![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() nee dat ben ik niet en ook nooit geweest
![]() en als het zo zou zijn wat dan nog ? wat is daarvan de relevantie buiten het opzetten van een groot bakkes bij gebrek aan intelligentie om een inhoudelijk debat aan te gaan ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 7 maart 2006 om 19:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar toegegeven, daar hebben jullie me hoor! Ik heb nog geen bullshit-topics of dubbele topics geopend, dus ik ben met een korrel zout te nemen! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Minister
|
![]() Poolse of Oost-Europese achternaam toch, of niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 7 maart 2006 om 20:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Verder hebben ze me altijd geleerd mooi te antwoorden als ze je iets vragen of zeggen; hebben ze jou dat niet geleerd? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
|
![]() Als er hier in deze draad nu eens gediscusieert werd over de opneningspost ? wat normaliter dacht ik toch de bedoleling is ?
Citaat:
![]() en dat ik mij zou moeten schamen om van elke arbeider speculatief 0.24 eurocent voor niks te krijgen ![]() intussen ben ik al een pint rijker ![]() ik zei het toch dat het hier nog plezant ging worden ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En aan je smiley te zien ben je van het tegenovergestelde overtuigd dus feel free to explain ![]() Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | ||
|
![]() Citaat:
ook typisch om dat dan ook wel te beweren maar het tegelijkertijd weer niet te doen - je zegt zelf dat je hier maar wat komt spammen en tegelijk noem je jezelf een beleefd persoon die netjes antwoord ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 7 maart 2006 om 20:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 7 maart 2006 om 20:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
|
![]() als arme heb ik niet zoals andersarmen een hele poespas en troela nodig om mij uit te drukken
ik zeg de dingen gewoon direct en rechtuit als ik van jouw het luttele bedrag van 0.24 zou stelen dan heb ik geen enkele reden om mij daarvoor te schamen - moest ik dat van een dakloze stelen echter wel. en sorry maar meer woorden kan ik er echt niet aanbreien sfaxje dus hiermee zal je het moeten doen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 7 maart 2006 om 21:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
|
![]() ik had je quoot al geplaats maar zal het speciaal wegens uw trage begrip nog eens doen
Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
|
![]() en nu ga ik lekker eten want de meesten hier zijn geen reacties waard
eten dat ik van jullie 0.24 eurocent heb betaald smakelijk en op tijd jullie belastingen betalen he anders een deurwaarder op jullie dak ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |