![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
| Bekijk resultaten enquête: Wapenbezit/dracht? | |||
| Ja, het is een (noodzakelijk geregulariseerd) basisrecht |
|
77 | 50,33% |
| Neen, de staat heeft een monopolie op geweld |
|
55 | 35,95% |
| Ik denk er het mijne van, en zeg het ook |
|
21 | 13,73% |
| Aantal stemmers: 153. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#401 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Allé, om samen te vatten: behalve een paar charelwieters die excessief geobsedeerd zijn door achterdocht en wantrouwen, is er hier niemand die het wel een tof idee zou vinden moesten burenruzies in 't vervolg kunnen uitgebreid worden met een wel zeer mannelijk en spannend vuurgevecht.
|
|
|
|
|
|
#402 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb nooit geïnformeerd naar de prijs van een penisverlening, daar ik dat niet echt noodzakkelijk acht. Die dingen zijn echter nog minder zichtbaar dan ne penis, want ze zitten altijd in ne koffer, behalve als ze worden uitgepakt in ne schietkelder, waar verder niemand is. Mocht u bij mij thuis binnenkomen, dan krijgt u die spullen nog niet eens te zien. |
|
|
|
|
|
|
#403 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Moest ik mijn gebuur dan toch willen koudmaken deed ik dat met een geweldig knal turkje, als ge dan toch in de gazet wilt komen, doe het dan goed hé. |
|
|
|
|
|
|
#404 |
|
Schepen
|
Sorry ik was vergeten dat de politieke wereld een, ernstige, fictieve wereld is.
Een wereld waar enkel moordenaars, terroristen,en rassisten in voorkomen. En waar de personages hun hobby misbruiken om hun sexuele afwijkingen te bevredigen. Een wereld die bestuurt wordt door droogkloten, die met dure woorden,vanop hun pc de nutteloosheid van hun bestaan proberen te weerleggen. |
|
|
|
|
|
#405 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ne gast waar mijne maat en ik vroeger nogal ies dikwijls een pint mee gingen pakken, heeft nen tank voor zijne winkel staan, (laat ons zeggen dat het een ontradend effect heeft, ... |
|
|
|
|
|
|
#406 | ||
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#407 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
We hebben zowaar een nieuw soort sexuele afwijking ontdekt, : De armofiel, dat zijn mensen die onschuldige wapens misbruiken, ... ge moet dan wel een heel klein pietjen hebben om hem in de loop te krijgen, ... |
|
|
|
|
|
|
#408 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Leuk, Dat doet mij denken aan die geflipten die eens nen Abrahams tank uit een kazerne gepiekt had, ... hij wou daar eens een toerke mee doen, uiteindelijk heeft hij hem vastgereden op ne vangrail van een autostrade. |
|
|
|
|
|
|
#409 | |
|
Schepen
|
Citaat:
Als je je buur neerschiet is de lol over. Als je dat niet doet kun je hem dagelijks kloten. |
|
|
|
|
|
|
#410 | |
|
Schepen
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#411 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#412 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Dat geloof ik niet helemaal. Het hangt er maar vanaf wanneer en hoe ik bij u thuis binnenkom. Niet ?
|
|
|
|
#413 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vrouwen zijn erger dan de wapenwet Calle, of ge moet sjans hebben da ze zelf ook schiet, ... Maar de kans dat da gebeurd, ... kunde eigenlijk beter op de lotto spelen... Alhoewel de madamen die ik al met vuurwapens bezig gezien heb, van klein kaliber tot geweer met vrij vinnige munitie, (wel niet te zwaar, vanaf bepaalde kalibers moete toch een vrij stevig schouderke hebben om de klap op te kunnen vangen. ) Alhoewel ik er ooit bezig gezien heb met ne 45, 357 en 38 en dat is geen speelgoed. |
|
|
|
|
|
|
#414 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Inderdaad, als u wat agressief komt doen en gewapend bent, dan ziet u ze 1 keer maar veel tijd om ze goed te bekijken ga je nie hebben... Ik ga er wel van uit dat ik u binnenlaat, en dat er dus vreedzame bedoelingen zijn... |
|
|
|
|
|
|
#415 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ook waar, ... Daaraan ziede direct wie er een slecht karakter heeft, hé... Die van onder ons ging wa zagen dat er wa hondepoten in de lift stonden nadat het serieus geregend had. (nu zijn wij propere mensen en kuisen wij da natuurlijk op,) Dus hij zal wel de boodschap gesnapt hebben toen er 2 cm water in de lift stond... 2 dagen later was't m pas droog, maar hij was wel proper, en ik heb die zeikerd nooit meer aan mijn deur gehad, integendeel, altijd vriendelijk... |
|
|
|
|
|
|
#416 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Ik heb er trouwens toen niet op gereageerd, maar hier op de thread zeg je ergens dat mensen die (via beroep of hobby) met wapens omgaan, deze niet gaan gebruiken voor "oneigenlijke" doeleinden. Dat klopt niet met de cijfers. Zo ligt het zelfmoordcijfer bij agenten twee maal zo hoog als het gemiddelde (ze gebruiken hierbij hun dienstwapen). Dewael heeft trouwens daarop beslist dat agenten (fed pol) hun dienstwapen niet mee naar huis mogen nemen...
|
|
|
|
#417 | |
|
Schepen
|
Citaat:
Volgens mij is dit eerder een ritueel, |
|
|
|
|
|
|
#418 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Het bezit van een wapen is een "facilitator" om bepaalde zaken uit te voeren.
|
|
|
#419 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Graaf argument jong.
|
|
|
|
#420 | |
|
Schepen
|
Citaat:
Maar dit betekent niet dat wanneer die flikken hun dienstwapen niet bij hen hadden, dat ze dan geen zelfmoord zouden plegen. |
|
|
|
|