![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vermoed: http://www.asianclearingunion.org
Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 22 maart 2006 om 19:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door /\|cazar : 3 april 2006 om 12:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Goe bezig, Evangelische nutcases spreken al over Armagheddon ...
Citaat:
Laatst gewijzigd door /\|cazar : 3 april 2006 om 12:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
|
![]() Lach zoveel je wilt, zogezegde kernwapens zijn echt niet de enige rede om Iran onder druk te zetten, dat zagen we met Irak ook al.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
|
![]() Tja, waarschijnlijk zal de VS niet weer unilateraal een land militair gaan bezetten, daar zijn ze niet meer toe in staat. Maar de druk op Iran wordt toch duidelijk opgedreven.
Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 4 april 2006 om 12:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Multilateraal dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Minister
|
![]() Neen, jij wel?
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() De kaarten liggen nu -politiek- totaal anders dan in 2003.
Volg je dan de polls niet? Zogby, Rasmussen, Gallup? 2500 dode amerikaanse soldaten, 35000 dode irakezen en 150 miljard verspilde dollars met als resultaat nauwelijks positieve resulaten hebben zowiezo een whiplash-effect gehad op de publieke opinie. Zie jij het misschien anders? |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Minister
|
![]() Neen, alleen zie ik nog steeds Cheney, Rumsfeld en loopse teef bezig met dezelfde spelletjes. Die zijn weer begonnen met hun angst-politiek. Misschien denken ze wel dat Iran een soort van 'last time war' kan zijn voor ze?
Ik weet het niet. Ik kan enkel hopen dat er niets gebeurt voor 2009, wanneer die gekke Bush & Co. worden opgeruimd. Als er in tussentijd ergens 'een bom barst', dan hebben we de poppetjes aan het dansen. Natuurlijk zie ik de verandering; alleen gaat die véél te traag, in mijn ogen. In 1999 was ik het al niet eens met Bush & USA; dat is enkel erger geworden. We zijn dus nog een heel eind verwijderd van de 'relatieve vredelievendheid' van vóór Golfoorlog I. De verbeteringen die u vernoemt zijn m.i. dan ook enkel kleine stapjes in de goede richting, terwijl Cheney & kornuiten met zevenmijlslaarzen op Iran afstormen. Don't ask me why, maar die mensen op stang jagen is voor de wereldvrede (volgens mij ook op lange duur) schadelijker dan ze rustig aan zo'n atoomwapen laten werken. Maar goed, dat kan aan mij liggen. Niet vergeten; de USA heeft bloed geroken; zij mogen 'preëmptive war' voeren. Dat betekent: oorlog voeren, nog voordat er doden zijn gevallen aan eigen zijde. Dat is nieuw koren op de molen van de wapenindustrie. Als je de bijlagen gaat bekijken van het budget van de USA, dan snap je wat ik wil zeggen. 50% van het budget gaat naar 'defensie', wat nu dus ook als 'agressie' mag worden gelezen. De andere 50% is er voor zaken als gezondheidszorg, onderwijs, landbouw, enzovoort. Dan is het dus moeilijk te veronderstellen dat de USA zal zorgen voor vrede in die gebieden. Of het moet een gewapende vrede zijn; met doden tot gevolg en dus geen echte vrede. Nietwaar? ps. NWO geloof ik niet in, simpelweg omdat dat geen 10 jaar stand kan houden. USA als geldbeluste, bloedruikende jachthond zie ik echter wel gebeuren, zeker met die loopse teef 'in front'. (Rice is té intelligent om goed te zijn voor de wereld; ze was beter pianiste gebleven!) |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En over hoe "gesubstantieerd" uw bijdrages meestal zijn, zullen we maar zwijgen zekers? Het was overigens niet 80, maar 90% die op een CNN poll te kennen hadden gegeven te geloven in een cover-up. Zou het, aangezien jij toch zo graag bij de meerderheid aanleunt, niet stilaan tijd worden uw mening te herzien?8) Zogby polls, CNN polls, ..... uit elke poll tot nu toe gehouden blijkt dat een meerderheid het officiele verhaal niet meer slikt.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 4 april 2006 om 16:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() Merkwaardig.
Nu ik mijn tijd niet meer wens te verliezen in jullie speeltuin, de nwo-threads, komen jullie hier ook al af met die zever. Spammen dus maw. Mag ik toch subtiel opmerken dat ik zowel bij jou als bij wacko Exo een ongezonde nood aan aandacht voor jullie hersenspinsels vaststel? Misschien kan Illwill je wel helpen in je zoektocht naar aandacht? Ik denk wel dat jullie elkaar waard zijn. Dus pech, Steve & Exo, deze jongen speelt niet meer mee. Denk ervan wat je wil, ik reageer niet meer op NWO - 9/11 - conspiracy rommel. Het is zinloos. Als nu nog jouw eurocent zou kunnen vallen..... ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 4 april 2006 om 16:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dat zal wel. Na zo op je donder te hebben gehad, zou ik ook niet geneigd zijn me nog te laten zien. 8)
![]() |
![]() |
#117 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Hij heeft trouwens een punt. Nu begin je zelf over polls, maar wanneer polls uw mening tegenspreken, hebben ze blijkbaar géén betekenis.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 4 april 2006 om 17:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() ach ja,..
![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 4 april 2006 om 17:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Gaan we de inhoudelijk posts van ons beiden eens tellen?
![]() |