![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#561 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Sorry he parci, maar kan het nu toch even niet laten u een vraag te stellen. Je moet eens kijken WAT je met de bronnen van exodus doet. Ofwel heb je een "slordigheidje" ontdekt in de tekst van de auteur, ofwel (nog vaker) is de betreffende auteur naar uw mening niet "gekwalificeerd" om uitspraken te doen. In beide gevallen zijn zowiezo de bronnen "niet de moeite", "ongeloofwaardig", "propaganda van conspiracysites", enz.. Niet waar? Stel nu eens dat exodus hier een vervalste foto zou plaatsen om zijn theorie te onderbouwen? Wat zou jij dan doen? En wat zou je doen met de bron? Mogen we dat nu met die van u dan ook? En da's heus niet de eerste keer dat u deze site hebt gebruikt, hé? Ik ga (omdat je m'n vriend bent) u opvoorhand verwittigen dat dit gedeeltelijk een strikvraag is. (want er zijn er nog die deze fotoshop hebben gebruikt)
|
|
|
|
#562 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Want puud heeft het wel over "kwakkels" die nog steeds leven, maar vergeet dat ook hij een aantal kwakkels uit de offciele versie die nog steeds leven, heeft gepost. (alhoewel ik me afvraag of het wel de moeite is, dit weer allemaal gaan neer te pennen. Meestal wanneer ik een believer van de OT van repliek dien of hem wijs op eventuele "vergissingen", hoor ik een tijdje niets meer van ze)
|
|
|
|
#563 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
maakt niet uit hé democrat met welke leuke woordspelingen je welk ondertoontje er wilt bijhalen die dag was zéér uitzonderlijk, uniek omdat die dag er twee vliegtuigen in de torens vlogen om over de rest, pentagon etc, nog maar te zwijgen alleen daarom al, onafgezien van al de rest, was die dag zéér uitzonderlijk te noemen totaal onafhankelijk wie er nu precies moge achterzitten al was het maar een menselijke flater of een technisch mankement dat zelfs één zulk vliegtuig in zo'n toren liet boren met de gekende gevolgen... dan was het nog steeds een zéér uitzonderlijke dag dit feit kan je toch moeilijk ontkennen ? nietwaar Citaat:
vanaf die dag en chronlogisch terug ga jij kijken naar alle blunders en vooral niet te vergeten alle 'verdachte' links die mogelijks die dag beïnvloed zouden hebben of kunnen verklaren kortom er kunnen mijn inziens door menselijke fouten, flaters, technische mankementen, incompitentie ..verkeerde interpretaties etc ...dat jaar tal van incidenten ( er zijn er geweest ) geweest zijn die nét niet geleid hebben tot een drama ( niet noodzakelijk in dezelfde grootorde dit was tenslot van rekening een bewuste aanval ) waar je niets van hoort of verneemt nét omwille van de goede afloop het zou dan deontologisch pas juist zijn als je de hele waaier aan incidenten en verijdelde aanslagen zou kunnen beschouwen en dan zo kunnen aantonen dat nét die dag er aanzienlijk meer misliep en geblunderd werd en nét in die voldoende mate dat een slechte afloop van de zaak onafwendbaar was begrijp je het verschil ? en zelfs al kan slaag je daarin dan heb je enkel aangetoont dat die dag bijzonder was in de zin dat het moest fout gaan en ook daarom een unieke dag was dan heb je dus nog geen hard bewijs of er wat meer achter steekt tot zover deze overgesimplificieerde uitleg dus... om louter aan de hand van blunders ed wat te gaan aantonen... er zijn natuurlijk andere middelen Laatst gewijzigd door praha : 3 september 2006 om 02:45. |
||||
|
|
|
|
|
#564 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
- ''Hmmm, er zal wel niets aan de hand zijn.' - Wat vond je van de wedstrijd van gisteren? - Het zal wel niet. - Uh, wat moet ik ook alweer doen? Kortom: incompetentie? Niet verwachten dat er zo iets groots kan plaatsvinden? We kennen het voorbeeld van een ferry waarvan de kapitein vergeet de luiken te sluiten. |
|
|
|
|
|
|
#565 | |||
|
Minister-President
|
Citaat:
U weet duidelijk niet over welke conversatie ik het heb, noch het TIJDSTIP!! Goed weggekomen? Ze zijn het vliegtuig nog STEEDS kwijt!!! D�*�*r gaat de conversatie namelijk over. Citaat:
[quote] Kortom: incompetentie? Niet verwachten dat er zo iets groots kan plaatsvinden?/quote] Right. Als jij dat wil blijven geloven, so be it. Citaat:
|
|
|
|
#566 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#567 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
en ik geef toe dat die zaken misschien beter nog eens onderzocht worden ... al ware het maar net om de publieke argwaan wat te temperen Citaat:
't leuke is dat dat in de praktijk niet altijd zo is ( zeker als het bijna een routineus onderdeel geworden is ) en dit geldt vooral voor virtuele waarnemingen waar men afhankelijk is van de meetapparatuur als dan blijkt dat door het nalaten van iets wat ogenschijnlijk niet onmiddelijk problematisch was je geconfronteerd wordt met een een al te ernstige realiteitsituatie waar je deels verantwoordelijk voor bent is het niet ongewoon dat het menselijke brein die situatie zelfs gaat ontkennen/negeren als iets dat niet mogelijk is vervolgens is het typisch dat men nog meer tijd verdoet ( meestal regelrecht tegen de procedures in ) om je er in eerste plaats zelf van te vergewissen dat de situatie die je ziet slechts een hersenspinsel is en/of een resultaat van een etchnisch mankement eens men tot het besef gekomen is dat die situatie inderdaad reëel is heeft m'n zowat al z'n troeven verspeeld ps. je moet maar eens kijken naar wat documentaires inzake vliegtuigongelukken.... 9 op 10 een combinatie van menselijk falen bovenop een technisch mankementje ( ongewone situatie )... waar achteraf beschouwt het menselijk falen de doorslag gegeven heeft da t het tot een ramp verworden is |
||
|
|
|
|
|
#568 | |||||||
|
Minister-President
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Is dat niet zoals ELK onderzoek van een misdaad wordt gevoerd? Citaat:
Citaat:
Weeral, daarvoor moet je de tijdslijn, (minuut per minuut) is acht nemen, he. Niet zomaar zeggen het was een unieke "dag". Citaat:
Begrijp jij het verschil wat ik wil aantonen? Citaat:
Het is één van de middellen om trachten de puzzel in elkaar te krijgen.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 3 september 2006 om 03:16. |
|||||||
|
|
|
|
|
#569 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
je ziet bv dat rood lichtje branden maar je weet dat dat toch al lange tijd niet meer deugd, je weet ook dat persoon x die deuren toedoet en persoon y dat checkt en vergrendeld zoveel minuten voor vertrek dus je denkt dat zit wel snor en visueel is dat niet meteen te checken omdat je dan helemaal naar het ruim moet en het dan toch al lang telaat is moest het waar zijn dus bel je maar eens naar parsoon y om zeker te zijn maar je kunt die niet bereiken omdat die net hoogdringend naar 't wc moest , wegens plots opkomende buikkrampen, op het moment dat persoon x aanstalte maakte die deuren te sluiten en wat blijkt nu persoon x wachtte nog netjes tot dat persoon y van 't wc komt in de veronderstelling dat persoon y de kapitein wel geïnformeerd zal hebben werd doodongerust toen ie het vertreksignaal hoorde en probeert tervergeefs nog te bellen naar de kapitein die echter te druk bezig was met persoon y te contacteren zoietske dus |
|
|
|
|
|
|
#570 | ||||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
ik bedoel de genome handelingen ofcourse ( niet de kaping ) men zou dus normaal gesproken allen maar kijken of er wat misliep die dag om daaruit zijn consequenties te nemen om een volgende aanslag te verijdelen maar dan kom jij op de proppen ... jij zegt misdaad en jij gaat terugblikken naar uitgerekend die zaken om er een misdaad van te maken, snap je ? Citaat:
maar soit... ik kan er natuurlijk ook naast zitten als jij zegt dat er geen geweest zijn ... hoe kom je daar dan bij ? beschik je dan over telefoonboek lange lijsten van de gehele geregistreerde rotzooi over een paar jaar ? bovendien beweer ik net dat een goed afgelopen inccident nauwelijks ruchtbaarheid zal kennen Citaat:
of heb ik je verkeerd begrepen ? Citaat:
Citaat:
Citaat:
ik weet wel wat je bedoeld hoor maar vergeef me dat na al die tijd het woordje 'puzzel' meer iets krijgt in de zin van... koop een hele winkel aan puzzels ( gelijk merk, gelijksoortige stukjes) op ... gooi ze thuis allen doorheen op een hoopje en tracht een puzzel in elkaar te rammen onafgezien het bekomen plaatje sorry democratsteve, ... ik kruip er nu wel in 'k moet morgen nog ergens geraken in ieder geval ... verder een zeer aangenaam foruumpje of een welgemeend welterusten toegewenst |
||||||||
|
|
|
|
|
#571 | |
|
|
Citaat:
WOW! Respect voor het opzoekwerk; mooie uiteenzetting! ps: Zelf hiermee zal gun geen genoegen nemen hoor maar kom... |
|
|
|
|
|
|
#572 |
|
Banneling
|
Als de unbelievers nu eens daadwerkelijk de lijst van de passagiers van de flight op het Pentagon zouden publiceren met interviews met familieleden, dan ware de flou artistique al een stuk doorzichtiger.
Groet Descartes Jr |
|
|
|
|
|
#573 |
|
Banneling
|
Bij het bekijken van allerlei videotapes in verband met de 'aanval op het Pentagon' op 11.9.2001 valt het mij op dat op geen van die tapes een vliegtuig te zien is.
Men laat enkel een ontploffing, rook en beelden van het vernielde gebouw zien maar nergens ziet men hoe er zich een vliegtuig in de gepantserde wand van het Pentagon boort. Er zijn buiten enkele kleine motoren, geen wrakstukken te zien van het vliegtuig. Het ronde gat in de wand van het Pentagon-gebouw is zo klein dat men moeilijk kan geloven dat het van een passagiersvliegtuig is. Er zijn ook geen sporen van de plaats waar het vliegtuig de grond zou kunnen geraakt hebben. New Pentagon Video - STILL NO PLANE http://www.youtube.com/watch?v=tL8yc0gwAyI Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 3 september 2006 om 09:21. |
|
|
|
|
|
#574 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hier een voorbeeld met weerlegging van alle klassieke (en vrij naïeve) "argumenten". (Het is een conspiracy-site, ze geloven dus in een inside-job.) Hier wat de bekende believer Jim Hoffman ervan denkt.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 3 september 2006 om 09:37. |
|
|
|
|
|
|
#575 |
|
Parlementslid
|
|
|
|
|
|
|
#576 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zoals ik zei, zijn er alleen maar een paar kleine vliegtuigmotoren zichtbaar tussen het puin. Op de link waarnaar je verwijst zie ik ondermeer het volgende staan: Numerous points based on the physical evidence of the crash site seem to make an overwhelming cumulative case against a 757 having crashed there, provided one ignores the eyewitness evidence. However, most of these points involve some error in evaluating the evidence. Those errors include the following. * 'A Boeing 757 could not have executed the attack maneuver' * 'Eyewitnesses saw a small plane' * 'The Pentagon attack left no aircraft debris' * 'Aircraft crashes always leave large debris' * 'The Pentagon attack left only a small impact hole' * 'The wings of a 757 should have been visible outside the Pentagon' * 'Engine parts from the Pentagon crash don't match a 757' * 'Standing columns in the Petagon impact hole preclude the crash of a 757' * 'The C-ring punch-out hole was made by a warhead' * 'Flight-path obstacles can't be reconciled with the crash of a 757' * 'Only A Small Plane or Missile Could Have Caused Pentagon Damage' * 'The Pentagon Attack Plane was a Boeing 737 Instead of a Boeing 757' ( http://911review.com/errors/pentagon/index.html ) In ieder geval bedankt voor je referentie. We zullen eens gaan zien wat Jim Hoffman daarover zegt. New Pentagon Video - STILL NO PLANE http://www.youtube.com/watch?v=tL8yc0gwAyI Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 3 september 2006 om 10:53. |
|
|
|
|
|
|
#577 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Niet dat believers zich door argumenten laten afleiden, hoor.
|
|
|
|
#578 | |
|
|
Citaat:
Als zelfs de big chief van de FBI het op CNN meedeelt dat lijkt Puud zijn onderzoek heel wat kleiner ... hij zou beter wat meer onderzocht hebben voor zijn onzin neer te pennen
|
|
|
|
#579 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#580 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De link lijkt niet meer actueel, tenzij je dit bedoelde (een presentatie tegen de "no plane" hypothese).
|
|