![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tobback heeft zich al diverse keren geout als orangist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga me echter niet moeien met de partijkeuze van Yann. Opvallend hoe u altijd alles uit de context rukt.
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 9 mei 2006 om 10:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En enkele berichten geleden zegt u evenveel als 38000 berichten geleden. Niets dus.
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ondertussen kijken we met veel belangstelling uit naar een repliek van u op volgende zaken:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=164 http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=179 |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En kom nu weer niet af met "enkele berichten geleden stelde u dat u in naam van Yann spreken". U weet goed genoeg dat ik heb gezegd dat Yann en ik eenzelfde visie delen over wat betreft het niet-uitwijden van de interne werking van BUB. Ik heb nergens gezegd dat ik ten allen tijde ook in naam van Yann kan spreken (zoals u wil doen uitschijnen). Vragen over de VLD moet u aan Yann richten, niet aan iemand anders. U zal dus nog heel lang mogen wachten op een repliek van mijn kant.
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 9 mei 2006 om 11:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als leerkracht zou u toch iets beter moeten kunnen lezen dan wat u hier tentoon stelt!
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 9 mei 2006 om 11:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien moet u eens kijken waarover de twee verwijzingen gaan. Misschien houdt u dan op met nutteloze opwerpingen te maken. Voor het overige: er werd al verschillende malen gesteld dat de vragen aan Yann gericht zijn en er ook op zijn repliek wordt gewacht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beide topics gaan over de VLD en bij mijn weten ben ik daar geen lid van.
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 9 mei 2006 om 11:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() Is nu echt nodig om hier telkens de "vuile" was van de BUB uit te komen hangen. Ik ben vlaming, dus de BUB kan me eigenlijk gestolen worden. Waarom wordt dit hier eigenlijk gepost ? Wordt dit hier gepost om te praten over Belgicisme of Belgische politieke formaties ? of plaats je dit enkel om te BUB-bashen ?? Ik heb deze hele topic gelezen en heb het gevoel dat ik enkele minuten kwijt ben die ik nooit meer zal terugkrijgen ![]() De redenen aangehaald door Yann als Kim om de BUB te verlaten zijn voldoende ( ik was het niet 100¨% eens met de lijn) Het is de reden die ik ook voor mezelf heb gegeven toen ik de n-va verliet en naar het toemalige blok overging. Toch ben ik het met Hans1 eens indien hij beweert dat de media in België partijtig en onevenwichtig is.
![]() |
![]() |
#194 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ongetwijfeld. Alleen beweert Hans I le Grand dat de media in België Vlaamsgezind zijn en er alles aan doen om het belgicisme te verzwijgen. Deelt u zijn analyse?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yann, ik geniet er elke keer van als u met een VLD-logo de belgiscistische kaart trekt. Echt waar.
![]() De VLD-top probeert haar kiezers voor te liegen dat ze een Vlaamsgezinde partij zijn, maar wij weten wel beter, he? ![]() Laat Herman De Croo maar flink veel op TV komen! Dat het tot in de laatste zenuwcel van iedere Vlaming doordringt dat de VLD een franskiljone belgiscistische partij is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Correctie.
Dat het tot in de laatste zenuwcel van iedere Vlaming doordringt dat de VLD een franskiljone belgiscistische bourgeoispartij is. ![]()
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Europees Commissaris
|