![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
als het vroeger al afgezworen was zou het toch weg zijn, of niet? En nu komt Philip D. het afzweren, en jullie dachten dat dat al gebeurd was..... Hoe dikwijls komt d�*t konijn nog uit die hoed?(of die rat nog uit die lade?) Ik heb er niets bij te winnen, Philip D. wél.... en 't zijn geen startproblemen, gewoon uploadproblemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Gouverneur
|
![]() Filosoof,
waar heb ik ooit beweerd dat het 70 punten plan vroeger al opgeborgen was ? De enige die dat beweerde was piano. FDW zeft het zelf "voor het eerst". Maar daarmee weet ik nog altijd niet waarom ik jou wel moet geloven en waarom ik FDW niet mag geloven. Daar zou ik toch wel eens graag een antwoord op krijgen.
Iets niet weten is geen schande. Uw eigen beperkingen en grenzen kennen is belangrijk. Zelfkennis is het begin van de wijsheid. Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden Vlaanderen onafhankelijk |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zowel the Piano als ik herinneren ons maar al te goed dat het zwartblok het zeventigpuntenplan vroeger al eens verliet: als ze dat effectief deden, (quod non), waarom het dan nu nog eens doen? Dat is toch tegen hun eigen beweringen in! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Gouverneur
|
![]() Hoe U herinnert zich dat ze het verlieten ?
Wat Piano zich meent te herinneren mag Piano zelf zeggen. Die gaan we buiten beschouwing laten. Nochtans zei U hier boven dat ze toen de woorden van FDW : een bocht van 360° hadden gemaakt. Dat is toch niet verlaten ? Dat is toch gewoon verderzetten. Ik zal het dus nogmaals vragen : FDW zegt dat het 70pp begraven is en dat et voltooid verleden tijd. U beweert dat dit een leugen is. Dus FDW zegt wit en U zegt het is zwart. Laat ons nu even veronderstellen dat dit de enige kleuren zijn in het spectrum. Dan is er iemand die liegt. U of FDW. U beweert natuurlijk dat het FDW is. En daarom vraag ik U om mij aan te duiden waarom U meer betrouwbaar zou zijn dan FDW ?
Iets niet weten is geen schande. Uw eigen beperkingen en grenzen kennen is belangrijk. Zelfkennis is het begin van de wijsheid. Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden Vlaanderen onafhankelijk |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Schepen
|
![]() Misschien om jullie te overtuigen ? Jullie blijven maar zagen en zeveren dat het 70 punten programma nog altijd bestaat. Als jullie dit nog 20 jaar blijven zagen en zeveren zullen wij ook blijven herhalen dat het niet meer bestaat. VWALLA.
De laatste keer dat ik, uw nederige dienaar, het 70 punten programma heb gezien was 8-10 jaar geleden in het secretariaat van VB Kontich. Sindsdien nooit meer. Maar ik heb er ook niet achter gezocht. Moet ik toegeven. Toch een omgekeerde wereld. Als ik het 70 punten programma wil nalezen dan vraag ik het aan jullie , de linksen. Want daar leeft het 70 punten programma nog verder. In jullie gedachten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2° ik heb er niks mee te verdienen, hij wél!! ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Gouverneur
|
![]() Uw geloofwaardigheid misschien ?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het 70 puntenplan is nog zo’n hangijzer. Da’s al meer afgevoerd, afgezworen, afgezwakt dan er punten in staan. En de mensen blijven dat slikken hé!? Zelfs op politieke fora zien de Blokfanaten niet dat ze genaaid worden. ‘X’ maanden geleden werd je nog voor oeverloos dom versleten wanneer je het Blok het 70 puntenplan voor de voeten wierp. Dat Philipe Dewinter de politieke relevantie er pas nú van in twijfel trekt ontgaat die blokkertjes volledig. Straf is dat. Nu ja, Het racistische, discriminerende 70 puntenplan is natuurlijk nog niet weg (nooit geweest, nooit zal zijn). Afzweren, een kruis over maken, dat krijgen de ‘die hard’ Blokkers natuurlijk nooit over de lippen. Racisme is helaas een ongeneselijke ziekte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Nog even uw geheugen opfrissen met een quote van mezelf uit deze thread : Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Gouverneur
|
![]() Wat is het nu eigenlijk.
Het 70 puntenplan is dus al jaren geleden begraven ? En nu neemt FDW er nog eens afstand van ? Wat zitten wij dan al jaren te zeveren over dat 70 puntenplan ? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Gouverneur
|
![]() Waarom zijn jullie al jaren geinformeerd en zeggen jullie het niet ?
![]()
![]() |
![]() |