme hebben gedaan, gezien zij er persoonlijk niet beter van werden (Morel had een véél makkelijker keuze kunnen maken door voor eender welke andere partij te gaan, m.i. zou zij bij zowat elke partij gewenst zijn) en de rest van de overgelopen N-VA'ers hadden er persoonlijk ook veel meer bij te verliezen dan winnen. In PC België betekent deel gaan uitmaken van het VB immers ongeveer hetzelfde als vogelvrij verklaard worden. Ik vind niet dat je de overlopers van N-VA naar het VB ook maar in de verste verte kan vergelijken met de Anciaux, Vankrunkelsvens enz van deze wereld. Ik kan begrip opbrengen voor het feit dat de N-VA gezien de kiesdrempel (waar toegegeven het VB beter anders gestemd had) geen andere keuze had dan een kartel te gaan vormen. Ik heb al veel minder (maar nog een klein beetje) begrip voor het feit dat dit kartel met CD&V werd aangegaan. Ik heb 0.0 begrip dat de N-VA vervolgens mee de regering is ingedoken (en vooral blijven zitten) zonder enige noemenswaardige vlaamse eis te realiseren. En dan hebben we de toekomst van een coalitie met de PS nog te gaan. Op dat moment is de N-VA volledig verworden tot wat ze de volksunie verweet. Een machtsgeil clubje salonflaminganten dat al lang de vlaamse belangen niet meer dient... Face it, voor Vlaanderen is het imperatief dat de VLD en CD&V uit elkaar vallen, bij dat tweede zou N-VA een grote rol kunnen spelen. Maar ik zie niet het minste teken dat ze die moed zullen opbrengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Mensen probeer nu eens 1maal op het topic zelf te antwoorden A.U.B. WAAROM,WAAROM?????? MOET JE STEMMEN OP NVA?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
|
![]() Citaat:
Ben ik even gerustgesteld.
![]() |
![]() |
#111 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees het programma er maar op na.
![]() |
![]() |
#113 |
|
![]() Je bent hier wel één miljoen Vlamingen, en meer bepaald de werkmensen onder hen, aan het uitmaken voor dommerikken! Sterk bezig! Respect voor 6 miljoen Vlamingen, nietwaar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
|
![]() Citaat:
Ik geef je de link: http://vlaamsbelang.org/index.php?p=21 Bedankt bij voorbaat.
![]() |
![]() |
#115 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ze zouden op de Barricaden beter, véél beter moeten weten. De scheldnamen die het Vlaams Belang heden naar het hoofd geslingerd krijgen, zijn indentiek aan degenen die de Volksunie in de jaren '50 - '60 te slikken kreeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben niet echt heel realisch. Citaat:
![]() Nu snap ik het: je bent sarcastisch bezig!
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() gezien jij je als belgicist telkenmale gewillig door het VB voor hun kar laat spannen (wanneer er een discutie is tussen het VB en N-VA), weet ik dat Belgicisten nattigheid voelen van ons. 8)
Laatst gewijzigd door giserke : 16 januari 2006 om 17:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb je dergelijke argumentatie ad hominem ook geleerd tijdens je doktersstudie? Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Vreemdeling
|
![]() N-VA staat voor verstandig Vlaams-nationalisme mét stijl, zonder geweld, zonder racisme en zonder autoritaire leider.
Het feit dat mensen op het Vlaams belang stemmen, is een teken dat bij hen extreem-rechtse opvattingen primeren op het Vlaams-nationalisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |