![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#861 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Kan me nie voorstellen dat die man zelf begonnen is, zekers tegen zo een bende. Maar onderzoek zal moeten aantonen. Een zaak is zekers vanuit de islam geloof: liegen is geoorloofd zekers tegen en over ongelovigen. ( dwz iedere niet moslim) Het getuigenis van één moslim is 2x zoveel waard. Wie discrimineert nu wie? Ga de achtergronden van de islam eens goe bestuderen en hun denkkader om te begrijpen wat er gaande is. Site o.a.: www.answering-islam.org En brochure "twee gezichten, één Islam"van Koen Raad ISBN 90 57 980 86 |
|
|
|
|
|
|
#862 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kom kom, daar kijkt het kleinste kind doorheen. Als een krant kopt "aarde warmt op", is dat dan de KRANT die dat zegt of één van hun BRONNEN? Dat is de media: aandacht trekken met koppen die nergens op slaan. Trek morgen uw gazet open en bekijk eens goed alle koppen en zie dan zelf hoe tendentieus de meerderheid van die krantenkoppen zijn. Ik weet niet hoe dat bij jou was, maar bij ons leren ze ons dat in van in 't lager scholeke: ga niet af op een kop, bekijk de inhoud. Ik geef je 100% gelijk dat die kop nergens op slaat. maar wind je toch nie zo op.
|
|
|
|
#863 |
|
Minister
|
Nog eens tot spijt van wie het...
Het is beter dat de daders niet voor het Hof van Assisen komen omdat de kans om daar tot veroordeling te komen bitter klein is. Correctioneel daarentegen is de kans veel groter. Het gaat nu met betrekking tot strafmaat niet om emotioneel (als ik sommige reacties hoor willen velen ze publiek lynchen en daar pas ik voor) maar om pragmatisch denken (hoe moeilijk dat ook lijkt voor velen, gegeven de omstandigheden). De vraag die u zich moet stellen: "Wil ik de daders gestraft zien en wat is daartoe de beste weg binnen ons rechterlijk systeem?". Wat sommigen op dit forum u ook wil doen geloven: het is niet assisen. Ze gaan dus niet terechtstaan voor doodslag met of zonder voorbedachten rade. Hoogstens voor opzettelijke slagen en verwondingen met de dood tot gevolg. Aan de aanklagers en de verdediging om respectievelijk verzwarende en verzachtende omstandigheden aan te brengen. Wie met deze principes van de rechtsstaat problemen heeft, hoeft nooit nergens meer komen te vertellen dat hij of zij daarvan een verdediger is. Slaapwel!!!
|
|
|
#864 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De Turk overleed spijtig genoeg aan zijn verwondingen.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|
|
|
|
#865 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
nu wel !!!!!!!!!!!!
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|
|
|
#866 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#867 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik wacht nog steeds op de reactie van het CGKR : die ene maan was toch een minderheid tegenover de zes anderen ?!
minderheden moeten toch beschermd worden ??? |
|
|
|
|
|
#868 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Law and Order �* la Blok?
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 28 juni 2006 om 06:51. |
|
|
|
|
|
|
#869 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
We kunnen ze in de rug schieten, is het probleem ook opgelost.
|
|
|
#870 | |
|
Partijlid
|
Citaat:
Omdat de gezworenen angst zullen hebben voor wraak van het schorremorrie ? Is het in een echte rechtsstaat niet normaal dat een misdrijf behandeld wordt voor de rechtbank die daartoe materieel bevoegd is, eerder dan het misdrijf te herkwalificeren zodat het voor een lagere rechtbank kan komen met "meer kans op veroordeling" ? Ik denk dat je dringend je beeld van een GOED functionerende rechtststaat moet bijstellen. |
|
|
|
|
|
|
#871 | |
|
Minister
|
Citaat:
Als u wil blijven hangen in uw paranoïde samenzweringstheorieën, ga gerust uw gang. Blijf achter uw computer uw gal te spuien, maak een VB-balletje rood tijdens de verkiezingen, ben je weer een moment tevreden en dan kan u zich blijvend beklagen hoe iedereen tegen u is, hoe slecht ieder ander wel is, maar bovenal blijft u irrationeel hangen in uw eigen gelijk blind...Ook voor u, lees het onderschrift bij dit bericht...
|
|
|
|
#872 | |
|
Partijlid
|
Citaat:
Lezen kun je niet maar dat mag niet verbazen want dat vergt een minimale openheid van geest. Verzuurde galspuiter ben jij. Toch niet toevallig links ? |
|
|
|
|
|
|
#873 | |
|
Minister
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
#874 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#875 | |
|
Banneling
|
Citaat:
eerste maal. ALTIJD pour les bleu, maar er is maar een partij die de boel in gang kan doen schieten. Vele zelfstandigen beginnen nu ook VB te stemmen, maar lopen daarmee niet te koop. Ze zijn het beu dat gespuis hun zaken plunderen en dat ze onder schot gehouden worden. Ze hebben jaren alle kansen gehad. En we kennen nu het resultaat, en nee ik spreek nog niet over die bus tragedie. Maar over een hele resem andere, tankstations, juweliers, kledingzaken,......... Laatst gewijzigd door colargo : 28 juni 2006 om 10:07. |
|
|
|
|
|
|
#876 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Als een kop tussen quotes (") staat dan betekent dit ook dat het een quote is. Dus als er staat "Slachtoffer gebruikt zelf geweld" betekent dit dat ze een uitspraak weergeven van iemand die bij het proces betrokken is. Moest er staan Slachtoffer gebruikt zelf geweld, zonder quotes, dan zou dit de weergave van een feit zijn en zou de VRT een fout gemaakt hebben. Nu echter niet.... Onwaarschijnlijk hoe sommigen hier hun emotionele irrationaliteit weer laten zegevieren op hun vermogen tot rationeel nadenken....
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 28 juni 2006 om 10:12. |
|
|
|
|
|
|
#877 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Je kan dan toch zelf je conclusies trekken? Waarover kom je hier dan klagen?
|
|
|
|
#878 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Geef mij een bus met 100 mensen van het platteland en ik rij door een aantal buurten Mechelen, Brussel, Antwerpen (zonder ook maar iets te zeggen).....wedden dat de helft overweegt VB te stemmen. Nog veel teveel mensen buiten de steden hebben géén benul hoe het eraan toegaat in de steden. Ik krijg dagdagelijks de berichten hoe het eraan toegaat op een beruchte allochtone school in Deurne, daar gebeurt alles behalve normaal les kunnen geven, laat staan ontvangen. Je kan je toch voorstellen dat een groot deel van de Westvloanders op de geitenhoeder stemt. Niet vergeten dat CD&V ook stillaan mee in het bad gaat: is Van Brempt niet één van hun regering, zitten zij niet in het stadsbestuur van Antwerpen, vreemde dat gepachte lijnen plots veel minder beveiligd zijn dan de Lijn ? Laatst gewijzigd door boerenverstand : 28 juni 2006 om 10:22. |
|
|
|
|
|
|
#879 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#880 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
mensen hebben een door de media vertekend beeld, ik woon in deurne, mijn kinderen zitten op een multiculturele school. je kan niet iedereen over één kam scheren. in elke gemeenschap zitten goeie mensen en slechte mensen. dat heeft niks met afkomst te maken, da's een gausse curve denk ik. dat neemt niet weg dat wat er op tram en bus gebeurd er vaak over is (zonder slechte afloop), gewoon alledaagse "akkefietjes". als iedereen zwijgt gebeurd er niks, zeg je wel iets loop je het risico in mekaar geklopt te worden. enfin, kan iemand mij uitleggen waarom marokkaanse meisjes zich wél kunnen gedragen, maar sommige jongens iets minder? om een grappig (nu ja) voorbeeld te geven, als een kerel tegen mijn dochter zegt "ik ga uw moeder neuken", dan heb ik ze geleerd om te zeggen "ok, dat zal ze leuk vinden, kom straks maar mee naar huis", dan begint iedereen te lachen en is het gewoon een bende pubers die zich amuseren. humor mensen humor! Damned Damned |
|
|
|
|