![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat werd er ons toen toe-gegeven?
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In de eerste plaats zou de politie middelen moeten krijgen om hun werk te doen, en met middelen bedoel ik ook enige morele back-up om efficiënt te mogen optreden. Helaas durven de politiemensen hun job niet meer te doen, want een simpele identiteitscontrole van een allochtoon volstaat tegenwoordig om voor racist, nazi en VB-er uitgescholden te worden, met alle gevolgen vandien. De progressieve partijen hebben een klimaat gecreëerd waardoor allochtoon racaille zich nu onaantastbaar waant, en er zich ook naar gedraagt. Doortastende beleidsmaatregelen formuleren durven de progressieve partijen niet meer uit angst om over dezelfde kam geschoren te worden als het VB. Tot wat een gezichtsverlies zou dat wel niet leiden, indien ze criminaliteit op een eenzelfde kordate manier zouden aanpakken als het VB voorstelt, nadat ze eerst die partij decennia lang gedemoniseerd hebben tot grote boosdoener. Dus liever dan gezichtsverlies te lijden, laten ze maar betijen en de situatie verder verrotten. In die zin zijn de progressieve partijen inderdaad medeplichtig aan de golven van allochtone jongerencriminaliteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ben fier over het feit dat de kopstukken van mijn partij al deze verschrikkelijke zaken niet misbruiken. Velen (ook niet Vlaams Belangers) is het niet ontgaan met welke waardigheid het Vlaams Belang zich gedragen en gereageerd heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na die moord in Antwerpen kregen we veertien dagen aan een stuk debatprogramma's over het racisme en het VB te zien, de kans dat we dat nu ook krijgen lijkt me minimaal. Het gaat hier tenslotte maar over een autochtoon die het slachtoffer (vermoord?) is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Patriot is geen slechterik. Alleen wat jong en over-enhousiast, en daardoor vergaloppeert hij zich al eens. Wie niet? Heb wat geduld met hem!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ofwel zwijgen ze het deze keer dood, omdat het niet past in het hokjesdenken van onze mediajongens. Ofwel trekken ze nogmaals de registers open en moeten we met z'n alleen weer eens treuren over de sociale achtergesteldheid van de "jongeren" (lees: allochtonen) die door Vlaams racisme geen werk vinden en dus noodgedwongen tot criminaliteit moeten overgaan. U kent het refreintje wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Punt is dat de overheid niets van dat alles doet. Ze minimaliseert en vergoelijkt en laat die types na een tijdje weer los op de maatschappij zonder dat ze bijgeschaafd zijn. En ondertussen worden er miljarden uitgegeven aan nepoplossingen als camera's, straathoekwerkers, spotters en vele andere. Kunnen de slachtoffers er nog eens financieel voor opdraaien ook. Laatst gewijzigd door baarle : 25 juni 2006 om 10:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Maar wel veel stemmen aan verliezen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, superstaaf heeft ons niet beschuldigd van hem Blokker te noemen. Dat heb jij gedaan, dus zou je best de bron geven ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waar ik overigens ook niet goed van word, is de onwaarschijnlijke massahysterie en -psychose die werktuigelijk schijnt te moeten losbarsten bij dit soort situaties. Mensen die zeggen 'dat ze nu niet meer durven buiten te komen' komen, waanzinnige berichtjes naar de premier op ATV, de media die alle puisten weer openknijpen, straks weer een vrije tribune van opper-recuperator JM De Decker en een malle mars nog aan toe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U richt zich het beste tot Superstaaf die door uw doorluchtige Voorzitter-Leider al van alle zonden Israëls werd beschuldigd in het verleden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Niets aan te doen? Laat me niet lachen. Meestal zijn het dezelfde rotjong die de rit verpesten. Geen strobreed wordt hen in de weg gelegd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De enige oplossing bestaat er dus in dat onze 'bestuurders' eindelijk laten verstaan dat hier effectieve straffen zullen worden uitgedeeld. Desnoods 'alternatieve', maar nooit meer dat de 'jongeren' die na het betrappen op vandalisme, dreigementen en zelfs regelrechte diefstal met geweld, onmiddelijk opnieuw de straat opmogen en daar hun 'activiteiten' gewoon verderzetten alsof er niets in gebeurd....en 80% van de pv's (als die al opgemaakt werden!) geseponeerd worden.
|
![]() |
![]() |