![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#321 | |||
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Niet zo fraai van u om een bewering uit zijn context te halen. Supe®Staaf legde mij woorden in de mond die ik niet had uitgesproken. Nergens heb ik beweerd dat Taylor het Vlaams Nationalisme zou verspreid hebben. Wel dat Taylor een Vlaamsgezind , zachtmoedige , dienstvaardige en geliefde Burgemeester was. Oorspronkelijk bericht door Supe®Staaf Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#322 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wie was het dan wél, Clemens en waarom haalde je er Taylor bij om je bewering hard te maken dat het Vlaams-nationalisme vanuit Wichelen werd verspreid?
Taylor was van Wichelen en tot jij de naam geeft van degene die je wél bedoelde maar niet vernoemde ben je zelf schuldig aan het zaaien van verwarring. |
|
|
|
|
|
#323 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ach zo, Staaf legde u woorden in mond die u niet had uitgesproken, dus was dit naar ik aanneem eenmalig in dat bepaalt antwoord? Wat staat die WEER daar dan te doen? U zegt of insinueert op zijn minste dat Staaf hier anders niets doen dan liegen. Oorspronkelijk bericht door Clemens ![]() Supe®Staaf, [SIZE=4]Weer aan het liegen![/SIZE] Het is blijkbaar uw leugendag! |
|
|
|
|
|
|
#324 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Supe®Staaf heeft toch het antwoord gegeven, zoals ik hier reeds meermaals heb laten weten. |
|
|
|
|
|
|
#325 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Superstaaf heeft geen namen genoemd, Clemmens. Dat verwachten we we nog altijd van jou.
Kom dus op met die naam inplaats van te blijven kronkelen. |
|
|
|
|
|
#326 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Volgens Clemens, heeft J. Taylor het Vlaams Nationalisme NIET verspreid.
|
|
|
|
|
#327 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik raadpleegde de website van de kamer.
Wat Clemens beweert, is daar in geen velden of wegen te bespeuren. Jammer. Ik had er graag het VB mee om de oren geslagen.
|
|
|
|
#328 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Taylor was een rechtschapen overtuigde Vlaamse katholiek. Bijgevolg zegde hij de CVP de wacht aan, omdat die volgens hem, niet katholiek zijn, en niet rechtschapen zijn, en al helemaal niet Vlaamsgezind waren. Wie het niet gelooft: ik heb citaten uit De Standaard.........
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 22 maart 2006 om 02:47. |
|
|
|
|
|
|
#329 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#330 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#331 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#332 |
|
|
Wie zijn die VB basismilitanten, Clemmens? Namen graag!
Laatst gewijzigd door Egidius : 22 maart 2006 om 09:29. |
|
|
|
|
|
#333 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#334 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Of Clemmens betaald wordt om te liegen weet ik niet maar d�*t hij liegt wordt hiermee ruimschoots bewezen:
*Clemmens kon zijn bewering dat de Denderstreek de bakermat is van het Vlaams-nationalisme niet hard maken. Zijn bewering dat vanuit Wichelen het Vlaamsnationalisme de Denderstreek veroverde lijkt dus op een flagrante leugen te berusten. *Clemmens' bewering dat Taylor steeds een CD&V burgemeester was strookt evenmin met de waarheid. *Clemmens' bewering dat Taylor spijt had van zijn overstap is eveneens een onbeschaamde leugen zo blijkt overduidelijk uit 'De Standaard'. Citaat:
Intussen wachten wij nog altijd vol verwachting op het antwoord van Clemmens waarmee hij zijn eigen beweringen kan hardmaken: *Wie bekeerde vanuit Wichelen de Denderstreek tot het Vlaamsnationalisme als 'Taylor' het NIET deed en die man dus geen enkel nut had ter staving van hetgeen Clemmens' beweerde. Was het dan wél de Dr. Van Boxelaar waar Clemmens zo opvallend omheen walste en waarom deed hij dat?Door zijn ontwijkend 'antwoord' op mijn vraag ter zake bevestigt Clemmens immers onrechtstreeks dat hetgeen ikzelf te weten kwam over de familie van Boxelaar klopt. Ik bén echter geen ex. Wichelaar, maar wil wél graag meer weten over deze Dr Van Boxelaar. Ik heb namelijk een sterk vermoeden dat Staaf de nagel op de klop sloeg met die naam en dat Clemens wel degelijk deze man in gedachten had toen hij zijn bakermat-onzin lanceerde. Des te meer plaagt me de vraag wat dan de reden kan zijn dat Clemmens verzaakte om er verder op in te gaan. Heeft Clemens misschien schrik voor de 'scherpe pen' van Superstaaf als hij toegeeft op wie hij zijn persoonlijke mythe baseerde?
|
|
|
|
#335 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Speurwerk i.v.m. mijn beschrijving van Den Boterhoek is niet mogelijk daar het etablissement een face-lift kreeg, en ietwat anders ingericht werd enige jaren terug. Nu is het een bistro-restaurant. Mijn beschrijvingen waren dus autentiek. Maar dat zal u worst wezen. Citaat:
|
|
|
|
|
#336 |
|
Parlementsvoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#337 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Tsja, Clemens,......
Wie een bewering lanceert, moet ze hard maken. Als ik beweer in Wichelen gewoond te hebben, is het aan mij om dat hard te maken. Dat doe ik dan ook, zo solide, mét beschrijvingen én inside info dat je er verder geen commentaar op hebt. Dan vraag ik aan jou niet om het te bewijzen. Als ik beweer dat je fout zit met Taylor, dan bewijs ik mijn stelling met citaten uit de krant én een link. Dan vraag ik jou niet om mijn gelijk te bewijzen, dat doe ik zelf. Als jij beweert dat het 18 mandatarissen de onafhankelijkheid terugschroefden, dan moet jij zelf die bewering hard maken.
|
|
|
|
#338 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
De periode net voor zijn dood, maakte hij de overstap. Dat hij zich nadien niet zo gelukkig voelde bij die overstap, is zeker géén leugen! Dit weet ik uit meerdere persoonlijke bronnen die Taylor zéér goed kenden. Dat Taylor een Vlaamsgezind was en tevens zachtmoedig en dienstvaardig voor zijn burgers, zullen de meeste Wichelaars beamen. Dat dank zij die 18 VB-mandatarissen de Vlaamse autonomie gedeeltelijk werd teruggeschroefd, is onweerlegbaar vast te stellen op de website van de kamer. Gelooft u mij niet en wilt u zelf niet de moeite doen het op te zoeken, is uw verantwoordelijkheid. |
|
|
|
|
|
|
#339 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik moe(s)t hem niet. Citaat:
Citaat:
Hoewel het aan u is om uw beweringen met een link hard te maken, deed ik de moeite en vond niks van wat jij beweerde.
|
|
|
|
|
#340 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Komaan, Clemmens. Eén citaatje is voldoende om ons te overtuigen van je grote gelijk. Waar staan de cijfers waaruit blijkt dat het VB voor het terugschroeven van de Vlaamse autonomie stemde? Waar in dat verslag wordt het VB ervan beschuldigd onrechtstreeks schuld te hebben aan het terugschroeven van de Vlaamse autonomie? |
|
|
|
|