![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2261 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Met hart en ziel verdedig je de vrije mening van dubieuze personnages. Met hart en ziel bestrijdt je het universeel lijden van de slachtoffers. Wat zou je zelf hieruit concluderen ?
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2262 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote=Supe®Staaf;1669972]
Citaat:
Het is niet verboden er een vrije mening op na te houden die niemand kwetst of schaadt. Citaat:
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2263 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goed lezen: links naar officiëel ontmaskerde bedriegers. Citaat:
Wanneer ga jij je eindelijk eens bezinnen over dat essentiële verschil. Daarna zal je misschien ophouden om mij onterecht bepaalde sympathieën toe te dichten. Jij neemt voetstoots aan dat het laten uiten van een mening onverbrekelijk gepaard gaat met het sympathiseren met die mening. Dat is helemaal niet zo.
![]() |
![]() |
![]() |
#2264 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2265 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is geen versie van de nabestaanden, daar de nabestaanden er niet bij waren. Ik kan ook niet getuigen van bijvoorbeeld de totstandkoming van het Leopoldkanaal. Ik heb daar geen versie over, om de eenvoudige reden dat ik er niet bij was toen men dit kanaal heeft uitgegraven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2266 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook: "een vrije mening er op nahouden die niemand kwetst". Dus volgens u moeten alle meningen die ook maar enigszins mensen zouden kunnen "kwetsen" (dit werkwoord is evenwel heel rekbaar) verboden worden. Wie bepaalt hier dan wat er nog gezegd mag worden? Dan zal er zo goed als niets meer geuit mogen worden: er voelen zich wel altijd mensen gekwetst door wat een of ander iemand heeft gezegd, geschreven of verklaard. Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 22 april 2006 om 06:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2267 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laster en eerroof is ook maar een "mening uiten", en toch wel degelijk een strafbaar feit, wegens het schaden van iemands belangen.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2268 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Indien ja, dan kan een mening inderdaad schade berokkenen. Indien niet, dan hebben jullie geen enkele reden om te klagen. Hebben de anderen recht op hun mening via het cordon ? Natuurlijk ! Wat zal het nu zijn, schaadt een mening of niet ?
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 22 april 2006 om 11:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2269 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De correcte vraag in deze context luidt:"Schaadt een theorie over cordonpraktijk, of een aansporing tot cordon het VB?" Dan is het antwoord:"Neen!" Citaat:
Je verwart (voor de -tigst maal) meningen met daden.
![]() |
![]() |
![]() |
#2270 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2271 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
voor de zoveelste keer de inconsequentie van het vuilB in de spotlichts gezet ![]() Ofwel moeten ze toegeven hoe fout ze zelf bezig zijn ofwel is er domweg niks aan de hand. Ach, ik heb nog nooit een ernstige respons gehad als ik weeral eens op hun inconsequentie wees, ze kronkelen en schelden dan maar ... Ik ben benieuwd wat er hierop volgt ...
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2272 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Manman, wat heeft men hier op het forum al een hoop "categoriën" van meningen gefabriceerd die plots geen vrijemeningsuiting meer mogen heten omdat ze niet mogen ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2273 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Uw opmerking slaat nergens op. Negationisme toelaten is niet hetzelfde als het tot een doctrine verheffen.
![]() |
![]() |
![]() |
#2274 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wtf ? is Verbeke nu al langs de scholen getrokken om lezingen te geven ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2275 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Blijven oefenen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2276 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bijlange niet: je blijft een tegenstander. Ik zal het eens met een voorbeeldje proberen uitleggen. We leven in een land waar huisdieren zoals hond en kat niet opgegeten worden. Op een of andere manier, zijn we het er allemaal over eens dat we dat niet doen, en al zeker niet de troetels van onze buurman (m/v) Geloof jij dat ik er iemand toe kan brengen om zijn trouwe viervoeter op te smikkelen, als ik maar lang genoeg een smakelijk recept voor "Poedel �* la Gustavienne" publiceer? Denk je dat mijn lyrische, wervende tekst er iemand zou toe aanzetten om abrikooskleurige Snoepie in de pot te draaien en hem op te smikkelen met mijn vakkundig bereide sausje? Ik zal met mijn recept dus hoegenaamd geen succes kennen, tenzij bij mensen die vooraf toch al geen scrupules hebben omdat zij wél honden eten! Ik kijk vanuit mijn ooghoeken naar de Chinees aan de overkant (van de wereld). Jaja, zelfs zonder mijn recept, draait die wekelijks een of andere bobbie in de soep. Mijn recept kan hem hoogstens inspireren om zijn keuken te variëren, maar er zal geen hond min of meer het hachje bij inschieten: is 't geen poedel, dan is 't de teckel die er aan moet. Moet ik dus verbod krijgen om poedelrecepten te schrijven? Moet ik er de bak voor indraaien? Welneen. Wie hond eet, doet het toch los van mijn keukentips. Wie principieel tegen hond-eten is, zal niet meer inloggen op mijn bizarre-recepten-pagina, en huiverend een blikje Cesar opentrekken om zijn beest eens extra te verwennen.
![]() |
![]() |
![]() |
#2277 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
die als maaltijd een soortgenoot wil verorberen. Had dit krankzinnige bericht nooit in de krant of tijdschrift verschenen, was deze gruweldaad nooit gebeurd ... En dan kom jij met zoiets onschuldig af als een "poedel met pruimen". Wees maar zeker dat er enkele huisdieren zullen sneuvelen. Zeer zeker zullen het uitzonderingen zijn, maar niettemin zal het voorkomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2278 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kannibalisme is ontstaan naar aanleiding van een artikel in de Haagsche Courant. ![]() Citaat:
Ik suggereerde 'in eigen nat' ![]() Citaat:
![]() Herlees liever eens: voor mensen die honden doden vooraf toch al normaal vinden, kan mijn recept inspirerend werken. Voor iemand die zijn huisdier graag ziet , mag ik mijn schoonste keukenlatijn etaleren: Bobby zal geen haar gekrenkt worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#2279 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed, ik ga het maar laten want als je nu al met zulke opmerkingen moet afkomen, dan zit je door je argumenten heen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2280 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
invloed op de daden van iemand ...
|
![]() |
![]() |