Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 maart 2006, 23:13   #581
Foreigner
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth Bekijk bericht
Het verleden dient niet om zich te herhalen, het dient om morgen wijzer te worden dan vandaag. Evolueren is niet ter plaatse blijven trappelen.
Dat klopt volkomen. Als Belgie, op grond van die eeuwige communautaire conflicten, bezig is te veranderen in twee andere naties is dat domweg evolutie.
Foreigner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2006, 23:15   #582
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

labyrinth's schermafbeelding

Standaard

[quote=Foreigner;1589467][quote=labyrinth;1589444][quote=Foreigner;1589420]

Citaat:
1: Vooral even opzoeken. Best leuk
OK
Citaat:
2: Foreigner zit nu lekker veilig in dat hokje waar jij hem in hebt gefrut. En hij is niet van plan eruit te komen voor een blind date.
Veilig dat weet ik nog niet, tegenwoordig wordt men vlug teruggestuurd naar het land van herkomst.
labyrinth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2006, 23:19   #583
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foreigner Bekijk bericht
Dat klopt volkomen. Als Belgie, op grond van die eeuwige communautaire conflicten, bezig is te veranderen in twee andere naties is dat domweg evolutie.
Mensen verenigen, vrede en toekomst heet voor mij evolutie....... voor u is evolutie mensen scheiden. Twee totaal verschillende wereldvisies. Enfin, u hebt recht op de uwe en ik de mijne.
Oud 20 maart 2006, 23:19   #584
Foreigner
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

[quote=labyrinth;1589436][quote=Foreigner;1589372]
Citaat:

Gaat u, een vreemdeling, mij hiertoe dwingen ?

Waarom hebt u dan problemen met mensen die vrede tussen volkeren verlangen ?
1: Leer toch eens lezen, Troela.

2: Leer toch eens lezen, Troela.
Oud 20 maart 2006, 23:22   #585
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kan zijn, maar toen was ik nog niet geboren....... mij treft geen schuld.
Maakt niet uit.
Mijn land werd me ontnomen en ik wil het terug.
Oud 20 maart 2006, 23:22   #586
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

[quote=Foreigner;1589483][quote=labyrinth;1589436]
Citaat:

1: Leer toch eens lezen, Troela.

2: Leer toch eens lezen, Troela.
Ik ging juist slaapwel schrijven maar daar kom ik dus op terug
Oud 20 maart 2006, 23:23   #587
Foreigner
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

[quote=labyrinth;1589472][quote=Foreigner;1589467][quote=labyrinth;1589444]
Citaat:

OK

Veilig dat weet ik nog niet, tegenwoordig wordt men vlug teruggestuurd naar het land van herkomst.
Ik ben wel veilig. En met dat hokje bedoel ik datgene waar jij me in plaatst. Niet mijn status als legaal verblijvend vreemdeling.
Oud 20 maart 2006, 23:25   #588
Foreigner
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
voor u is evolutie mensen scheiden.
Nog een hokje gevonden?
Oud 20 maart 2006, 23:27   #589
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Mensen verenigen, vrede en toekomst heet voor mij evolutie....... voor u is evolutie mensen scheiden. Twee totaal verschillende wereldvisies. Enfin, u hebt recht op de uwe en ik de mijne.
Vreemd dat je je er met 'het is niet mijn schuld' vanaf maakt in verband met de scheiding van Vlaanderen van Nederland.

En dat je er in dat verband helem�*�*l niet voor pleit om de oorspronkelijke bewoners te her-enigen. Integendeel!
Oud 20 maart 2006, 23:32   #590
Foreigner
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

[quote=labyrinth;1589492][quote=Foreigner;1589483]
Citaat:

Ik ging juist slaapwel schrijven maar daar kom ik dus op terug
Kortom, je gaat dus nog niet slapen maar neemt de gelegenheid te baat om posts van anderen te leren lezen, interpreteren en behoorlijk te beantwoorden zonder daar allerlei suggesties aan toe te voegen. Gefeliciteerd. Ik zal daaraan meewerken door geen tomaten meer te gooien. Het schijnt dat je blik nogal vertroebeld is door al dat tomatensap.
Oud 20 maart 2006, 23:32   #591
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Vreemd dat je je er met 'het is niet mijn schuld' vanaf maakt in verband met de scheiding van Vlaanderen van Nederland.

En dat je er in dat verband helem�*�*l niet voor pleit om de oorspronkelijke bewoners te her-enigen. Integendeel!
Je maakt geen stevig Europa door het in stukken te scheuren.
Oud 20 maart 2006, 23:33   #592
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je maakt geen stevig Europa door het in stukken te scheuren.
Het WERD in stukken gescheurd in 1830.
Oud 20 maart 2006, 23:35   #593
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

En ik wil herenigd worden met mijn échte volk inplaats van met vreemde bloedzuigers.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2006, 23:36   #594
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

[quote=Foreigner;1589505][quote=labyrinth;1589492]
Citaat:

Kortom, je gaat dus nog niet slapen maar neemt de gelegenheid te baat om posts van anderen te leren lezen, interpreteren en behoorlijk te beantwoorden zonder daar allerlei suggesties aan toe te voegen. Gefeliciteerd. Ik zal daaraan meewerken door geen tomaten meer te gooien. Het schijnt dat je blik nogal vertroebeld is door al dat tomatensap.
Fout..... tomaten zijn heel rijk aan vitamine A en die is dan weer goed voor de ogen.
Voor het overige zou het niet misstaan moesten we allen wat respectvoller met elkaar omgaan. Maar dan zou het allicht nog saaier worden.......
Oud 20 maart 2006, 23:45   #595
Foreigner
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Mensen verenigen, vrede en toekomst heet voor mij evolutie.
En je spant je daar voor het uiterste in om je doel te bereiken. Dat waardeer ik. Neem dus contact op met het goevernement in Kaboel en vertel ze even dat ze op grond van jouw visie niet het recht hebben om die moslim, die zich tot het Christendom heeft bekeerd, daarvoor ter dood te brengen. Wijs ze erop dat ze Labyrinths visie op evolutie op de juiste wijze moeten interpreteren en dat die afvallige moslim verenigd wil blijven met de mensen op Aarde en zich nog niet wil verenigen met God. Vertel ze dat die man het recht heeft om in die door jou aangeprezen vrede te leven en aan zijn toekomst mag werken. Als je dan toch onderweg bent, loop dan even alle moslimstaten langs en breng hetzelfde verhaal. Vergeet vooral niet om, als je van Ryaad naar Cairo loopt, even linksaf te slaan en die moordende volkeren in midden Afrika met je universele liefde te overgieten en zodoende een einde te maken aan het oorlogsgeweld. Jou daad van genade zou zeker een aantal levens van VN soldaten redden.
Vergeet echter niet om, overal waar je predikt, na afloop de mensen weer wakker te maken want anders verglijden ze in coma en sterven de hongerdood. Nou ja, De dood brengt in elk geval eeuwige vrede. Misschien een nieuwe visie voor je?

Laatst gewijzigd door Foreigner : 21 maart 2006 om 00:09.
Oud 20 maart 2006, 23:55   #596
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
En je spant je daar voor het uiterste in om je doel te bereiken. Dat waardeer ik. Neem dus contact op met het goevernement in Kaboel en vertel ze even dat ze op grond van jouw visie niet het recht hebben om die moslim, die zich tot het Christendom heeft bekeerd, daarvoor ter dood te brengen. Wijs ze erop dat ze Labyrinths visie op evolutie op de juiste wijze moeten interpreteren en dat die afvallige moslim verenigd wil blijven met de mensen op Aarde en zich nog niet wil verenigen met God. Vertel ze dat die man het recht heeft om in die door jou aangeprezen vrede te leven en aan zijn toekomst mag werken. Als je dan toch onderweg bent, loop dan even alle moslimstaten langs en breng hetzelfde verhaal. Vergeet vooral niet om, als je van Ryaad naar Cairo loopt, even linksaf te slaan en die moordende volkeren in midden Afrika met je universele liefde te overgieten en zodoende een einde te maken aan het oorlogsgeweld. Jou daad van genade zou zeker een aantal levens van VN soldaten redden.
Vergeet echter niet om, overal waar je predikt, na afloop de mensen weer wakker te maken want anders verglijden ze in coma en sterven de hongerdood. Nou ja, De dood brent in elk geval eeuwige vrede. Misschien een nieuwe visie voor je?
De wereld verbeteren begint bij jezelf. Misschien straalt het uit...... wie weet. Misschien een nieuwe visie voor u ?
En voor de zoveelste maal, VN soldaten kunnen vredelievende mensen best gebruiken. Dat maakt hun taak minder gevaarlijk.
Toch raar dat u mij niet als bondgenoot ervaart.

ps. En uw insinuaties beginnen mij te vervelen. Slaapwel !

Laatst gewijzigd door labyrinth : 20 maart 2006 om 23:57.
Oud 20 maart 2006, 23:56   #597
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hypocrieten zijn onbetrouwbare bondgenoten.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2006, 00:06   #598
Foreigner
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

[quote=labyrinth;1589511][quote=Foreigner;1589505]
Citaat:

Fout..... tomaten zijn heel rijk aan vitamine A en die is dan weer goed voor de ogen.
Voor het overige zou het niet misstaan moesten we allen wat respectvoller met elkaar omgaan. Maar dan zou het allicht nog saaier worden.......
1: OK,OK, hier heb je nog wat vitamine A.

2: Een blijk van respect voor een gesprekspartner is goed luisteren en open staan voor argumenten, correct en volledig ingaan op wat hij of zij zegt of schrijft en daarbij niet uit te gaan van het door jezelf bedachte hokje waarin je hem geplaatst hebt.
Dit forum is niet saai en als je er doorheen scharrelt zie je steeds weer vertrouwde namen staan. Je leert ook waar die namen voor staan en uiteindelijk leer je ze zelfs, ondanks de verschillen van opvattingen, wel waarderen. Jij schijnt die moeite, ondanks de door jou geprojecteerde opvattingen, om de forumleden op juiste waarde te leren schatten helemaal niet te willen nemen. Dat wordt, en is, snel genoeg onderkend door een aantal forumleden met als resultaat dat je het respect, al dan niet verdiend, weer kwijt raakt.
Oud 21 maart 2006, 00:16   #599
Foreigner
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
De wereld verbeteren begint bij jezelf. Misschien straalt het uit...... wie weet. Misschien een nieuwe visie voor u ?
En voor de zoveelste maal, VN soldaten kunnen vredelievende mensen best gebruiken. Dat maakt hun taak minder gevaarlijk.

ps. En uw insinuaties beginnen mij te vervelen. Slaapwel !
1: Inderdaad. En ik heb mijn deel daartoe actief geleverd.

2: VN soldaten hebben per definitie nooit te maken met vredelievende mensen maar uitsluitend met fanatici

3: Hier heeft Knuppel in een vorige post al op geantwoord.

PS. Ik insinueer niets. Ik hekel je zinloze gepraat.
Oud 21 maart 2006, 07:22   #600
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vind dat u zich als vreemdeling wel echt veel bemoeid met binnenlandse zaken.
Discrimineer jij mensen qua recht op meningsuiting in een discussie op basis van nationaliteit???
Je weet dat je hier in België niet mag discrimineren op niet-objectiveerbaar verantwoordbare criteria........
Jozef De Witte zal er niet kunnen mee lachen, mocht hij deze posting ontdekken.
Het getuigt overigens niet van veel universele liefde om vreemdelingen (whatever that may be) het recht om zich in een discussie uit te spreken, te willen ontzeggen....
Ligt er echt zo een kloof tussen jouw preken over liefde en je daadwerkelijke opvattingen en daden?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be