![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum. |
|
|
Discussietools |
|
|
#921 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
#922 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
#923 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Neen. Maar ik denk wél aan wat die jongen allemaal voelde voor hij stierf
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 14 april 2006 om 17:33. |
|
|
|
|
#924 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Als het slachtoffer zich had kunnen verdedigen en de aanvallers een blauwe plek hadden geslagen dan zou de linkse kliek wel moord en brand roepen
Laatst gewijzigd door Morghodius : 14 april 2006 om 17:32. |
|
|
|
|
#925 | |
|
|
Citaat:
Onverbeterlijk die gasten.
|
|
|
#926 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
ik suggereer niets hoor... 'k stel alleen maar vast
Citaat:
Citaat:
[quote] Dus jij kunt het voor jezelf verantwoorden dat er in 2004 nog slechts 16,5% autochtonen aan een sociale woning geraakten? [/quota] ik hoef niets te verantwoorden... laat staan dat ik me moet verantwoorden op verzinsels er staat dat er 16,5% kandidaat-autochtonen zijn, niet dat er slechts 16,5% autochtonen van de doelgroep in aanmerking kwamen, laat staan dat ze aan een woning geraakten Citaat:
ps. begrijp me nu niet verkeerd... er kan best wat mis zijn met dat gehele beleid...je kan best gelijk hebben (cfr. Cools) ... dat autochtonen flagrant benadeeld worden etc... maar je vroeg me wat ik in die cijfers zag |
|||
|
|
|
|
#927 | |
|
|
Citaat:
Helaas. In de strafmaat zou moeten rekenening gehouden worden met 'afschrikking'. Anders krijgen we straks nog enkele Joe's.
|
|
|
#928 | |
|
|
Citaat:
Ik vond dat het mijn plicht was om bloemen neer te leggen op de plek. Veel joernalisten, VTM, VRT. Een paar bloemen. De meeste mensen liepen gewoon voorbij. In het gratis krantje 'Metro' dat op drie meter van de plek van de moord uitgestald staat, stond vandaag geen woord over de moord op Joe. Een vriendin zei me: "Nee, want dan neemt straks niemand nog de metro." Iemand zei me dat de grootvader van Joe er stond, gék van verdriet. En dan die twee jonge meisjes die plots in huilen uitbarstten. Vreemd dat bv. twee meter verder een enorme scoutsgroep (nota bene) luid actief stond te zijn. Een beetje ongepast. En die kleine marokkaantjes die in beeld probeerden te komen toen die oude man werd geïnterviewd en daarbij lawaai maakten, ik heb ze - jawel, vriendelijk - gevraagd om op te hoepelen. Ik ben érg verdrietig en boos. En zou liefst Brussel verlaten. Komt er dit weekend een stille tocht? Of zijn enkel familieleden verdrietig? |
|
|
|
|
|
#929 |
|
Minister-President
|
Ik lees op de VRT en Standaard dat er een robotfoto is opgesteld. Waarom zie ik die nergens? Komt die op het TV-nieuws?
Niet dat de dader in mijn streek vertoeft... |
|
|
|
|
#930 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
ik suggereer niets hoor... 'k stel alleen maar vast
Citaat:
Citaat:
Citaat:
er staat dat er 16,5% kandidaat-autochtonen zijn, niet dat er slechts 16,5% autochtonen van de doelgroep in aanmerking kwamen, laat staan dat ze aan een woning geraakten Citaat:
ps. begrijp me nu niet verkeerd... er kan best wat mis zijn met dat gehele beleid...je kan best gelijk hebben (cfr. Cools) ... dat autochtonen flagrant benadeeld worden etc... maar je vroeg me wat ik in die cijfers zag Laatst gewijzigd door praha : 14 april 2006 om 18:15. |
||||
|
|
|
|
#931 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar ergens vind ik het ook totaal triest dat we hier geen massale actie ondernemen. Nee, daarvoor hebben we een Dutroux nodig, d�*n komen we uit de zetel. Nee, wij zijn racisten, verkeerd in de oorlog (volgens de Waalse Rexisten in elk geval), goed als melkkoe en als dhimmie. Wij horen, kijken, en doen niks. En als één miljoen dan zo stout zijn om op de verkeerde partij te stemmen dan wordt ook dat democratisch recht met de voeten getreden. Toch niet om te geloven in feite! Ik ben ondertussen echter wel zo kwaad dat ik de Jonaskes Ellossov en consoorten toewens dat hun latere zoontjes op gelijkaardige manier van hun mp3 spelerkes worden beroofd. En dan hoop ik dat ze deze dagen herinneren.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#932 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#933 |
|
Lokaal Raadslid
|
Ik heb in elk geval nog geen foto gezien. Wellicht moeten de daders in bescherming genomen worden, want anders zouden deze kansarme jongeren in adidas kleding nog gelyncht kunnen worden.
|
|
|
|
|
#934 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#935 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#936 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#937 |
|
Vreemdeling
|
SP.A zal wel met een uitstekend voorstel komen voor dit probleem: een gratis mp3 speler voor elke zandhapper?
Laatst gewijzigd door bratvdb : 14 april 2006 om 20:11. |
|
|
|
|
#938 |
|
|
Daarnet Pharra gezien in Terzake?
Compleet met k*tmarokkaantjes die het best wel ok vonden iemand om te brengen "... Of ie nu donker of blank is, er gaan elke dag wel mensen dood" en met de joernaliste Hind, die de link lag met auto's die in brand gestoken worden en die een bloemlezing van maroc.nl liet zien waarop Nieuwe Nederlanders dingen zeggen zoals: "Zijn leven is minder waard dan een MP3" en: "Als hij niet zo gierig was geweest dan had hij nog geleefd". Meer hoeft er niet gezegd te worden. Behalve: wanneer mijn zoon uitgaat ben ik maar van één ding bang: de Medelanders die hij op straat zou kunnen tegenkomen. Ik ga morgen nogmaals eer betonen op het Centraal Station. Mijn bewondering gaat naar de ouders van Joe. |
|
|
|
|
#939 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#940 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb me als gevolg van hun uitlatingen vier jaar lang zwaar verdiept in islam en islamitische geschriften. Ik heb twee (ondertussen volwassen en afgestudeerde ) dochters. Ik hoop dat sommige mensen nu begrijpen waarom ik enkel nog cynisch kan zijn.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 14 april 2006 om 20:42. |
|
|
|