![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zoniet bent u uit uw nek aan het kletsen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Graag citaat van het volledige grondwetsartikel dat stelt dat alle godsdienstuitingen moeten toegelaten worden binnen het werkverband.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En het probleem daarmee is? Reglementen worden voortdurend aangepast om nieuwe situaties het hoofd te bieden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#345 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een arbeidscontract heeft zeer zeker rechtsgeldigheid en kan verplichtingen opleggen aan de werknemer. Maar het overstijgt nooit de grondwet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In de grondwet staat vooralsnog niet dat moslims hoofddoeken moeten kunnen dragen in werkverband.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Die rechtse vrouw. Het liep er vol van. Het dragen van een hoofddoek binnenshuis is hier echter rond de eeuwwisseling volledig geband, en buitenshuis rond de jaren zestig.
![]() |
![]() |
![]() |
#348 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het moet omdat het religie is? En waarom zou religie rechten geven die andere identiteiten niet geven?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
heeft ze iets te verbergen ? mag ze niet meer van haar man ? Imam of familie ? Wat doe je met de veiligheidsnormen ??? Of om iemand anders binnen te laten met enige vermomming ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zet morgen Knorretje op mijn bureau !!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar soit, vind je dat ik het recht heb om iemand als tuinman niet aan te nemen (i.e. hem tewerk te stellen op mijn eigendom) omdat hij in Hare Krishnagewaden rondloopt en ik dat nu toevallig storend vind? In feite dien ik geen reden te geven waarom ik iemand niet aanneem. Dat is namelijk geen puur objectief proces, dat aanwerven. Zoals ik al regelmatig heb gezegd: ik val ook niet op alle vrouwen (zij ook niet op mij hoor) en niet iedereen is mijn vriend - racistisch, discriminatoir of puur menselijk?
![]() |
![]() |
![]() |
#352 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uitstekend idee. Persoonlijk voel ik wel meer voor Teigetje.
![]() |
![]() |
#353 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#354 |
Europees Commissaris
|
![]() Thans als de wet aangepast wordt voor het VB roept men moord en brand. Terwijl dat op zich niets te maken had met de inhoud van de wet, enkel werden inbreuken gecorrectionaliseerd waardoor ze niet voor het hof moesten verschijnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#356 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En wat heeft dat precies te maken met een bedrijf dat hoofddoeken op het werk verbiedt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
maar het kan wel geinterpreteerd worden als zijnde ook geldig op de werkvloer. trouens, het zijn de mensen van het verbod die moeten bewijzen dat eegens in een wet staat dat godsdienstige uitdrukkingen niet mogen op de werkvloer. Niet andersom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Kan u bewijzen dat zij dit droeg omwille van religie- ,lees, sprookjes-) redenen?
![]() |
#360 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat is de zaak van degenen die dat zo zien.
|
![]() |
![]() |