![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#581 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als zij die hier niet vinden omdat iedereen meent recht te hebben op een basisinkomen gaan ze elders winst maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#582 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#583 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het grootse deel heeft zijn bijdrage aan de maatschappij reeds geleverd en op een ouderdom gekomen dat ze niet meer aan een nieuwe job geraken. Voor die mensen is de werkloosheidssteun in het leven geroepen, niet voor jongeren die van mening zijn dat ze recht hebben op een basisinkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#584 |
Banneling
|
![]() En dan komt de financiering van dat basisinkomenssysteem meteen in het gedrang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#585 |
Banneling
|
![]() zeg bobke, wat deed jij vroeger zoal om de kantjes eraf te lopen op het werk?
jij bleef toch ook wel eens langer dan nodig op toilet zitten om bijvoorbeeld -ik zeg maar wat- aan je fluit te rammelen op kosten van de baas of niet? en was je daarna een mouwvegertje dat spontaan een werklustige houding aannam als de baas in zicht was? wat deed jij zoal om niet te moe te worden? Laatst gewijzigd door Mitgard : 17 maart 2006 om 23:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#586 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als gij het "rechts" vindt om arme vlamingen hun laatste hoop af te pakken (de staatsvoorzieningen) dan moet ge daar bij mij niet mee afkomen. En ik zal niet de enige zijn in dat geval, wees gerust. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#587 |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Cynicus : 17 maart 2006 om 23:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#588 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#589 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 17 maart 2006 om 23:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#590 | |
|
![]() Citaat:
![]() moge de beste winnen !
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#591 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#592 | |||
|
![]() welles
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 17 maart 2006 om 23:37. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#593 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 17 maart 2006 om 23:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#594 | |
|
![]() Citaat:
De zuiderse invloed ( de laisser faire mentaliteit - morgen is er ook nog een dag als we vandaag geen goesting hebben om te werken ) is positief in ons land en zeker ook de wiet ( hét geneesmiddel tegen plutomanie ) die ze hebben meegebracht. Waarmee ik anderzijds ook weer niet wil zeggen dat we nog meer zuiderlingen moeten aantrekken. En de al te plutomane zuiderlingen ( de uitzonderingen dus ) mag men voor mijn part gerust buitensmijten.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 17 maart 2006 om 23:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#595 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#596 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#597 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 18 maart 2006 om 00:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#598 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#599 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#600 |
|
![]() tuurlijk niet. Waarom denk ge anders dat ik het NEPjobs noem ? Het werk is niet nep he maar het loon wel.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 18 maart 2006 om 00:27. |
![]() |
![]() |