![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Nochtans, Salman Rushdie zei het reeds in november 2001: "Let’s start calling a spade a spade. Of course this is ‘about Islam’." "Laten we een kat een kat noemen. Natuurlijk gaat het om de islam." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De argumenten zijn U reeds 10 keer gepresenteerd maar wanneer U ze niet leest is het natuurlijk moeilijk om de informatie nuttig te gebruiken. Er is onder andere GEEN ENKELE link tussen 9-11 en Saddam Houssein of tussen hem en OBL of tussen hem en Al Qaeda. Jij gaat er nog steeds vanuit dat die er wel zijn maar dat is uw probleem ![]() De eerste aanslagen op WTC zijn reeds uitvoerig besproken en de AQ met de grond gelijk gemaakt. ...
![]() |
![]() |
#263 | |
|
![]() Ik formuleer het iets minder expliciet: U bent in de val gelopen, AQ is een doekje voor het bloeden, AQ bestaat NIET zoals wij het vanuit de pers hebben vernomen. Zelfs na alle informatie die U hier ter beschikking wordt gesteld blijft U met veel plezier de val bewonen en niet van plan te emmigreren.Waar haalt U deze DOMME vraag vandaan?Het is niet kwestie van geloven of niet, ik haat extremisme, dus ik haat uw standpunten
![]() Citaat:
Een kraai die hoog op de toren zit is meestal dood bij een val ![]()
![]() |
![]() |
#264 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
|
![]() Citaat:
Ik formuleer het iets minder expliciet: U bent in de val gelopen AQ is een doekje voor het bloeden AQ bestaat NIET zoals wij het vanuit de pers hebben vernomen. Zelfs na alle informatie die U hier ter beschikking wordt gesteld blijft U met veel plezier de val bewonen en niet van plan te emmigreren. Waar haalt U deze DOMME vraag vandaan? Het is niet kwestie van geloven of niet, ik haat extremisme, dus ik haat uw standpunten ![]() En ik raad U aan om uzelf eens goed te informeren via alle mogelijke bronnen alvorens zo hoog van de toren te kraaien. Een kraai die hoog op de toren zit is meestal dood bij een val ![]()
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 20 augustus 2006 om 14:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wat maakt het uit welk de preciese "vorm" is die AQ aanneemt. Wat telt is dat terroristische aanslagen vandaag de dag in grote mate georganisereerd worden door personen die geïnspireerd zijn door een facistische, extremistische visie op de Islam. Dat dit geen strict hiërarchisch netwerk betreft doet geen afbreuk. Dat er het label AQ op wordt geplakt is in feite misschien 'simplistisch' op het eerste gezicht, maar dat is het al véél minder als je ziet welk strategisch objectief al die groeperingen nastreven, naast het feit dat ze zich inschakelen in één mondiale beweging.
![]() |
#267 | |
|
![]() Citaat:
Jouw 'val' zit zo ver in je hoofd gestampt dat een voorhamer zelf niet zou helpen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#269 |
|
![]() U bent alweer de vrienlijkheid zelve ... er komt een dag dat U zich hier niet meer onder de naam largo_w zult aanbieden ... wegens schaamte
![]() |
#270 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://www.purdue.edu/UNS/html4ever/....Pentagon.html Aanslagen WTC http://www.tms.org/pubs/journals/JOM...agar-0112.html http://www.debunking911.com/pull.htm De leukste: onstaan van 9/11 conspiracy http://people.howstuffworks.com/conspiracy-theory2.htm Bomaanslag WTC 1993 http://www.cnn.com/2003/US/Northeast/02/26/wtc.bombing/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#272 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
SINDS WANNEER IS EEN GISSING EEN VASTSTAANDE FEIT. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
|
![]() Citaat:
![]() http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/politics/4556113.stm
![]() |
![]() |
#274 |
Banneling
|
![]() Ik herhaal
Feit: voor Irak-oorlog bestond de gissing (ze weten het niet zeker) dat Saddam mogelijk contacten had met AQ Wat ik beweer dus. Feit: na de oorlog is er geen verband tussen Saddem en AQ Dus gissing is geen vaststaande feit. En nogmaals de Hoofdreden was niet AQ voor de invasie van Irak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | ||||||||||
|
![]() Citaat:
ik heb eventjes voor u een paar sitaten (jouw vtrl-c/ctrl-v techniek is zeer leuk) van u op een rijtje gezet; lees ze en bedenk wel dat u maar een gewone man bent... Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zal ik je eens wat vragen 2004gun:”gelooft u in God?" |
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Je moest eens weten ![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#277 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#278 | |
|
![]() Citaat:
U gelooft dus ook niet in iets zoals het goede, de hemel, naastenliefde,...en RESPECT? Respect is de beste basis om iemand iets uit te leggen; wist u dat? Ik weet niets over jou en de manier waarop jij hier tekeer gaat WIL ik ook niets over jou weten. U beschuldigt, u bent aanvallend,... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Minister
|
![]() Tja, weer zo'n halve waarheid. De vader van Osama Bin Laden kwam uit Jemen, zijn moeder uit nog een ander land, maar Osama was wel degelijk geboren en getogen in Saudi Arabië, waar zijn vader reeds lang leefde met zijn vele vrouwen en fortuin maakte in de bouw.
Citaat:
http://www.rapper.org.uk/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|