![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Is multicul een noodzaak? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
35 | 27,34% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
85 | 66,41% |
geen mening |
![]() ![]() ![]() |
8 | 6,25% |
Aantal stemmers: 128. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
gaat het niet goed met je (en je stellingnames) ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
maar de jaren zijn geen graadmeter voor de wijsheid ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Je hebt zowaar een fan ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je pleit hier indirect, en zonder het te beseffen, tegen de traditionele dwaze "opsluiten en laten stikken" beleid en voor een degelijke begeleiding, en dan moet ik spontaan aan het Fins model denken, waar gevangenen er psychologisch en sociaal intensief begeleid worden en nog een job leren ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
in een van vorige posten is gebleken dat em niet zo goed kan lezen. Heb hem een opleidingscentrum voor volwassenen aangeraden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zal niemand ontkennen. Alsof enkele dwazen het gaan verpesten voor de meerderheid die het goed menen ? Niet in een vrij en democratisch land !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Maar het zal hen goed doen er nog eens met deze naakte feiten mee om de oren te slaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
die de rascistische vuilb regel bevestigd ? ![]() Of is enige consequentie je vreemd in jouw denken ? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 |
Vreemdeling
|
![]() vakantie
ik ben tot eind juli met vakantie, ik ga wat portugezen lastig vallen, hou jullie haaks en tot in augustus hé! groetjes Damned |
![]() |
![]() |
![]() |
#450 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Merkwaardig dat sommigen in hokjes denken, ik weet dat zoiets nooit bestaat maar als je een beetje moeite doet om mij te begrijpen zal u ook begrijpen. anders blijf je plakken in je visueel zelf-gecreeerde wereldje boven je hoofd.
![]() |
#451 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Niet te veel bier drinken eh !
![]() |
#452 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben geen salonintellectueel: ik reis al een halve eeuw door de wereld, en mij bevalt die multicultuur best. Tgv van mensen als V-Bers is het nog in Vlaanderen dat ik me het minste "thuis" voel ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb je d'r ook sociale woningen opgeëist? Leeflonen? Kindergeld? Knuffelbegeleiders? Je eigen kerk of synagoge ? Spreek je na 30 of 40 jaar reizen nog steeds het Vlaams in je doortochten door de magreb? Of heb je je al aangepast? Vallen je kinderen er in groep autochtone ouderlingen aan? Schelden ze autochtone bedekte passanten uit voor vuile hoeren ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#457 |
Banneling
|
![]() [quote=PelgrimForever;1813377]Weeral eens schelden,
gaat het niet goed met je (en je stellingnames) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#460 |
Banneling
|
![]() Is multicul a noodzaak?
Wow, bijna 70% stemt nee.. euh kan iemand mij vertellen hoe we dan allemaal samen in een vreedzaam België kunnen leven? |
![]() |
![]() |