![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
en een ander antwoordt: "Groen-blauw", is dat een inhoudelijke reactie. Inhoudelijke reacties zijn niet de reacties waar je het mee eens bent, maar wel die over het onderwerp gaan, en, natuurlijk op basis van correcte informatie en behoorlijk redeneren. Systematische provocaties zijn dus geen inhoudelijke reacties, maar spam, ondanks het feit dat de moderatoren het "normale reacties" vinden. Kern van de zaak is dat de overaanwezigheid van extreem-rechts op dit forum het rechtstreekse gevolg is van de moderatoren tegenover dit soort spam. Een degelijk politiek forum heeft rechtvaardige modertoren nodig, geen "neutrale" die provocaties legitimeren en steunen.
![]() |
![]() |
#102 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo kan men uw laatste posts helaas omschrijven...
![]() |
#104 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
post als reactie op: Citaat:
Gezien gij mijn reactie nochtans bestempelt als "spam" terwijl het om een inhoudelijke reactie gaat, ga ik ervan uit dat je enkel uit was om te provoceren, waardoor de pot de ketel verwijt. de enige logische conclusie is dus: ge zijt een moderator op dit forum.
![]() |
![]() |
#105 |
Minister-President
|
![]() Overduidelijk voorbeelden van inhoudsloze spam:
Het is maar de vraag wat een provocatie is en wat niet hé! Soms moet je tussen de regels kunnen doorlezen. Maar dat heeft dan weer met de graad van 'mentale minderwaardigheid' van de aanhoorder te maken, zoals Kobaf dat zou zeggen. Zo kan men uw laatste posts helaas omschrijven
"Ahimsa is een eigenschap van moedige mensen" (Mahatma Gandhi) Laatst gewijzigd door Black Cat : 3 augustus 2006 om 15:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Iedereen die het niet met je eens is, beschouw je maar als een "inhoudsloze spammer". Je zou beter eens eerst in de spiegel kijken alvorens mensen in een hokje te duwen!
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik maakte een bloemlezing. 't Is té genant om ze publiek te posten, zeker ten aanzien van iemand die beweert niet langer te komen. De commentaar is misschien ook op het randje af van persoonlijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het onderwerp is immers de werking van "politics.be" als promotieplatform voor extreem-rechts, door middel en als gevolg van het misplaatst modereren van dit forum. En bv het aantal medewerkers van politics.be dat tevens forumlid is. Ook dit: Citaat:
PB wordt gemeld, en deze opmerking is daarom volledig zinloos.
"Ahimsa is een eigenschap van moedige mensen" (Mahatma Gandhi) Laatst gewijzigd door Black Cat : 3 augustus 2006 om 15:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() JIJ bent de mening toegedaan dat politics.be een promotieplatform is voor extreem-rechts, je uit hier beschuldigingen die nergens op slaan maar je verwacht wel inhoudelijke reacties van anderen.
![]() |
#110 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Je hebt nog geluk. Meestal noemt hij zo'n mensen fascisten of hypocrieten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is een eenmalig antwoord op een vraag van The King. Het is ook een hint dat ik mijn stelling weldegelijk staaf, als hij om 'bewijzen' vroeg. Daar mijn 'bewijsvoering' me niet voor publiek geschikt lijkt, wegens te genant voor de betrokkene, stuur ik ze aan The King, die er om vroeg, per PB.
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zouden natuurlijk alzo kunnen reageren op BC's illustere bijdrage:
Citaat:
maar dat doen we dus maar niet. ( ![]() In de plaats even die eeuwige vraag die bij onze wijze en rechtvaardige Zwarte Kat eeuwig onbeantwoord zal blijven: waarom? Graag argumenten, namen, welke mods zijn extreem rechts en hoe verklaar je de relatief grote aanwezigheid van radicaal links hier? frequente linksen die hier posten: praetorian jaani driewerf jonas solidarnosc ikke proleet 1handclapping limburgse leeuw GC stevennr1 tony p lieven cornellie namen die ik vandaag ben tegengekomen. Goh, wat een extreem rechtse bende hier zeg.
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nee hoor, jij hebt van jezelf - niet voor het eerst - het onderwerp gemaakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zoals het onbekend aantal medewerkers-forumleden? Zoals het bij herhaling openen van extreem-rechtse promotie-draden? En ondertussen gaat dit antwoord van jou nog steeds niet over het onderwerp.
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kort, en er bal op. Doe dat wat rapper in 't vervolg, dan kunnen we weer over politiek discussiëren i.p.v. aandacht te besteden aan gefrustreerd geneuzel en het daardoor misschien langer rekken dan nodig. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is hier zodanig extreem-rechts, dat 'links' een apart forum krijgt om kwasi zonder tegenspraak te kunnen discussiëren.
![]()
![]() |
![]() |
#118 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Slim gezien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() of mensen die compulsief naar antwoorden vragen?
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan heeft ie talent, fans, wordt geëerd als een vorst Wanneer het minder goed gaat, wat heeft ie dan nog?
![]() |
![]() |