![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...en in de politieke spellekes van (extreem) links. Vraag maar eens of ze bereid zijn om radiozenders als Donna, Studio Brussel... te privatiseren (en dan zwijgen we nog over de achttien tv-kanalen, die ze, met gemeenschapsgeld uiteraard, nog zouden willen bij oprichten). Men zal hiertoe evenveel bereidheid hebben, gelijk de franstalingen bereid zijn om Belgie te splitsen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik loop minstens één keer per week in een zwarte smoking, maar niemand verdenkt mij van militaire bedoelingen.
Citaat:
VMO en TAK die allemaal in uniform rondstruinen, bonken uitdelen, en onschuldige burgers schofferen, d�*t is gewelddadig-militair.
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bevooroordeeld...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aanstoken van rellen: Abu jajah was vanaf het eerste moment na de moord op de heer Ashrak openlijk de reeds oververhitte jongelui aan het ophitsen, in de straten in aanwezigheid van camera’s, en op televisie met opruiende taal. Iedereen heeft dat toch wel gezien. Behalve zij die ergens in het buitenland op reis waren. Het verhaal van zijn nationaliteit is nog prangender. Jajah vertelde zelf in de media doodleuk dat hij bepaalde verhalen over zijn verleden en over zijn motieven had verzwegen, verzonnen en gelogen, om zo gemakkelijk aan de Belgische nationaliteit te geraken. Is een ongedwongen bekentenis voor jou ook al geen voldoende bewijs? Het heeft niets met zijn discours an sich te maken, want die slaat naar mijn mening zowiezo nergens op. Maar voor sommigen moet zo iemand, omwille van zijn allochtone afkomst, zowiezo maar vrijgepleit worden van alles en eender wat : burgermilities, aanstoken van rellen, liegen bij aanvraag van nationaliteit, maakt niet uit, als hij maar niet veroordeeld wordt. Als ze hem maar vrijpleiten, want we zien niet graag allochtonen gestraft worden voor hun fout en crimineel gedrag. Maar het VB? aanklagen en veroordelen is de boodschap, voor wat dan ook, maakt niets uit, we passen de wetten er wel voor aan. Laatst gewijzigd door Antoon : 3 juni 2006 om 16:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar dat -Cassatie de veroordeling behield - het Mensenrechtenhof de veroordeling ook behield hoorde ik niet: dat kan aan mij liggen: ik mis al wel eens een uitzending. hoorden jullie het wel? Werd het ook zo dik in de verf gezet? Laatst gewijzigd door filosoof : 3 juni 2006 om 17:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Burger
|
![]() Laat hem maar gaan zitten hij zit daar goed!!
Iemand dat het gedrag van 'zoon van kieken' goedkeurd moet zeker geen kritiek uiten op he VB. Het is een crimineel die uiteindelijk misschien toch krijgt wat hij verdiend!...allee hoop ik toch, exporteren zeg ik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
|
![]() Citaat:
De termen verlagemening en hokjesdenken zullen jou niet vreemd zijn? Toch. 2) waar o waar nam iemand (links of rechts) het hier op voor hetzij Abu Jahjah, hetzij de allochtone gemeenschap? Ik heb het nergens gezien. Opmerken dat sommigen hier al strenge straffen eisen alvoor de man veroordeeld is, is dat opkomen voor? Het zou veel zeggen over jou wereldbeeld; niet over 'het linkse'. 3) In de openingspost klaagt Antoon dat het gerecht te traag werkt, en dat Citaat:
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
![]() systeempers die pertinent weigerde om de hand in de neoliberale boezem te steken. Liberaal-rechts dus.
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het is trouwens niet omdat het precies over jajah gaat, maar hij heeft het wel gewoon komen uitleggen voor de camera’s. Men had in feite toen al zijn nationaliteit tijdelijk moeten afnemen en het verder serieus onderzoeken. Hij had dan voor mijn part een uitleg in detail kunnen geven aan het gerecht. En uiteindelijk mocht de terugtrekking van diens nationaliteit definitief zijn gemaakt. Dan moest hij maar een nieuwe aanvraag indienen met de waarheid en heel de waarheid als argumenten. Niet zomaar van alles voorliegen en verzwijgen.. Dat is wat ik noem serieus de wet toepassen. In plaats van alles maar laten gedogen, tot leugens toe, en iedereen die het vraagt een Belgische paspoort toe te smijten. Want dat is onzin, dan hoef je helemaal geen vragen te stellen. Citaat:
Citaat:
Alleen even dit : Wanneer Filip Dewinter en het Vlaams Belang bij elke halfscheve uitspraak ( remember islamofobie, alsof dat nu racistisch is ) gewoon een aanklacht, rechtzaak en uiterlijk ook veroordelingen en eventueel financiële sancties op hun hoofd krijgen, terwijl tegelijk nen Jajah en zijn AEL zich gewoon zeer veel mogen permitteren, anti-Westers gif spuien op hun website, terrorisme goedpraten en tot het verbranden van poppen die een religieuze Jood voorstelt ( op de meir in 2003 ), allemaal ongestraft, dan kun je toch begrijpen dat alleen al de perceptie hiervan bij menig modale Vlaming in het verkeerde keelgat schiet. Laatst gewijzigd door Antoon : 4 juni 2006 om 16:52. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() Een ware schande is dat die terroristische Libanees hier blijkbaar nog steeds zijn antisemitisme en ze'n haat tegen Vlamingen verder kan spuien zonder dat de overheid hier bij ingrijpt. Het wordt dringend tijd dat men dit sujet eens voor eens en altijd de mond gaat snoeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Abou JahJah gaat trouwen met de zuster van een bekend politiek gezicht. Of hoe haal je het paard van Troje binnen in de moderne maatschappij...!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke zuster? Van welk bekend politiek gezicht? En wat is jouw bron?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() Mijn bron is spa reine.
|
![]() |
![]() |