Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > MP3-moord
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum.

Discussietools
Oud 15 april 2006, 22:04   #1081
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Stratcat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Amen to that, Brother. Testify Brother ! Testify !

Funk is the only truth.
Get on the one, brother, and you will understand.
Oud 15 april 2006, 22:10   #1082
Gargamel
Banneling

Standaard

Gaat zeer snel hier hé...

Maar om terug te komen op die geitenneuker van een volksvertegenwoordiger die ZELF verschil maakt............

Wij leven tenslotte in Christelijke landen of andere,zeker geen kontwippers met een tapijt...Wij zijn gelovigen in onze landen.Wat komen al die bruin ONGELOVIGEN doen bij ons,in onze Kerken waar ze in feite allergisch voor zijn,zou het niet beter zijn en inplaats van hun zakken te vullen ook een jaarlijkse contributie (Dhimi of Zakaat) aan die gastjes te vragen om hier eens en voorgoed hun smoel te houden bij ons verblijvende.Ze zouden wel anders piepen.
Gargamel is offline  
Oud 15 april 2006, 22:11   #1083
numarx
Minister

numarx's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Ik herneem nogmaals het artikel en lees eens goed....

15/04 Roofmoord Brussel-Centraal "ruikt naar racisme"

Fouad Ahidar, Brussels volksvertegenwoordiger voor sp.a-Spirit, plant een optocht tegen zinloos geweld naar aanleiding van de roofmoord woensdag in het Centraal Station in Brussel.

In De Morgen zegt hij zaterdag dat de moord omwille van een MP3-speler "naar racisme stinkt". "Ik probeer al een tijdje aan te kaarten dat steeds meer criminele Marokkaanse of Turkse jongeren slachtoffers uitkiezen die er als ongelovigen uitzien. Vorige maand was het een Nigeriaanse jongen en nu een Belgische", aldus Ahidar. "We moeten racisme bestrijden in al zijn facetten, of dat nu van de allochtone of de autochtone gemeenschap is", luidt het.

Faoud Ahidar is van plan de optocht op woensdag 19 april te houden, maar de datum staat nog niet helemaal vast. De oproep om mee te stappen, is in de eerste plaats tot allochtonen gericht, maar de politicus benadrukt dat iedereen vrij is om deel te nemen.
-------------------------------------------------------------

die er als ongelovigen uitzien..............

Die vent maakt duidelijk een onderscheid tussen huidskleur of neen soms,een bruingebakken blanke met een krullekop komt in aanmerking voor GELOVIGE ...Dit is je reinste racisme en nogwel komende van die ellendelingen.

Die heeft zoals al de rest in zijn stomme kop en zeer dik smoel het woord ongelovige,smijt dat toch allemaal eens buiten.
Zeg, begrijp je eigenlijk wel wat die man zegt? If anything, spreken die woorden in het VOORdeel van jouw zaak.
numarx is offline  
Oud 15 april 2006, 22:14   #1084
Gargamel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door numarx Bekijk bericht
Zeg, begrijp je eigenlijk wel wat die man zegt? If anything, spreken die woorden in het VOORdeel van jouw zaak.

Blijkbaar begrijp jij het niet,die vent spreekt duidelijk...die eruitziet als een ongelovige...

Zeg me eens hoe een gelovige eruitziet...

Met een slaapkleed aan zen lijf en lange baard zekers..
Gargamel is offline  
Oud 15 april 2006, 22:16   #1085
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door numarx Bekijk bericht
Inderdaad. Iedereen die een beetje volgt wat die Spirit man de laatste tijd zegt zou weten dat hij soms harder is voor zijn eigen gemeenschap dan een Vlaams Belang maar ik verwacht niet dat sommigen ooit ook maar één woord lezen vooraleer ze hier hun voorgekookte opinie poneren.
solidarnosc is offline  
Oud 15 april 2006, 22:20   #1086
Gargamel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
Inderdaad. Iedereen die een beetje volgt wat die Spirit man de laatste tijd zegt zou weten dat hij soms harder is voor zijn eigen gemeenschap dan een Vlaams Belang maar ik verwacht niet dat sommigen ooit ook maar één woord lezen vooraleer ze hier hun voorgekookte opinie poneren.

Nog een beetje en je gaat ook bleiten waarschijnlijk,is mode bij de SpiriTISTEN
Gargamel is offline  
Oud 15 april 2006, 22:21   #1087
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Bertje is anders ook niet mals voor zijn ouwe bloedbroeders, wat niet belet dat het een uitgekookte populist is.
Knuppel is offline  
Oud 15 april 2006, 22:24   #1088
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nog een beetje en je gaat ook bleiten waarschijnlijk,is mode bij de SpiriTISTEN
Waarom zou ik moeten
solidarnosc is offline  
Oud 15 april 2006, 22:24   #1089
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Een LSP-er die een specimen van de meest opportunistische partij ooit gaat verdedigen. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Oud 15 april 2006, 22:29   #1090
sailer
Vreemdeling

sailer's schermafbeelding

Standaard

Wie zegt dat die gasten de bedoeling hadden om die gast te doden? Net zo min als een onnozele zatlap de bedoeling had om iemand omver te rijden. Dus, resultaat = hetzelfde.

Die gasten hebben die jongen VIJF messteken gegeven,als dat niet is om te moorden wat dan wel.Dat is gezegd optv één door de vader.
sailer is offline  
Oud 15 april 2006, 22:34   #1091
Sinistra
Banneling

Sinistra's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Uiteraard. Maar we mogen niet blind zijn voor het feit dat die zaken maar blijven gebeuren, en de daders keer op keer weer Noord-Afrikanen zijn, op een paar uitzonderingen na. Ik weet het, in dit Apeland mag je dat niet zeggen, want dan ben je een racist. Maar daar heeft het jonge onschuldige slachtoffer geen boodschap aan.

BTW: ook wanneer de smeerlappen gepakt worden, dan nog krijgen ze een eerder milde straf. Laat staan dat hun uitkeringen blijven uitbetaald worden.

In mijn eigen Antwerpen worden zelfs Afrikaanse jongeren geregeld beroofd en geslagen door Marokkaanse jongeren. Als ik geregeld na het werk nog iets gaan halen in de plaatselijke nachtwinkel praat de Pakistaanse bediende(die tevens ook moslim) is op een zéér negatieve manier over het agressief gedrag en stelend gedrag van Jonge Marokkaanse moslims. Uiteraard doet het er bij mij niet toe of de daders nu Vlamingen, Walen, Russen, Albanezen of Marokkanen waren en hoop ik idd dat de daders gepakt en gestraft worden hoewel dat laatste tegenwoordig in dit apeland méér een uitzondering is dan regel.

Laatst gewijzigd door Sinistra : 15 april 2006 om 22:34.
Sinistra is offline  
Oud 15 april 2006, 22:41   #1092
Sinistra
Banneling

Sinistra's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gentenaar Bekijk bericht
.

De meest zichtbare en confronterende vorm van geweld is roof. Dit is inderdaad het quasi monopolie van jongeren, gezien hun fysieke capaciteiten, en dan nog meestal van kansarme jongeren, vaak allochtonen, gezien hun sociale positie, en hun gebrek aan legale carrièremogelijkheden. Enerzijds moeten deze jongeren bestraft worden, anderzijds moet worden gezocht naar lotsverbetering, als preventieve maatregel. Niet de huiskleur van deze jongeren bepaalt hun crimineel gedrag, wel hun vaak uitzichtloze positie.
Er zijn Marokkaanse jongeren die in dezelfde positie zitten en er zich wel in slagen een goede baan te vinden, een lief hebben en zich niet bezig houden met dergelijke criminéle zaken. Armoede is een typisch vals argument dat door de linkerzijde als excuus wordt gebruikt voor het banaliseren van zinloos en/of rassengeweld. Het feit is dat dikwijls het eigen "falen" in deze samenleving aanleiding gééft tot het plegen van zulke daden en niet de armoede die zogezegd deze jongeren tot wandaden zou drijven.
Sinistra is offline  
Oud 15 april 2006, 23:21   #1093
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ken nochtans geen enkele linkse knuffelaar die moslimfundi's heeft bewapend. Rechtse daarentengen zijn er met hopen. Om er maar één te noemen.

correctie, dit waren ze:

Darwin is offline  
Oud 15 april 2006, 23:24   #1094
Darwin
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn Bekijk bericht
Omdat het nonsens is religies de schuld te geven van alles.
Omdat het nonsens is alle religies over dezelfde kam te scheren.
Omdat het nonsens is religies, die één van de wezenskenmerken van een beschaafde samenleving zijn, te willen aanvallen.
...
Dan deugt de beschaving niet.
Darwin is offline  
Oud 15 april 2006, 23:25   #1095
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin Bekijk bericht
Dan deugt de beschaving niet.
De beschaving van een hostiekakker als Ostyn deugt niet, het volstaat in Christus te geloven om dat door te hebben.
Oud 15 april 2006, 23:31   #1096
Darwin
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik herneem nogmaals het artikel en lees eens goed....

15/04 Roofmoord Brussel-Centraal "ruikt naar racisme"

Fouad Ahidar, Brussels volksvertegenwoordiger voor sp.a-Spirit, plant een optocht tegen zinloos geweld naar aanleiding van de roofmoord woensdag in het Centraal Station in Brussel.

In De Morgen zegt hij zaterdag dat de moord omwille van een MP3-speler "naar racisme stinkt". "Ik probeer al een tijdje aan te kaarten dat steeds meer criminele Marokkaanse of Turkse jongeren slachtoffers uitkiezen die er als ongelovigen uitzien. Vorige maand was het een Nigeriaanse jongen en nu een Belgische", aldus Ahidar. "We moeten racisme bestrijden in al zijn facetten, of dat nu van de allochtone of de autochtone gemeenschap is", luidt het.

Faoud Ahidar is van plan de optocht op woensdag 19 april te houden, maar de datum staat nog niet helemaal vast. De oproep om mee te stappen, is in de eerste plaats tot allochtonen gericht, maar de politicus benadrukt dat iedereen vrij is om deel te nemen.
-------------------------------------------------------------

die er als ongelovigen uitzien..............

Die vent maakt duidelijk een onderscheid tussen huidskleur of neen soms,een bruingebakken blanke met een krullekop komt in aanmerking voor GELOVIGE ...Dit is je reinste racisme en nogwel komende van die ellendelingen.

Die heeft zoals al de rest in zijn stomme kop en zeer dik smoel het woord ongelovige,smijt dat toch allemaal eens buiten.
Inderdaad, dit was me zelfs ontgaan. Het schijnt dat dat een evolutie van de laatste jaren dat de mohammedanen ons aanduiden met "ongelovigen".

Ook de christenen en joden, dus alles wat met andere woorden niet-moslim is, is voor hen "ongelovig".

En wie de Koran kent weet dat voor de "ongelovigen" de ergste straffen voorbestemd zijn, zowel hier als in het hiernamaals.

De agenda van de Eurabische samenzwering wordt meer en meer duidelijk. De mohammedanen mollen een "ongelovige", en meteen, het lijk is nog warm, geven ze van enthousiasme hun verborgen geheime wensen prijs.

Wie horen wil, dat hij hore...
Darwin is offline  
Oud 15 april 2006, 23:33   #1097
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De anarchistische bankier Bekijk bericht
Funk is the only truth.
Get on the one, brother, and you will understand.
Ik hou eigenlijk niet van funk. Het is leuk voor 1 nummer maar dan verveelt het me. No offense intended.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
Oud 15 april 2006, 23:34   #1098
Darwin
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke Bekijk bericht
Er zijn Marokkaanse jongeren die in dezelfde positie zitten en er zich wel in slagen een goede baan te vinden, een lief hebben en zich niet bezig houden met dergelijke criminéle zaken. Armoede is een typisch vals argument dat door de linkerzijde als excuus wordt gebruikt voor het banaliseren van zinloos en/of rassengeweld. Het feit is dat dikwijls het eigen "falen" in deze samenleving aanleiding gééft tot het plegen van zulke daden en niet de armoede die zogezegd deze jongeren tot wandaden zou drijven.
Ik ken ook Marokkanen die hard werken en eerlijk zijn en een zeer moeilijke jeugd achter de rug hebben, maar die zeggen openlijk niet mee te doen met de islamitische gebruiken en die proberen om op te gaan in onze bevolking. Die zijn er ook, maar die zijn niet interessant voor de islamcollaborateurs.
Darwin is offline  
Oud 15 april 2006, 23:38   #1099
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin Bekijk bericht
die proberen om op te gaan in onze bevolking.
Ik ben hier geboren.
Ik ben zo bleek als een a4 papier.
Toch probeer ik zo 'contrair' mogelijk te leven niet conform de visie van de mensen in mijn geburen. Omdat het me zo bevalt.
Ik veracht wat in mijn omgeving voor cultuur doorgaat.
Ik werk een strikt minimum, en verdien er een max aan poen mee.
Opgaan in de bevolking, wat gij als 'goed' vooropstelt?
Jamais.
Nooit.
Nimmer.
Niehmahls.
Never.

Waarom?
Ik weiger mij aan te passen aan wat een ander mij als groepsnorm opdringt.
Waarom zou ik mij dat laten opleggen?
Zolang ik wettelijk niemand tekort doe, heb ik schijt aan uw normen.

Ik conformeer dus aan het beeld dat gij hier over de doorsnee allochtoon probeert op te hangen.
Naar welk land wilt gij mij deporteren?
Of moet ik een spuitje krijgen?

Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 15 april 2006 om 23:46.
Supe®Staaf is offline  
Oud 15 april 2006, 23:45   #1100
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De anarchistische bankier Bekijk bericht
Een LSP-er die een specimen van de meest opportunistische partij ooit gaat verdedigen. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Ik verdedig Spirit helemaal niet. Ik stel alleen vast dat die man de harde taal richting eigen gemeenschap niet schuwt en dat sommigen dat hier blijkbaar (nog) niet gezien of gehoord hebben.
solidarnosc is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be