![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Prachtig hoe je mijn stelling hier formuleert.
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het misbruik van genetica voor niet zo gezellige doeleinden kun je gerust vergelijken met het misbruik van asatru voor niet zo gezellige doeleinden. Het zegt ook niks over genetica en asatru an sich. ik heb er trouwens niks op tegen dat extreem-rechtsen zich bezighouden met asatru. Ik heb er ook niks op tegen dat extreem-rechtsen christelijk zijn. Maar dat maakt niet dat asatru (of het christendom) extreem-rechts is.
![]() |
![]() |
#223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat zijn geen persoonlijke aanvallen. je mag echt tegen mij zeggen dat ik kortzichtig doe als ik dat doe, hoor. Dat is geen 'persoonlijke aanval'. Waarom ben ik precies je 'tegenpartij', trouwens? Gek is dat, ik denk zo niet in hokskes.
![]() |
![]() |
#224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg, staaf, dat was dus wel mijn stelling eh.
Ik heb hier op dit forum al een aantal keer gezegd dat asatru helaas vast zit in rechtse hoek op dit moment, en dat ik dat ten zeerste betreur en ongerechtvaardigd vind. Nu maak jij er opeens 'jouw stelling' van. Djee, zo kan ik ook doen alsof ik een discussie "win" ![]() ![]()
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Wat was mijn stelling volgens jou dan? Ik doe hier niks anders dan aantonen hoe asatru en extreemrechts met mekaar verweven zijn. Je pruttelt tegen, om dan op het einde toe te geven dat het een feit is. Oboy.
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bedacht mijn persoon met het epitheton kortzichtig. Dat is om te beginnen niet relevant in de discussie. Je mag mijn redeneringen als kortzichtig beschrijven, maar dat niet uitbreiden naar mijzelf. En dat deed je over duidelijk........... Citaat:
Gek hoe jij daar anders over denkt.
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen zoeken hun geestesverwanten op. Ik zie b.v. een extreemrechtse nog niet te snel vergaderingen van de LSP bijwonen.
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik heb nergens gezegd dat asatru extreem-rechts is.
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een persoonlijke aanval is pas een persoonlijke aanval als ze persoonlijk aanvallend bedoeld is. Ik geef enkel mijn kritiek op jouw gedachten hier. pejoratief is met een j, trouwens. een epitheton heb ik niet gebruikt. als je moeilijke woordjes wil gebruiken, gebruik ze dan juist.
![]() |
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
nogmaals: beschouw me gerust als iemand met een extreem-rechts gedachtengoed. ik lig er niet van wakker, echt niet.
![]() |
![]() |
#231 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inhakken op taal- en spellingsfouten: nog een klassieke reactie van iemand die argumentatief op zijn tandvlees raakt............
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 21 mei 2006 om 20:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die religie moet dus op een of andere manier dat soortje aantrekken.
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar eerlijk is eerlijk: daarom hang je hun andere ideeën nog niet met zekerheid aan.
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'ik heb geen epitheton gebruikt' is trouwens niet wijzen op een taalfout, maar op een fout in je argumentatie.
![]() |
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik mezelf niet, maar dat maakte voor Nyny en Mitgard geen zak verschil. Nu hebben jullie zelf het spek aan. Laatst gewijzigd door Knuppel : 21 mei 2006 om 20:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik hou van discussies en gesprekken die ergens heen gaan.
![]() |
![]() |
#237 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik zal je ter compensatie even een poosje als extreem-links beschouwen.
![]() |
#238 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=193 Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=193 Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=189 Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het kan me eerlijk gezegd geen zak schelen hoe ik beschouwd wordt door asatru-aanhangers die zich als linksen voordoen.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 21 mei 2006 om 20:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |