![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1102 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1103 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Lees zélf eerst eens je eigen troep voordat je die plaatst. Check het, loop het eens na. Vraag jezelf eens af of je niet als doorgeefluik voor kwaadaardige rotzooi wordt gebruikt. Je bent zo geobesedeerd door die fictieve NWO dat je nier doorhebt dat je met je berichten meer mensen beschadigt dan dat je er ooit mee zou kunnen 'waarschuwen'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als er iemand smerig is, dan ben jij het wel. Wat een stuk venijn ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef gerust eens links, of wees integer en trek deze beschuldiging in.
![]() |
![]() |
#1106 |
|
![]() Dat is dus een persoonlijke aanval WM!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1107 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() he, ik heb iets over die dingen gelezen de koning van de zionisten woont in bermoeda driehoek naast de sataan en zijn naam is Sameri of Sam, hij heeft de leer van Mozes (as) veranderd toen ze van Egypte (onder regime van Pharon) ontsnaptten.. en hij is een grote uitvinder, UFO's is een voorbeeld van zijn uitvindingen denk ik. en ze noemen hem Uncle Sam, en vandaar de afkorting US meestal ipv USA .. hij is diegene die de functie van Pyramides in Egypte heel goed begrijpt, en dat was een aanleiding naar het bouwen van een water kracht bestaand uit drie verschillede water pyramides.. Volgens de overlevering van de profeet Muhammed (vzmh) heeft die man (koning van zionisten) één oog. En hij is diegene die De Torah van de Joden heeft gewijzig, en de beloofde staat van Israel erin gestopt. Daarom ontaan er conflicten tussen Joden en zionisten.. want de joden geloven niet in een heilge staat tussen Furat (rivier in Irak) en Nijl (rivier in Egypte) als Jeruzalem een hoofdstad waarin ze de zeshoekkige ster gaan bouwen (Ster der Solomoon (vrede zij met hem) .. Etc .. Etc ... I heb uw avatar gezien, en was benieuwd, en dacht miss heb jij meer kennis over die dollar teken dan mij .. maar goed bedankt I pray the God for peace on this earth Ameen Met vredevolle groeten Yahya
![]() |
![]() |
#1108 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1110 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1111 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1112 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1113 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wetenschappelijk Bewijs dat de Officiële 9/11-Lezing een Leugen Is
http://www.ditrianum.org/Artikelen/artikel33.htm veel leesplezier Met vredevolle groeten Yahya Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 22 september 2006 om 15:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1114 | |
|
![]() Citaat:
Als berichten een antisemitische of anders racistische strekking hebben zeg ik daar wat van. Toevallig kwamen er veel van jou. Of is dat niet zo toevallig? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1115 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Pindar : Flinstone weet niet eens dat ik joodse vrienden hebt Ga ik haar ook niet vertellen want dat snapt ze niet!!!!! Firestone: Wie jouw vrienden zijn is totaal irrelevant. Het gaat over de bronnen die je gebruikt. Deze blijken keer op keer waardeloos te zijn, en geregeld haatzaaiende websites. Deze realiteit verdwijnt niet door "nuff said" te schrijven, of door over mij te zagen. (Overigens, ik dacht wel dat jij "joodse vrienden" hebt. Dat is namelijk een klassieker in bepaalde middens! ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1118 | |
|
![]() Citaat:
Nu je toch aan het zoeken bent: Ik wacht nog steeds op je bewijzen dat ik extreem-rechts zou zijn. En als je toch bezig bent: Ehrlich wacht nog steeds in een andere draad op je bewijzen dat hij een pedofiel is. Nogmaals: je tooit jezelf met de naam werkgroep Morkhoven. Je gebruikt de e-mail-adressen van de Werkgroep Morkhoven. Maak je op een of andere manier deel uit van die Werkgroep of post je op persoonlijke titel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En wat is hier het probleem? Mensen die geregeld antisemitische zever verkopen (wat Pindar doet) komen inderdaad vaak af met de dooddoener dat ze "joodse vrienden hebben". Daarom was ik niet verbaasd dat Pindar met deze inhoudelijk irrelevante revelatie uitpakte. Ik heb problemen met mensen die haat zaaien, jij blijkbaar met wie de haatzaaiers tegenspreekt.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 22 september 2006 om 15:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of open de thread 'Werkgroep Morkhoven' op het forum 'Binnenlandse Zaken' van Politics.be. ![]() |
|
![]() |
![]() |