![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Welke landen kennen nog de doodstraf? Islamistische landen zoals Iran en Saoudi-Arabië, Afrikaanse Warlord-landen en Aziatische landen zoals China, Sri Lanka,...
+ biblic belt staten in de VS van A niet te vergeten, wat daar een wedstrijd tussen staten is geworden. Het al dan niet hebben van de doodstraf zegt véél over de interne democratie van een land. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Een lijst van alle landen die de doodstraf toepassen: http://en.wikipedia.org/wiki/Use_of_death_penalty |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Doodstraf is tegen de mensenrechten.
Saddam is ook ne mens, zij het ne slechte mens.
![]() |
#84 |
Europees Commissaris
|
![]() Er zijn nog zo van die massamoordenaars, die zelf wart afstand namen van het "vuile werk" dat ze door anderen lieten opknappen. Ik zou voor dergelijke lieden een speciale gevangenis voorzien, met ruime mogelijkheden om over hun "leven als dictator potentaat" na te denken.
Geef hun adres aan hun slachtoffers en laat die mensen hen brieven schrijven, die ze moeten beantwoorden. Misschien hebben ze aanvankelijk geen gewetenslast : maar gaandeweg zullen ze hun slachtoffers wel blijven horen & de antwoorden die ze geven aan hun slachtoffers zullen een nuttige bloemlezing zijn voor diegenen die de weg van totalitaire dictaturen willen inslaan. Zo moeten wij ons niet aan hun bloed bezondigen en komt er misschien nog iets nuttigs uit.
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() Tja, dan gaan de communisten nooit nog aan leiders geraken...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() Een rechtbank zou moeten komen tot de Waarheid, niet de schuldige.
Door de schuldige te doden verhinderd men de weg naar de Waarheid. Save Saddam for later use... GreetzZ |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Vreemdeling
|
![]() YYYOOOOO afmaken zeg ik U hoeveel heeft hij er vermoord laten vermoorden hoeveel doden vallen er nu nog door die nest daar!!!Ben niet voor Amerika he ze hadden daar inderdaad moeten wegblijven maar mijn collega's wat daar zijn aan het vechten aan het front,hoeveel sneuvelen er niet!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Om een einde te maken aan het sneuvelen van uw soldaten is er maar één remedie: support the troops, bring 'em home! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lijkt me zeer therapeutisch, zowel voor de slachtoffers als voor de dader. Het doet wat denken aan herstelrecht waarbij men via bemiddeling daders en slachtoffers bij elkaar brengt met als doel de schade te doen herstellen, de dader inzicht te verschaffen in zijn acties en het slachtoffer te helpen bij het verwerkingsproces. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 22 juni 2006 om 21:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
by the way: het zijn noch waren ooit mijn leiders. Mij adagium is nog altijd 'ni dieu, ni maître'. Ik heb maar twee leiders en die géven leven in plaats van het weg te nemen. Laatst gewijzigd door kaatd : 22 juni 2006 om 21:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() Ja, ocharme, hij is nu wel genoeg gestraft. Ik zou die gewoon in het midden van Bagdad loslaten, het wel van een dag of 2 van op voorhand aankondigen, waar en wanneer men hem loslaat.Of hij het ontvangstcomité gaat appreciëren weet ik niet, maar dat zijn dan mijn zaken niet meer hé?! De man is volwassen, vrij...hij ziet het maar zelf8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() De soennieten mss, maar Koerden en Sjiiten zijn niet zo happig op Hussein.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
"The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter." Winston Churchill Laatst gewijzigd door Twanne : 22 juni 2006 om 22:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() Tijdens de legale bezetting van de Russen hadden de Afghanen het, naar het schijnt, ook veel beter dan nu onder de illegale bezetting...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2) Afghanen hadden het beter onder de communistische regering, vooral de vrouwen, dan onder de Taliban of de huidige warlords. Kijk maar op www.rawa.org |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |