![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
en de opgesomde criteria worden juist vooral door de ocmw's toegepast !
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
heb je een hersenaandoening of wat ? Wat hebben die amper 3 % migranten nu te maken met onze vergrijzing !!!
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Niet dat ik weet, maar er wordt hier al langer aan mijn intellectuele capaciteiten getwijfeld vooral door extreem rechtse paranoïa dan ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Europees Commissaris
|
![]() Ben je op heksenjacht achter een schuldige misschien ?
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Klaarblijkelijkziet u overal rasisten. U moet u eens laten onderzoeken.Wit schaap ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nu terzake. Het zijn er ondertussen wel ongeveer een 10%, en ze hebben niets te maken met de vergrijzing. Alleen zijn het wel twee zaken die geld kosten, of zullen kosten. Zowel de vergrijzing, als de immigratie van laaggeschoolden, zullen nog bijkomende generatiepacts noodzakelijk maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Die onderhoudsplicht is een schande; ik heb nu momenteel drie kinderen waarvan al twee op kot en nummer 3 binnen twee jaar. Ik mag er niet aan denken dat eens deze zware kosten wegvallen ik weer opnieuw mag beginnen voor mijn ouders te betalen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Burgemeester
|
![]() en stel dat je tante ook nog leeft kan men het helemaal vergeten, kom je met 2000 € niet toe in een rusthuis,
misschien daarom dat men de euthanasiewet nog wat wil versoepelen, rap een spuitje en de kamer is weeral leeg. ik zie het nu wel een beetje te zwartgallig, maar toch, |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is u die perse een schuldige wil vinden,
remember ?
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
enkel vage beweringen ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je weet (of had het moeten weten) waarnaa je begint als je kinderen wil, en beweren dat kinderen groot brengen ten koste van je eigen welzijn gaat is een heel zwaar statement ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Partijlid
|
![]() Hoor je mij klagen? Ik zeg alleen dat als die zware studies gedaan zijn (elk 6 jaar is 18 jaar), dat ik dan graag ook eens van het leven zou gaan genieten, bijvoorbeeld eens met verlof gaan, want dat is ondertussen al zo'n 18 jaar geleden of is dat teveel gevraagd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Leuk voor uw kinderen ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Europees Commissaris
|
![]() Er wordt beweerd dat de immigranten een groot probleem vormen op
het totale budget van onze staat. Die 10%, vanwaar die ook mag komen, want in feite ligt die op 3%, zegt niks. Wat zijn de totale inkomsten van de staat ? Waar wordt hoeveel aan uitgegeven ? Wat is de netto kost aan de miggrantengemeenschap, en wat stelt dit voor in vergelijking met de rest van die uitgaven ?
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://meta.fgov.be/pdf/pc/nlcee13c.pdf Met genaturaliseerden bij komt men zelf al een stuk boven de 10%. BTW Antwerpen zit momenteel aan een 25%. |
|
![]() |
![]() |