![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maar dat gaat niet meer over dat incident eh, dit is een algemene vraag.
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Deze tips zijn hier te vinden: ---> http://forum.politics.be/showthread.php?t=46701 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zij had een job op een boekhoudkantoor ,maar door een venoot die er met geld vandoor is zijn 2 van zijn opgerichte firma's in moeilijkheden gekomen en is de 3e opgegaan in KPNG. Ondertussen werkt zij samen met een interimkantoor en wekelijks met de VDAB om een job te vinden, ondertussen heeft zij reeds +/- 35 maal gesoliciteert op ongeveer 2 maanden resultaat, noppes! Als je dan alle dagen uitkijkt naar een voltijdse job,dan weet je vanzelf wel dat er veel nepjobs tussenzitten. Voor mezelf is het niet meer nodig,(Op verlof voor pensioen wegens het openen van de telecommarkt +/-11.000 mensen met Brugpensioen na evenwel 36 jaar dienstjaren bij Belgacom.
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik dacht nochtans dat een boekhouder bij de knelpuntenberoepen ingedeeld werd... Ik wens uw dochter alleszins veel succes toe bij het vinden van een nieuwe job... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Grosso modo de helft van de vacatures worden intern opgevuld, maar gepubliceerd voor publicitaire redenen, dat weet iedereen, zelfs de superdomme superbazen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
5 jaar gewerkt ---- 5 maand respijt - 25 jaar gewerkt----25 maand respijt Mensen die langer gewerkt hebben, hebben als dusdanig meer afgedragen aan de gemeenschap dan iemand die pas begonnen is. Laatst gewijzigd door alberto : 4 april 2006 om 12:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zal nog eens mijn idee meegeven voor de zoveelste keer! 1)Laat de overheid nog +/- 40 % betalen van de werklozensteun voor diegenen die voor dit plan in aanmerking komen. 2)Schrijf werkgevers aan dat ze werklozen kunnen aannemen aan 60% van de huidige minimum lonen. 3)de staat betaald 40% de werkgever 60% 4)Ze doen samen winst op 1 werkloze/nieuwe werknemer. 5)ze doen ervaring op de werkplek op,geen gezever meer met VDAB toestanden en opleidingen die handenvol geld kosten. 6)bekijk het over een periode van enkele jaren,zo heeft men de tijd om maatregelen te nemen om de economie aan te zwengelen. 7)Werk als overheid ondertussen aan lasteverlaging werkgever/werknemer 8)Die mensen zullen klaar zijn voor de arbeidsmarkt en zich niet tegen wil en dank moeten wentelen in de arbeidsloosheid,wanneer zij terug zullen vallen op een regulier betaalde job. 9)Er wordt bv. bepaald hoeveel werlozen men in dit stelsel mag aannemen hoeveelheid/tegenover totaal aantal werknemers,om misbruik uit te schakelen. 10)die mensen betalen normale belastingen op dat loon= nochmaals winst overheid. neem bv. 1200 nettoloon. de overheid betaald 480 Euro(normaal dopgeld +/-900 Euro?) de werkgever betaald 720 Euro + lasten(groot verschil tegen een gewoon loon).
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer Laatst gewijzigd door BitterSweet : 4 april 2006 om 13:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
kunnen ze hun gezinsuitbreiding zeker uitstellen tot ze 35 zijn. En erna? Naar het daklozencentrum? Jongeren die zich willen omscholen (omdat ze met hun diploma geen werk vinden) kunnen dat dan zelfs niet meer.
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() 10 jaar geleden waarschuwde ik al voor ONDERwaarderingen vooral in zake LOON.
De meeste sociaal 'Antwerpse' werkgevers melken hun burgers al genoeg uit en betalen AL genoeg onder het € gemiddelde . Ik vindt dat er teveel ambtenaren werken en grote kindjes in kostuum die TE veel kosten ....gooit die achter den dop zoals ze met pwa cheques en andere systemen ( MENSEN ) ook deden . Gemeenschaps inkomsten was al ter sprake gekomen bij de groen & pwa cheques ik vind dat GEEN goed idee & even dwaas zoals de meeste wetten . Den dag dat dit ingevoert wordt is den dag dat ik beter kan moorden om te eten en leven net zoals er in EIGEN volk nu al aanwezig is bvb Dirk Trioen die even in den bak zit en andere... . Ik beschouw dit initiatief als corrupt voorbereide misleiding van jobs die ondergewaardeert worden . Laatst gewijzigd door duncan : 4 april 2006 om 13:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bijv. een situatie waarin er 3 vacatures beschikbaar zijn. De twee hoogste functies zijn al op voorhand ingevuld door twee mensen die gewoon een hogere functie krijgen. De laagste is ook al ingevuld door iemand die ze zelf hebben uitgekozen. Maar die vacatures moeten gepubliceerd worden. Je kunt wel solliciteren, maar eigenlijk heeft dat geen nut.
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ik weet het, er is geen werk wordt er gezegd, anderzijds zijn er openstaande vacatures waar men buitenlanders voor moet binnen halen. Het kan zijn dat men tijdelijk een paar ander jobs moet doen die niets met uw diploma te maken hebben maar dat is dan maar zo. Als het er bij mij op aan moest komen loop ik desnoods achter de vuilkar, tijdelijk hé, geen tien jaar, of ging ik bij een hovenier werken, maakt niet uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() zever in paksjes ik schoolde mezelf MEERDERE malen om en werkte zowel voor de vuilkar als gezinnen enz... .
Buitenlanders worden hier gehaald om goeikoper eht eigen volk uit te melken ja daarom . |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb ondertussen al een aantal sollicitatiebrieven verstuurd voor jobs die zogezegd "onder mijn diploma" zijn. Denk maar niet dat je daar iets van hoort. Die moeten u niet. Als je dan de bedrijfsleiders hoort, dan zeggen die ook allemaal van: "neem er geen met een hoger diploma, die zijn toch binnen de kortste keren vertrokken". Een uitzondering zijn soms de tijdelijke klusjesopdrachten, maar goed, die kan ik lichamelijk niet aan. Als je 'klem' zit en geen werk meer vindt, is het tijd om je om te scholen. Maar je omscholen gaat niet als je geen geld verdient of geen uitkering krijgt. Je moet van iéts leven eh, de patatjes verschijnen niet vanzelf op je bord. Ik denk dat mensen die werk zoeken toch geneigd zijn eerst rond te kijken naar een andere interessante job, in plaats van meteen om te scholen, of je fulltime te engageren voor een job die je eigenlijk weinig perspectieven biedt (zoals achter de vuilkar lopen). Solliciteren kost tijd eh. Vacature localiseren, beetje uitzoeken wat men daar precies van je verwacht, een goeie brief schrijven. Als je daarnaast werkt en het huishouden moet doen, gaat dat ook niet zo lekker vooruit. En voor je het weet zijn er talrijke nieuwe arbeidskrachten op de markt, concurrenten dus, die minder lang 'plat' hebben gelegen en die dus aantrekkelijker zijn voor de werkgever.
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() VOOR DE MENSEN DIE NI KUNNEN LEZEN -
DER ZIJN DER DIE VEEEEEEL OMSCHOLINGEN DOEN . * en schijf eens aub autochtoon ( eigen volk) erbij dan weet iederéén over wie dat het gaat = sociale communicatie . Persoonlijk ik al TE VEEL omscholingen gedaan waar die gekostumeerde clowns en hun oversten rijker mee werden dan ik . *politiek heeft GEEN voeling met eigen volk en wat er leeft in eigen maatschapij. Laatst gewijzigd door duncan : 4 april 2006 om 16:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zei je iets?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Dat men zevert over jongeren die zich steeds mogen omscholen en nogis en nogis voor NIETS omdat hunne LUIEN baas GEEN sociale voeling meer heeft
( veel in Antwerpen minder luie bazen(innen) buiten Antwerpen) En neen ik zei niets ge moet ni sociaal doen tgo mij das normaal tegenwoordig in deze conservatieve maatschapij ...go ahead ![]() |
![]() |
![]() |