![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het was dezelfde technologie nu en toen...Een radar gaat nog met dezelfde techniek te werk alleen in wat modernere kleren... De Morad-P die jij hier citeert is degene die de andere bron "de secondary radar system" noemt degene dus waarover niet wordt gesproken in het 9/11 report en door onze vriend MURRAY. Je gebruikt hier nu regen maar ik wou de verandering van de koers aantonen die ook "het faden" op de radar tot effect kon hebben (stond in vorige link)... Dit kon (was) hier duidelijk op 9/11 het geval; niet? Och komaan stop met proberen uw kopje boven water te houden deze weg leidt regelrecht naar de afgrond... Geef gewoon toe dat dit een zinloze discussie was. Of staat uw trots in de weg? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat wil zoveel zeggen als : Hij is niet officieel AANGEKLAAGD. Hij is WEL officieel een verdachte zoals Ondermeer blijkt uit speeches van Bush en Colin Powel. Hier een voorbeeld van CNN. Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 28 augustus 2006 om 15:47. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Het artikel van MSNBC was een rechtstreekse weergave van de 9/11 commissie. Dat van de crash staat op p 24 en dat van het niet vragen van assistentie van het leger op p 27 van het officiële rapport. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | ||
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
“The reasons are technical, arising from the way the software processed radar information, as well as from poor primary radar coverage where American 77 was flying.” Citaat:
Waarom is dit een zinloze discussie? Ofwel was het met iemand anders dat ik bediscussieerde dat ze via de gewone radar ook de positie van een vliegtuig kunnen bepalen.Wat dus blijkt want ze hebben het teruggevonden.
![]() |
![]() |
#325 | |
|
![]() Citaat:
blz 26: "at 9:00 American airlines executive vice president G.A. learned that communications had been lost with american 77. This was now the second american aircraft in trouble. He ordered ..." Zie je het niet staan? Is de blz niet correct? Wat heeft u gelezen? p24=hijacking of united 175 p27=the battle for united 93 Heeft u zelf de moeite gedaan om te gaan kijken? je rechstreekse weergave was dus ZO rechstreeks niet...hmmmm. Doet me het één en ander denken over de schrijver ervan... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | ||
|
![]() Citaat:
Again de koerswijziging zou ik zo direct als eerste indrukidee geven! Citaat:
Met de primary zie je niks; een bolletje op een schermpje (die je kan benoemen door contact met het tuig). Met the secondary kan je dat wel geloof ik...(maar ben niet zeker) Zinloze discussie omdat u weigert in te zien dat het begin van deze discussie gebaseerd is op foute informatie! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Radar en niet de transponders.
Welke informatie?Ik ben allicht overgeschakeld van discussie of zo.
![]() |
#328 | |
|
![]() Citaat:
Transponders worden veel gebruikt in de luchtvaart en de scheepvaart, in beide gevallen met als doel de verkeersleiding te vereenvoudigen. Transponders zenden autonoom periodiek een signaal uit, zogenoemde squitter, en/of reageren op een signaal dat door een secundaire radar wordt uitgestuurd. Als antwoord daarop sturen ze een signaal terug, dat informatie bevat over de identiteit van het voertuig waarin ze ingebouwd zijn, eventueel aangevuld met gegevens over koers, snelheid, vlieghoogte, etcetera. Dit signaal wordt door de radar weer opgevangen en verder verwerkt. Laatst gewijzigd door largo_w : 28 augustus 2006 om 16:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Lees nu de pagina's opnieuw. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
|
![]() Citaat:
ok p24,p27. Ok nu kunnen we weer verder natuurlijk! voor pagina 24 wat snapt u niet aan "possibly"? En pagina 27 staat inderdaad dat dit pas dan aan het leger werd doorgestuurd dat is inderdaad raar... hmmm sorry voor de aanvallen ik dacht dat je met mij aan het sollen waart! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Geloof mij, er wordt met u gesold. Maar niet door iemand op dit forum.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Over de verwittiging om die dag niet te vliegen. Als ik zeg dat dit voor jou een bewijs is van samenzwering dan bedoel ik uiteraard dat dit voor u nogmaals een bijkomend bewijs van samenzwering is. Ik weet ook wel dat u zich niet alleen baseert op dat ene bewijs maar tevens op honderden andere om uw geloof in die idiote samenzweringstheorie te staven. Voor u maakt ieder feit deel uit van dat complot. Opdracht aan hoge pieten die dag (die dag alleen?) niet te vliegen is voor u een bewijs. Ik wijs u erop dat er ook een andere verklaring mogelijk is. De VS werden de laatste maanden en weken voor 911 door Groot Brittanie, Duitsland, Rusland, Egypte Jordanie en Israel getipt dat er aanslagen in VS met vliegtuigen zouden gebeuren. En indien de inlichtingsdiensten van Amerika niet enkel uit debielen zouden bestaan dan moeten zij dat ook wel hebben aangevoeld. Daarom de raad geven niet te vliegen vind ik niet verdacht. Dat ander verhaal. Dat ander verhaal is zeer kort. Ze hebben die aanslagen grondig misbruikt om andere landen aan te vallen. Ontkenning van de feiten. Ge bent zo verblindt door uw geloof dat ge zelfs de feiten loochent. - Tientallen verkeersleiders die vlucht 77 volgen op hun radarscherm tot aan het moment van de inslag. Inclusief de rare kapriolen die het vliegtuig maakt kort voor de crash. Omgekocht? - De piloot en de crew van het vliegtuig die vlucht 77 identificeerden kort voor de crash. Leugenaars? - Een zwarte doos gevonden in het Pentagon. Natuurlijk daarin geplaatst na de crash. Bewijs? Hoeft niet is toch duidelijk een samenzwering. - De resten van de passagiers werden door DNA testen geidentificeerd. Hier zijn twee mogelijke verklaringen voor. Die lijkschouwers zuigen zowat uit hun duim en hebben nooit DNA testen gedaan en zijn voor hun leugens natuurlijk rijkelijk beloond. Ofwel werden de passagiers gekidnapt (hoe, waar en wanneer? He zeg met zulke details houden wij ons niet bezig) daarna werden ze door de gehaktmolen gedraaid en deskundig in de gedeeltelijke ruines van het Pentagon verspreid. Kunnen jullie niet overeenkomen? Het wordt nogal moeilijk te volgen wie wat geloofd. Volgens Democratsteve is het een complot beraamd door Bush en enkelen uit zijn omgeving Volgens 2004gun is het een complot beraamd door de joden. Volgens exodus is het een complot beraamd door een eeuwenoude secte waarvan de leden zich illuminati noemen en waartoe Bush en co behoren. Volgens Lex Blanca is het een complot beraamd door, tja ik weet niet goed hoe het te omschrijven maar het heeft wel iets te maken met bloedlijnen waar ook Bush en co bij zijn. Volgens Pindar is het een complot beraamd door vieze beesten waarvan Bush het prototype is. Wie van jullie heeft nu gelijk? Hoe bekende feiten manipuleren en verdraaien. Een voorbeeld uit een post van 2004. Citaat:
PS Zo vloeken (godverdomme) past niet voor een keurige jongedame. Laat dat over aan domme wortels. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#333 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Volgens Gun door de Joden. ![]()
![]() |
![]() |
#335 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#337 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 28 augustus 2006 om 17:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#338 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Letterlijke vertalingen zijn onmogelijk te geven omdat de rechtsprocedures te verschillend zijn. Bij ons zit het zo: Art. 61bis. De onderzoeksrechter gaat over tot de inverdenkingstelling van elke persoon tegen wie ernstige aanwijzingen van schuld bestaan. Aangezien de spokesman letterlijk zei: "the FBI has no hard evidence connecting Bin Laden to 9/11", maakte ik die vergelijking omdat dit het Belgisch equivalent zou zijn. Nogmaals: een letterlijke vertaling is toch niet mogelijk. Als je indictment letterlijk vertaald dan kom je bij aanklacht. Maar bij ons is aanklacht een begrip dat tot de civielrechtelijke sfeer behoort. 9/11 is wel degelijk een strafrechtelijke zaak. Ook de most wanted list spreekt van 'suspect', en zelf daar staat 9/11 niet bij. Laatst gewijzigd door MURRAY : 28 augustus 2006 om 17:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#340 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ja, dat klopt.