![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() In deze thread? Be my guest. 8)
Laatst gewijzigd door parcifal : 4 april 2006 om 17:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Minister-President
|
![]() Hier uw tweede post.
Citaat:
![]()
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 4 april 2006 om 17:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() Het is niet altijd inhoudelijk, uiteraard. Af en toe mag er al eens gelachen
worden : nwo-rommel is altijd wel ergens grappig. 8) Enfin, ik post het woord 'Zogby' en die maffe Exo springt daarop en begint over 911 en de cover-up.. Zonder uiteraard ook maar 1 link of referentie. Bij jou vanzelfsprekend hetzelfde. En dan mogen we niet kritisch zijn? Blijf in jullie eigen speeltuin als jullie wat willen dollen hé. ![]() Of start nog maar eens een nieuwe thread... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En wat heeft dit alles met Iran te maken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
U post het woord "Zogbypoll" om UW argument kracht bij te zetten. Exodus merkte gewoon op, (net als ik) dat u polls gebruikt wanneer ze u uitkomen, maar ze negeert wanneer ze u tegenspreken. Citaat:
Sterk.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 4 april 2006 om 17:48. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Minister-President
|
![]() Je hebt gelijk. Niks!
(ik heb overigens in het begin van de draad al uitvoerig gemeld hoe(wat) ik over de zaak Iran denk)
![]() |
#127 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
10-tallen posten met gezwans en persoonlijke aanvallen. Dat zou je moeten weten, Steve. Citaat:
die éne bewuste zogby-poll. Een beetje lui, zeker? Je wou ook al moeten weten dat ik niets geloof van jou of Exo zonder grondige bronnen (minstens 3 onafhankelijke & betrouwbare referenties). Jullie spuien gewoon teveel fabeltjes. Citaat:
Lijkt je dat niet leuker? En nu definitief terug naar Iran, steve! ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 4 april 2006 om 17:57. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() Alstublief zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Heb jij in al die jaren hier NOOIT iets gelezen over die bewuste poll.???? 't Was trouwens naar aanleiding van die poll dat CNN zelf een poll wou houden, omdat de opdrachtgever van die Zogby poll een "conspiracysite" was. Ik heb daar hier uitvoerig over geschreven. ('k ga nu niet die posts terugzoeken, want die polls dateren al van 2004. Ik hoop echt dat je deze Zogby poll niet gaat ontkennen, want je ik waarschuw u dat je wéér gaat afgaan hoor!!!! I Citaat:
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Minister-President
|
![]() Hihi. Ja lach maar, maar ondertussen is parci toch weer maar mooi verdwenen.
Dat doet hij namelijk ALTIJD wanneer hij voor het blok wordt geplaatst door een dwaze uitspraak. Aangezien ik zo resoluut reageerde, zal hij ondertussen wel zelf die Zogbypoll hebben teruggevonden. Dit is al de 5é keer dat ik hem "betrap". Eerst wat ridiculiseren en twijfel zaaien over de waarheid van iemands post, om daarna wanneer is bewezen dat het verhaal wel degelijk klopte, zich niet meer te laten zien, of te proberen z'n eigen woorden een draai te geven. Tja, zou jij zeggen, zekers? ![]()
![]() |
#131 |
Minister-President
|
![]() Oeps! Al zeker een stuk 5 posts die off-topic zijn.
