![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik denk dat er in België, en andere West-Europese landen wel mensen zullen zijn, die die mening niet delen. Oud-gevangenen van Breendonk BV.
![]() |
#202 |
Minister-President
|
![]() een echte volksnationalist steunt idd de palestijnse zaak en is TEGEN het nefast 60 jaar durend kolonisatie experiment dat de Zionstaat is.
8) De steun voor de palestijnse zaak tegen het zionisme is de ideale lakmoesproef om racisten te onderscheiden van volknationalisten, een groep waarin ze zich helaas hebben weggestoken. |
![]() |
![]() |
#203 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Op een dag maken die zelfgekweekte 'parasieten' van uw eigen stijve kapsel een 'chickenpie' ....... ![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
#204 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat een verloren tijd en energie al die jaren in het bestrijden van de andere. De vreemdeling, de Islamiet, de Waal, de Franstalige, het eigen volk dat niet wil meegaan in die spiraal van verschillen en haat .......
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
#205 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#207 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als iedereen vrede zou wensen zou dat heel vlug kunnen gebeuren. In plaats van de camions met goederen te blokkeren zou Israël beter extra camions sturen als teken van verzoening. Iedereen heeft lang genoeg geleden. Dat ze van Jeruzalem een stad van universele vrede en vreugde maken in plaats van een ode aan geweld.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 15 mei 2006 om 13:40. |
|
![]() |
![]() |
#209 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() 1. Palestijnen zijn de oorspronkelijke bewoners van de regio sinds eeuwen en zijn WEL een etnische subklasse van de grote raciale indelingen. daarvoor was het land van Kanaan OOK NIET van joden. Het OT is een fantasieboekje , en zelf daar is het de INTOCHT in het "beloofde land", dus ook TOEN AL waren het bezetters. 2. je eigen logica is een contradictio in terminis want zionisten zijn OOK geen aparte etnische groep. verre van 3. De Palestijnen zijn OOK nationalisten. Je bent helemaal geen volknationalist, maar een zoveelste nick van iemand die hier reeds al geband is en heeft gedreigd om dit forum te sluiten omdat het antisemitisch zou zijn. 8) en dat jij als fundamentalistische jood andere volkeren in het MO niet "sympathiek" vindt, wel dat is je eigen schuld. moet je maar geen land gaan stelen en er kolonies in neerplanten ![]()
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 15 mei 2006 om 13:44. |
|
![]() |
![]() |
#210 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() helemaal eens met labyrinth en BG
Dat de zionistische agressor stopt met staatsterreur en het palestijnse volk haar levensruimte geeft waar ze recht op heeft. In plaats van verbaasd te zijn als willen némen waar ze recht op hebben. Laatst gewijzigd door Ambiorix : 15 mei 2006 om 13:52. |
![]() |
![]() |
#211 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het zijn de autochtonen die van, het voetpad moeten, het zijn de autochtonen welke gaan varkensvlees meer mogen bereiden in de scholen, het zijn de autochtyonen die uitgelachen worden na de zoveelste overval, en het zijn de autochtonen die bij het beschadigde wagens staan omdat er een neutrale sticker op staat van Vlaanderen. En het zijn niet de aloochtonen met hun turkse vlag die een steen in het raam krijgen. Zie we moeten niet weten van een herrenras dat ons hier de wet komt spellen, die bruin, nie wit. dat ze in hun thuislanden de crimineel uithangen, zowel WIT ALS andersgekleurt. En als U hier rasisme in ziet. dan weet u geen bal wat dat woordje wil zeggen. En wanneer men het toch als rasistich opvat, wel dan ben ik maar een rasist, ik heb er geen enkel probleem me. U mag mij zelfs aanklagen, zodanig dat ik mij beschaafde mensen kan verdedigen. Mijn schoondochter is marokaanse; mijn vrien zijn vroeuw is turkse, en ik ben rassist. sorry, maar u bent straalbezopen of achterlijk! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#212 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
in de tijd van dolf was dat een doorgangskamp. |
|
![]() |
![]() |
#213 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#214 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#216 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#218 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Discriminatie: doorbreken van het gelijkheidsprincipe op oneigenlijke gronden, zoals sexe, sexuele geaardheid, klasse, ethnische afkomst, huidskleur, enz. Racisme is dus een bijzondere vorm van discriminatie, men spreekt daarom ook van "rassendiscriminatie".
![]() |
#219 |
Vreemdeling
|
![]() Als ik lees wat voor wereldvreemde nonsens hier verkondigd worden ondertiteld door de degoutante slogan Alles voor Vlaend'ren, Vlaend'ren voor Kristus, dan geloof ik mijn eigen ogen niet. Ik dacht echt dat die prehistorische fossielen al volledig uitgestorven waren. Bizar dat dit nog bestaat. Nu ja, dat is toch een ver van mijn bed show, al die vlaggen en slogans. Ik mag er alleen niet aan denken dat dergelijke pipo's op een verkiezingslijst zouden kunnen komen en stemmen zouden krijgen.
|
![]() |
![]() |
#220 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
![]() |