![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Zijn de evenementen tegen het Vlaams Belang? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
103 | 96,26% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
12 | 11,21% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 107. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er is totaal geen meerderheid in vlaanderen voor homoadoptie. En men kan er prat op gaan dat dit niet het laatste "recht" is dat de progressieve kaste zal eisen... men zal steeds iets nieuw uitvinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Mij lijkt dit volmaakt logica. Indien je tegen diefstal ben dan probeer je dieven te pakken. Indien je voor veiligheid bent dan sluit je moordenaars op. Indien je voor verdraagzaamheid bent dan ben je tegen de filosofie van het VB, hare "core bussiness": onverdraagzaamheid verspreiden. Dat je dit niet wil vatten begrijp ik wel. Maar het getuigt niet van inzicht maar van blindheid. Of van immoraliteit. QED. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | |
|
![]() Citaat:
Alleen is er nu een voorstel dat die kinderen ook door hun partner (bij pastoor niet natuurlijk) zou kunnen worden geadopteerd. Zodat de kinderen meer veiligheid hebben over hun toekomst. Maar zo fair is het VB nooit geweest: men maakte er van "voor of tegen homoadoptie" die bestond van voor Belgie bestaat... Leugens en misleiding, pure demagogie; En dan nog: Ik denk dat 90 procent van de Belgen tegen belastingen is, 98 procent van de scholieren tegen Algebra en drievierden van de Belgen voor het afschaffen van het VB. DOEN? Laatst gewijzigd door ericferemans : 22 juli 2006 om 23:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of waarom denk je dat vriend en vijand je uitspuwt?
![]() |
![]() |
#348 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen.
Belgique vormt het levende bewijs van slecht bestuur, particratie en beknotting van de vrije meningsuiting.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 22 juli 2006 om 23:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
|
![]() Citaat:
Wie tegen onverdraagzaamheid is (het VB) is onverdraagzaam. Door zo te redeneren zijn er inderdaad geen voorstanders meer van verdraagzaamheid: de tegenstanders van onverdraagzaamheid worden nu door het VB ook al onverdraagzamen genoemd. of is dat onverdraagzaam??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 | |
|
![]() Citaat:
Je kent mij niet, mijn vrienden niet en hoe weet jij nu wie mijn vijanden zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De grootste frustraat van dit forum noemt zich Eric Feremans.
Zelfs je eigen partijvoorzitter spuwt je uit en jij hem. Verder zie ik op dit forum NIEMAND die het voor jou opneemt. NIEMAND, Feremans. Als d�*t niet veelzeggend is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#352 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien wil Filo het wel proberen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 |
Minister-President
|
![]() Waarom hebben ze de afschaffing van gelijke rechten voor holebi's - en dus eigenlijk de invoering van de hetero-Apartheid - dan aangekondigd in het parlement? Of vertellen ze maar wat leugens in het Parlement?
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Winkeldiefstal berokent schade aan de winkelier, dus heeft men een wetgevend initiatief genomen om deze vorm van schade veroorzaken strafbaar te maken (in de hoop dat er minder diefstallen worden gepleegd). Holebi-koppels geen wettelijke bescherming geven op vlak van vermogens-, erf-, familiaal-, fiscaal en sociaal recht is ook schade berokkenen aan die holebi's, dus was ook daar een wegevend initiatief nodig om die schade te beperken.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#356 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is natuurlijk ook nog een wereld buiten dit forum, en daar heeft Eric Feremans wellicht toch vrienden ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 |
Minister-President
|
![]() by the way, ik stemde ja, omdat een evenement tegen onverdraagzaamheid ook een evenement is tegen onverdraagzame groeperingen of partijen...
De enige onverdraagzaamheid die - voor mij - toegestaan is, is de onverdraagzaamheid tegen onverdraagzaamheid... |
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Men kan de term 'verdraagzaam(heid)' wel coherent gebruiken indien men ook verdraagzaam is tegenover wie men onverdraagzaam acht, maar dan wordt het woord gewoon een synoniem voor 'vrijheidslievend' of 'libertarisch'. Zoals gebruikt door de politiek correcten heeft het woord geen samenhangende betekenis; het is een memetische term aangewend voor propagandadoeleinden.
![]() |
![]() |
#359 | |
|
![]() Citaat:
Een vriendelijke terechtwijzing via een briefke van Filip. Ook aan ons Laurake.
![]() |
![]() |
#360 | |
|
![]() Citaat:
Op dit forum? mooie referentie... ![]() Dat ik Geert Lambert heb wandelen gestuurd op "Ten Vrede" is inderdaad juist. Het is de eerste keer in mijn leven dat ik iemand weiger een hand te geven en hem uit heb gelegd waarom. Maar daar gaat het hier niet over: het gaat hem hier over onverdraagzaamheid, niet over hoe je omgaat met oneerlijke mensen... |
|
![]() |
![]() |