![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 5 maart 2006 om 11:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
|
![]() Citaat:
de vraag is ook hoeveel de werkgever van jouw krijgt he - ik denk dat ik wel weet wie er reden heeft om beschaamd te zijn indien we dat speculatief zouden uitrekenen. wat ook niet bepaald een reden is om trots te zijn voor de werkende dan dat is om te zagen over mijn 0.24 eurocent maar niet te durven zagen op de riante winsten die een winstnemer op een winstgever maakt, waarbij de grootte van de winstnemer doorgaans recht evenredig is met zijn onbetrokkenheid in het productieproces ( = arbeid ) .
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 5 maart 2006 om 11:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Cynicus : 5 maart 2006 om 11:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Dan moeten ze zich maar een job gaan zoeken die meer opbrengt dan 5 euro per uur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ga liever eens werken en koop haar een andere plaat ![]()
BILL VAUGHAN: Het zou niet slecht zijn mochten de armen de helft krijgen van het geld dat wordt uitgegeven aan studies over armoede. Laatst gewijzigd door noenkel swa : 5 maart 2006 om 11:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() Wat doen wij voor de kost lieverdje?
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Karma : 5 maart 2006 om 22:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die kosten een stuk meer als een stempelaar, en brengen totaal niks op voor de staatskas. Ergo per 2.5 werkenden moeten we 2.3 staatsgesponsorden betalen Laatst gewijzigd door maddox : 5 maart 2006 om 23:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 6 maart 2006 om 02:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 6 maart 2006 om 02:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ja, ik begrijp dat U niet graag tegen uw eigen winkel 'spreekt'... ![]() ([SIZE=1]ik zal voor U vandaag maar een extra muizentandje bijsteken... Als de moeder van Noenkel Swa dat ook zou willen doen...)[/SIZE] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister
|
![]()
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() @Kobaf: je verzwijgt nog steeds angstvallig jouw bijdrage tov de bijdrage van een werkgever. Doelbewust? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() De raarste hersenkronkels uitbroeden om toch maar het parasiet-zijn proberen te ontkennen.
Een jong en gezond iemand die gaat proberen om voor de rest van zijn leven op kosten van anderen te leven is gewoon een bloedzuiger. Zo simpel is dat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Arbeid kan voor mij alleen datgene zijn dat je doet omwille van de bezigheid zelf, en niet datgene wat je doet tegen betaling om de doeleinden van anderen te dienen.
Mensen moeten hun bezigheden zelf kunnen kiezen, niet gedwongen worden terwille van het overleven. Dat is slavernij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Ja, zo simpel ben jij wel, vampier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goede poging, het verwondert mij dat ge geen functie bij de bank of in de reclame kunt bemachtigen. Daar zoeken ze kerels die anderen een rad voor de ogen kunnen draaien. Mijn berekening gaat als volgt: 800 x 12 x 50 = 480.000 per werkloze 480.000 x 1.000.000 = 480.000.000.000 voor alle werklozen samen. Dat wordt gedragen door 4.000.000 werkenden 480.000.000.000 / 4.000.000 = 120.000 € Ik stuur u mijn rekeningnummer per pb U mag het afbetalen met 200 € per maand hoor. ![]() Rekent daarbij de gezondheidszorg voor elke werkloze, de kosten voor zijn genoten opleiding die niet rendeert en de werkingskosten van de organisaties die hem begeleiden en zijn uitkering uitbetalen. |
|
![]() |
![]() |