![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Staatssecretaris
|
![]() Ze mag een mening hebben maar waarom zou ze zich moeten schamen over een reactie van een Vlaming ten opzichte van "zijn" koningshuis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
a=>b <=> !b=>a |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
PS. Heb je trouwens al gevonden waar ik schrijf dat ze mijn "republiekje" moeten verlaten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Staatssecretaris
|
![]() Dat je veel plezier hebt daar kan ik inkomen maar als je niks constructiefs te melden hebt wat hang je hier dan eigenlijk op dit forum rond? Verveel je je? Je brengt niks bij en discusieert niet inhoudelijk, alleen hier en daar belachelijke comentaartjes als je het met iemand niet eens bent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Bijgevolg pleit je indirect voor een statuut als 2derangsburgerschap voor allochtonen.
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Staatssecretaris
|
![]() Nee helemaal niet. Nadat Vlamingen decenia lang als tweederangsburger behandeld zijn en na die lange strijd die de Vlaamse beweging heeft moeten voeren om te staan waar we nu staan ga ik als Vlaamsnationalist nu zelf anderen niet als tweederangsburger behandelen. Je snapt er weer eens niks van, maar ik neem het je niet kwalijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Europees Commissaris
|
![]() Het zijn wel domme Nederlanders bij de TROS. Ze weten niet eens dat Marnix het Wilhelmus geschreven heeft.
Ik vind dat hij grotendeels gelijk heeft, hoewel ik vind dat hij op een te slijmerige en een te hoogdravende manier zijn uitleg doet. Dat laatste is dan ook niet zijn schuld, maar te wijden aan de domme mensen van TROS die hun eigen geschiedenis niet eens kennen, laat staan die van ons. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
![]() Wat doet u hier in feite? Te koop lopen met uw onvermogen een discussie op niveau te voeren?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Europees Commissaris
|
![]() Antwerpenaren kan je Brabanders noemen. Wallonië kan je opsplitsen in Walen, Fransen en Picarden.
Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 29 juli 2006 om 15:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat werd niet gezegd. Er werd enkel geïnsinueerd dat Belle weinig inhoud weergaf wegens het feit dat ze vast dichter bij haar Spaanse (Andalusische) roots staat. Communitaire strijd in België zou haar vast ook koud laten. Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 29 juli 2006 om 15:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() Dat is een feit.
![]() |
#77 |
Burgemeester
|
![]() Mathilde gestudeert? Zoals Freya en Fillip zeker?
Overigens is onze kroonprinses er wel in geslaagt drie jaar achtereen geen balans neer te leggen bij de Nationale bank, moet je ook eens proberen. En is het nu het schaap of die tante van Laurant maar een van Beide is twee maal in faling gegaan, d�*�*r moet je voor gestudeert hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Overigens jaarrekeningen moeten neergelegd worden bij de FOD Economie, KMO, Middenstand en Energie. Laatst gewijzigd door puud : 29 juli 2006 om 17:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Burgemeester
|
![]() pUUD
Vergeten dat dit schaap een bedrijf had als logopodiste ( meerdere dus na elkaar) Jaarrekeningen moeten wel neergelegd worden op de balanscentrale van de Nationale Bank, mogelijke boetse betaal je aan bv de FOD |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |