![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jullie zijn van slechte wil als jullie de hele zaak verengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie ook niet in waarom ik van het zelfverklaarde moraalcentrum dergelijke onzin moet slikken, en er bovendien nog moet voor betalen. Herman De Witte mag voor mijn part iedereen uitmaken voor wat hij wil, maar moet dat ten eerste op eigen kosten doen én ten tweede anderen evengoed hun mening laten zeggen.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 21 mei 2006 om 14:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Franstaligen in de deelSTAAT Brussel zijn bvb. alles behalve een achtergestelde minderheid. Kan je je voorstellen wat er moest gebeuren als we postkaartjes met "Sale Francophone" gaan verspreiden? Geen discriminatie op dat ogenblik? Het lijkt me nogal evident dat dat voor een onaangename en ongewenste polarizatie zou zorgen. Het is politiek een zeer pikante uitspraak van het CGKR. Een flater van formaat die bevestigt dat het CGKR zeer selectief te werk gaat met zijn klachten. Het idee achter het CGKR was goed, de uitwerking een ramp.
![]() |
![]() |
#65 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Multicul leidt tot dit soort wantoestanden. Vandaar dat ik blijf pleiten voor een tolerante, rechtvaardige leitcultuur, waar iedereen gelijk is voor de wet, maar vooral DE WET GELIJK voor iedereen is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Volgende stap: hoe stellen we vast of een gediscrimineerde die klacht indient tot een achtergestelde minderheid behoort? Waar zijn de criteria die dat officieel vaststellen? Waar is de officiële lijst van achtergestelde minderheden waarop rechters zich kunnen baseren om objectief te kunnen vonnissen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() JA! Die is niet slecht...Die VB-ers zijn met een miljoen. Koran-boekskes lezers met een miljard en een klets! De VB-ers mogen dus ongestoord de Koranieten "discrimineren"?Ze zijn toch in de minderheid!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We leven dan ook in spannende tijden, nietwaar...
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de interpretatie van de wetten, de sterkte van de advocaat, de invloed op een jury, de prioriteiten van rechters enz... zorgen er voor dat de burger regelmatig ondervindt dat "de weegschaal van de geblinddoekte dame vaak uit balans is..."
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() "vuilo homo" is discriminatie en "vuile" hetero is om te lachen ? ik neem direct een douche !!! ben ik enkel nog hetero ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Kwestie van productief bezig te zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zolang we maar kunnen bashen op het CGKR he? Blijven gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een centrum dat mensen omwille van geuite meningen vervolgt, bedreigt en cencureert is verwerpelijker dan om het even welke mening.
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Een centrum dat de kansen en rechten van minderheden die zich terecht bedreigd voelen, beschermt is noodzakelijk.
En die noodzaak is een gevolg van uw leeghoofdige, kortzichtige houding. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik wou zeggen dat hun gevoelens van bedreigd zijn terecht zijn.
Heel typerende misunderstanding. |
![]() |
![]() |