![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() My bad.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen zijn de middelen nu anders en gevaarlijker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
|
![]() De Kruistochten godsdienstoorlogen? Nee gij! Zuiver territoriaal! De Byzantijnse nederlaag bij Manzikert betekende een gevaar voor heel Europa (ziekelijke expansiedrang van de Seltsjoeken).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
|
![]() Nee. Eerder op een expansieoorlog.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
volgens wikipedia: Citaat:
mijn persoonlijke mening? Vertel mij eens waar het kruis het symbool bij uitstek voor is. Kijk he, het is in elk geval een verschrikkelijk verkeerde woordkeuze van Bush (of misschien juist niet?). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() [quote=Amon_Re;1948998]Heb je enige links ivm die naam in Brussel?[/quote]zeker en vast. De populairste voornaam in Brussel is "Mohammed".Daar zijn er in 2000, het jaar van de 9/11 aanslagen 132 van genoren in Brussel.Nu, dat is nogal een "neutrale" naam, de moslims geven die traditiegetrouw aan de eerstgeboren zoon.Maar "Oussama", dat is vanaf n�* de Grote Bomaanslag toch nogal tendancieus, hé.Daarvan hebben we er dat jaar toch 27 van gehad in Brussel.En de jaren daarna is het aantal eerder gestegen...
Intikken op Google: "voornamen van jongens en meisjes- België, Vlaanderen, Wallonië en Brussel". Kijken op de site statbel.fgov.be/figures/d22a_nl.asp Laatst gewijzigd door carlgustaaf : 3 september 2006 om 23:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sinds wanneer is iemand die terug een beetje gezond verstand bij de mensen wil zien een collaborateur? Werk ik ergens in een bezet land met de vijand mee? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door carlgustaaf : 3 september 2006 om 23:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Meen je dit nu, ben je serieus? Educate yourself fool! Citaat:
Laatst gewijzigd door KrisKras : 3 september 2006 om 23:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik zeg dus, dat net n�* de aanslag in New-York, de naam "Oussama" in Brussel populairder geworden is als tevoren.Wel niet DE populairste naam als ik eerst dacht.Maar, al bij al, op 4 jaar tijd zijn er toch een goede 100 "Oussama-kes" bijgekomen. Die jongetjes groeien op in familie's waar ik minder dan geen vertrouwen in heb...Voor elke "Oussama" tel ik twee ouders, een paar broers en zussen...dat begint al een pak volk te worden hé?en dan maar verschieten dat ze niet willen integreren, dat de straat gevaarlijk is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Collaborateur is zo'n vies woord. Laatst gewijzigd door KrisKras : 4 september 2006 om 00:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Schaap-, geit- en kameelachtigen grazen de velden zeer kort en trekken zelfs de wortels van het groen uit. En zijn dus mede oorzaak van de woestijnuitbreiding in het minden oosten en Afrika. Maar, tot mijn grote vreugde kan ik zeggen dat men in de Emiraten de woestijn terug aan het indijken is. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De reden waarom ik zo heftig reageer is mijn overtuiging dat geloof en godsdiensten de finale strop kunnen zijn die de mensheid kunnen doen verdwijnen. Het is ( volgens mij ) een onverantwoord groot risico geworden in een overvolle wereld...
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Men zou idd beter eerst eens gaan nadenken in de Goddiensten over wat de inpakt is van wat ze verkondigen, inplaats van te eisen dat hun gelovigen wetten en regels van 5000 jaar geleden na gaan leven. Ja, wel 5000 jaar, want het kristendom is gebouw op het jodendom en de islam op het kristendom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |