![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 31 mei 2006 om 15:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
|
![]() allemaal mentaal minderwaardige werkezeltjes
allee waar heb ik nu weer gezegd dat door de rva en de vdab af te schaffen alle doppers onderhouden zouden kunnen worden ? ik heb gezegd dat dat u als belastingbetaler geld kost en dat als ze dat afschaffen dat ge dan dus minder zult moeten betalen. en wat ik ook nog zeg dat is dat door jullie mentaal minderwaardige strontmentaliteit sociale vooruitgang onmogelijk gemaakt wordt. en hoe zit het nu betaald ge nu graag nog meer belastingen voor controles op werklozen en om nepjobs te creeren, gesubsidieerde jobs dus die ook uit uw belastingen moeten betaakd worden ? nu als jullie zo graag belastingen betalen waar zagen jullie dan over ? en als jullie geen belasting willen betalen voor mij doe dan jullie kakbroek uit he en ga ook doppen maar de mietjes kunnen niet zonder geld he nog eerder zouden ze hun bazen pijpen dan dat ze ook maar één dag zonder hun slijk der aarde zouden moeten leven.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 31 mei 2006 om 15:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
|
![]() ge verdient het gewoon allemaal om overvallen en beroofd te worden door degenen die aan de rand van de maatschappij leven
ge hebt geen recht op veiligheid - door uw mentaal minderwaardige mentaliteit ontzegd ge uzelf dat recht ! stelletje gefokte slaven
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 31 mei 2006 om 15:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maak er liever aapjes van dan: werkaapje1 werkaapje2 ik kan niet garanderen dat het met smalband werkt Laatst gewijzigd door genehunter : 31 mei 2006 om 15:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Banneling
|
![]() Als je 't nou eens begrijpelijk zou herformuleren, dan kan ik er misschien eens mee zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En naar wie heb ik een lezersbriefje geschreven? Doe maar verder wat je best kunt. Stomme provocatie en schelden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
|
![]() ieder zijn keuze eno2 - assimileer jij je maar verder aan de andersarmencultuur. ze zullen altijd op je blijven schijten. het is dapper van je doch ik beklaag je.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 31 mei 2006 om 16:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Banneling
|
![]() Eigen mensen eerst laten verhongeren. Dat klopt met jouw profiel...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als arme jongen ben ik moeten gaan werken op mijn 14 jaar,dus echt taalkundig ben ik niet en ik vind dat ook niet zo belangrijk. Jij kan wonderen verrichten met uw woorden maar je zal dan wel wat langer als ik naar school zijn geweest. Dus een beetje moeite doen om me te volgen zou geen kwaad kunnen,trouwens zo slecht is het nu ook niet hé
![]() |
#272 | ||||
|
![]() Citaat:
Simpele ![]() Citaat:
Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | ||
|
![]() Citaat:
Een van die plichten is stemmen, ik zou bv kunnen stemmen op een partij die werkloosheid nog harder aanpakt dan nu het geval is. Als jij het verschil niet ziet tussen discussieren & "eisen", dan vrees ik da'k weet waarom je nie aan den bak geraakt, u bent namelijk te achterlijk om te werken, 't is u vergeven, ge kunt er ook nie aan doen dat ge geboren bent met een slecht functionerend brein.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
|
![]() het is weer maar eens bewezen he - klassestrijd is onafwendbaar.
de kloof is te diep. nooit of te nooit zullen ze ons onze rechten geven als wij die beleefd en deemoedig komen vragen we zullen ze eigengereid moeten pakken en ons grootste wapen dat is dat we niks te verliezen hebben - de anderen allemaal wel !
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
|
![]() Zoals ik al zei, als dat me een koude zure zak maakt, then so be it.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Blijf jij maar parasiteren en klagen over hoe slecht je het wel hebt. Ik raad je aan om naar luik of Charleroi te gaan(jumet)dan kunnen je multiculturele parasiet vriendjes je effen te grazen nemen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
*knip* Gelieve u te onthouden van persoonlijke aanvallen en scheldwoorden. Laatst gewijzigd door Kazze : 31 mei 2006 om 21:19. |
|
![]() |
![]() |