![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1101 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Tiens. Ik wist niet dat Carter betrokken was in de Iran-Contra affaire, om maar één voorbeeld te noemen. De Stinger raketten werden ook allemaal onder de Reagan administratie aan de Afghaanse "vrijheidsstrijders" gegeven. De CIA en militaire leiding waren er eerst tegen maar ja sinds wanneer luistert een rechts president naar mensen die er iets van kunnen weten?
|
|
|
|
|
#1102 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik hoop dat je blij bent met je prijs. Het is niet de wasmachine of zo... maar het is toch een dure reis naar een zonnig land.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 15 april 2006 om 23:53. |
||
|
|
|
|
#1103 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar ik ga ff zwijgen want er moeten wat migrantenknuffelaars klaarstaan om me tegen te spreken. |
|
|
|
|
|
#1104 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
zonder me verder uit te spreken over die vermeende links...om nog maar over je feitenkennismonopolie te zwijgen... zeg jij hier dus in één adem dat : 1) eigen "falen" leidt dikwijls tot ... 2) armoede leidt niet tot.. hoe interpreteer je dat eigen "falen" in deze samenleving ? is dat zoiets als : ik wou veearts worden maar helaas... ? zou het misschien niet kunnen dat kans de droom om veearts te worden mede reeds vroegtijdig verminderd wordt door omgevingsfactoren genome eenzelfde doorzettingsvermogen ? |
|
|
|
|
|
#1105 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Kom eens naar Antwerpen jongen en maak eens kennis met dat crapuul (en pas op, ik heb kennissen van dezelfde afkomst als de dader, denk maar niet dat ik over hen een kwaad woord zal zeggen, ik kan perfect het onderscheid maken), en je zal snel genoeg merken dat het niet over arme allochtonen met een minderwaardigheidscomplex gaat, maar wel over allochtonen zonder opvoeding en mét een zelfvertrouwen dat geen grenzen kent. Les van de dag: iemand die geen normbesef meekrijgt zal ook sneller in staat zijn om een moord te begaan, volledig ongeacht zijn sociaal-economische toestand.
|
|
|
|
#1106 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
btw was 't die pool ...Jazeker ? ps. speciaal voor Darwin dan: wel effe bijvermelden dat die hard werkende Turken hun islam niet verloochenen |
|
|
|
|
|
#1107 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
vraag is dan wel... wanneer/waar krijgt men dan minder normbesef mee ? |
|
|
|
|
|
#1108 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#1109 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#1110 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Daarom ook dat mensen zoals Darwin hier dikke zever verkopen door zulke feiten te koppelen aan cultuur of religie... Van kindsbeen af op straat rondhangen, en nog erger, in groep rondhangen, lijkt me daarentegen een zeer aannnemelijke verklaring.
|
|
|
|
#1111 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
het was een voorzet die hopelijk een belletje zou doen rinkelen dat we helemaal niet kunnen oordelen over de persoonlijkheid van de dader. Misschien is het een psychopaat, misschien niet. We zullen er ook nooit over kunnen oordelen. Het enige wat we kunnen hopen is dat 'm gevonden wordt en dat experten na onderzoek ons iets kunnen vertellen over die persoonlijkheid. Niet dat wij daar veel aan kunnen hebben, maar de overblijvende slachtoffers van deze schandalige moord hebben er wellicht wél heel veel aan. Die familie die weent om een vermoord kind heeft alvast niks aan voorbarige oordelen.
|
|
|
#1112 | |
|
Partijlid
|
Citaat:
|
|
|
#1113 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zouden we daar de vrienden-politici van de witteboordcriminelen niet toe kunnen aanzetten? Ik herinner me namelijk vaag dat de hierbovengenoemde Beaulieubaas en de toenmalige minister van justitie (niet) toevallig dezelfde naam droegen.... Laatst gewijzigd door Knuppel : 16 april 2006 om 06:50. |
|
|
|
|
|
#1114 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
[SIZE=3]En dan vinden ze het raar dat ik ALLE moslims wil zien vertrekken[/SIZE]
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 |
|
|
|
|
#1115 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Frankrijk en veel linkse landen voeren maar als te graag handel met iran ook in wapentuig.
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 |
|
|
|
|
#1116 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
vreemd dat we dat dan wel mogen doen bij het christendom !!!
|
|
|
|
#1117 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
hoezo zwart-wit, die gasten zijn de racisten van de religieuze wereld.
|
|
|
|
|
#1118 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
#1119 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Toch de rondhangers op straat die het straatlopen wordt toegelaten door hun ouders. Hun dochters, allesbehalve- straatlopers, hebben daar niet de minste last van. Maar ook d�*t ligt aan dezelfde religie.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 16 april 2006 om 07:50. |
|
|
|
|
|
#1120 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Kan mss een of andere imam een fatwa uitspreken tegen de daders?
Kan mss efficiënter zijn dan robotfoto's. Laatst gewijzigd door stab : 16 april 2006 om 07:53. |
|
|