Waar blijft de moderator om deze draad te verplaatsen naar K&K? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
eens een link naar die poll gaat geven. Niet dat ik zeg dat die poll niet bestaat maar als je iets beweerd, wees dan tenminste zo fair om te bewijzen wat je zegt, liefst met een link. Verder interesseert het me eigenlijk niet zo hoor. 8) Put up or shut up, nietwaar. Of ben ik dom dat ik fair gedrag verwacht van losgeslagen believers? Citaat:
![]() De moderators zijn blijkbaar eindelijk gemotiveerd om eens een lijn te trekken in al dat gespam. Kijk maar hier... ** applaus ** Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 5 april 2006 om 15:12. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je insinueerde dit nochthans duidelijk door........... Citaat:
En als je het perse wel wil weten, zoek dan zelf maar de bronnen voor die poll. Je kan anders zo goed googlen. Ik steek geen tijd meer in het bewijzen van m'n uitspraken aan personen als jij. Die Zogby poll is er wel degelijk geweest. Wat jij en je mini-brein hiervan ook geloven, verandert daar niets aan.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 5 april 2006 om 15:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als iemand reageert met een verwijzing naar een (mogelijke) poll uit het verleden, dan vind ik dat zijn punt staat of valt met een verwijzing naar of copy/paste van die poll. Wat jouw door weed verzwakte brein daar ook moge van vinden, doet voor mij niets ter zake. Trouwens, IK ben niet diegene die 'believer' wordt genoemd, JIJ behoort tot die subcultuur. Spreek mij dus niet over geloven. Dat is uw winkel. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 5 april 2006 om 15:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Die termen heeft iemand anders (iemand van jullie groep) uitgevonden. ![]() ![]() Ik heb zelfs al meerdere malen m'n bedenkingen gepost over deze termen. Maar da's ook uit je geheugen verbannen zekers? Dus hou die termen maar voor uzelf. Op mij slaan ze in ieder geval niet. Ik heb begot NOOIT in iets zomaar geloofd. Ik herinner me uw verhaaltje dat je ook teleurgesteld was toen ze u vertelden dat sinterklaas en de klokken van Rome niet bestonden. Wel, mij hebben ze dat nooit moeten vertellen. Daar ben ik zelf achter gekomen. Ik ga immers zelf op zoek wanneer mij onlogische dingen worden vertelt. Dat deed ik al van kinds afaan. Of het verhaal nu door mijn moeder of wie dan ook werd vertelt.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 5 april 2006 om 16:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie echter zonder bewijs bepaalde overtuigingen aanhangt (zoals jij met de kaping v.d. vliegtuigen, de controlled demolition van wtc 1,2,7, en het hele inside-job/cover-up verhaal) is een believer. Like it or not. Een echte 911-scepticus zou bijvb. nooit de conclusies trekken die jij trekt. Die zou gewoon zeggen : meer onderzoek is nodig tot een gefundeerde conclusie mogelijk is. Als ik ooit een (vermeende) misdaad zou begaan hoop ik maar dat jouw soort niet in mijn jury zit : Mensen die veroordelen op basis van een mogelijkheid. Innocent till proven guilty is mijn motto en dat van alle beschaafde mensen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Jij hangt de overtuiging aan dat de offciele theorie klopt, alhoewel daar ook geen bewijs voor is. Citaat:
Ik ben waarschijnlijk zowat de enige "believer" die HERHAALDELIJK heeft gezegd géén bewijzen voor de inside-job theorie te hebben, enkel AANWIJZINGEN. Ik heb zelfs tweemaal in een pb dit aan u te kennen gegeven. Ik heb zo dikwijls zelf de woorden uitgesproken die jij hierboven schrijft: AL wat ik wil is een nieuw onafhankelijk onderzoek, om antwoorden te krijgen op de tientallen onbeantwoorde vragen. Dus vanwaar komt deze insinuatie nu weer vandaan?
![]() |
![]() |
#138 | |
Minister
|
![]() [quote=democratsteve;1619115]Dit geldt evenzeer voor u.
Jij hangt de overtuiging aan dat de offciele theorie klopt, alhoewel daar ook geen bewijs voor is. [quote]Sorry meid, dat doet hij mijns inziens dus niet. Hij ontkracht uw stelling. En als u vindt dat hij daarmee de door het Witte Huis bekrachtigede theorie ondersteunt, begaat u dezelfde domme fout als Bush: you whom are not with us, are against us. Stom volk, mijns inziens.. Citaat:
Laatst gewijzigd door Mephisto : 6 april 2006 om 00:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#140 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Op de site waar ik ook het vorige artikel vond verscheen er in januari dit jaar een nieuw artikel hieromtrent: http://www.energybulletin.net/12125.html
|
![]() |
![]() |