![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Parlementslid
|
![]() Waar nog steeds grote delen van een generatie (leeftijd onze babyboomgeneratie) mismaakt en gehandicapt rondloopt als gevolg van de straling.
Laatst gewijzigd door Metal Tom : 23 augustus 2006 om 10:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan zat Duistland met een Hiroshima en een Nagasaki, maar de rest van Europa zou miljoenen meer mensen tellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Waar India , als puntje bij paaltje komt, hopelijk korte metten mee maakt.
![]() |
![]() |
#104 |
Parlementslid
|
![]() U bent duidelijk een fervent voorstander van overbevolking (opgelet, dit is een cynische opmerking, ga niet vertellen dat ik de dood van miljoenen mensen goedkeur in het licht van de overbevolking)
![]() |
#105 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#106 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
|
![]() Citaat:
Beetje serieus blijven aub hé.
![]() |
![]() |
#108 |
|
![]() De manier waarop u gewoon uit uw nek kletst over zaken waar u niets van af weet is eigenlijk wel best hilarisch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Parlementslid
|
![]() Weerleg het feit dat er significant meer gehandicapten zijn geboren in de nasleep van Hiroshima en Nagasaki en ik geloof u blindelings. Of is de invloed van radioactieve straling ook een uitvinding van linkse pacifisten en valt het allemaal nog wel mee.
![]() |
#111 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het is mijn mening dat de inzet van bepaalde wapens nu eenmaal nooit te rechtvaardigen is omdat ze onschuldige slachtoffers maken of perverse gevolgen hebben. Ik denk dan aan kernwapens, clusterbommen, landmijnen en ABC-wapens.
![]() |
![]() |
#112 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
|
![]() Citaat:
Waar de gia zo een paar honderdduizend slachtoffers op haar conto kan schrijven. Het Algerijnse regime heeft ze nochtans er onder gekregen. Ook in Egypte zijn de moslimterroristen onder bedwang. Waar komt het idee vandaan dat je geen terroristen kan/mag liquideren? Het helpt.
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 23 augustus 2006 om 10:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Trouwens, als u dan toch geen graten ziet in het bezit van kernwapens dan is het een beetje hypocriet dat een staat die actief oorlog voert in Afghanistan en Irak er wel zou mogen hebben en een andere staat die momenteel niet in staat van oorlog verkeert niet.
![]() |
![]() |
#116 | |
|
![]() Citaat:
De overgrote meerderheid van de mensen die blootgesteld werden aan de atoombombardemendenten leefde en/of leeft overigens tot een rustige oude dag. Het extra-aantal kankers dat aan de atoombombardementen te weiten is is volgens de cijfers van de RERF vrij beperkt (enkele duizenden op meer dan een kwart miljoen bestraalde overlevenden). Niemand betwist dat een atoombom veel slachtoffers maakt. Maar het is volstrekt onnodig om daar allerlei fabeltjes bij te verzinnen. Oorlog is nu éénmaal verschrikkelijk. Maar het is intellectueel en moreel verwerpelijk om het voortzetten van een bloedige oorlog met miljoenen slachtoffers te verkiezen boven een sneller en brutaler einde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
|
![]() Hiermee illustreert u uw intellectuele oneerlijkheid. U wenst uw kop in het zand te steken en te doen alsof men in een perfecte wereld leeft. In augustus 1945 was de keuze tussen het inzetten van de atoomwapens of het laten verderduren van de oorlog met miljoenen doden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Parlementslid
|
![]() Voorlopig heeft Iran sinds de oorlog met Irak nog geen soevereine staat aangevallen. De VS reeds meerdere malen. Ik zou een agressor minder betrouwen met kernwapens dan een staat die nog moet bewijzen dat ze daadwerkelijk tot actie durft overgaan.