Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 september 2003, 14:19   #61
Quicky
Gouverneur

Quicky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
  • Filip Dewinter, kopstuk van het Vlaams Blok, is voor de gemeenteraads-
    verkiezingen van 2006 gewonnen voor een kartelformule van rechtse partijen.

"Centrum-rechts is in Vlaanderen de baas, maar dat weerspiegelt zich niet in het bestuur", beweert Dewinter. Ward Beysen van het Liberaal Appel maakte eerder deze week dezelfde analyse.

Dewinter wil dus toegevingen dus en zegt in dat verband dat het 70-puntenplan, waarvan hij in 1990 zelf de auteur was, "voltooid verleden tijd" is. Hij gaat niet zover om het plan af te zweren. "Het behoort definitief tot het verleden. Maar een schuldbekentenis, neen", zegt hij in de RUG-kranten.
    (bron: vrtnieuws.net)

Dat 70-puntenplan blijft maar steeds 'opgeborgen' te worden. Dat deed hij twee jaar geleden ook al eens, maar zo te zien was het nog altijd aanwezig. Toch een stelletje leugenaars daar bij het Blok, en dan ben ik nog vriendelijk geweest
Als we moeten beginnen bij de leugenaars van de SP.a, dan hebben we wel een paar jaar nodig om die allemaal op te sommen, en allemaal die leugens dienden om te kunnen regering, triestig partij'ken, da ze ipv stemplicht, stemrecht geven, dan zijn we meteen van die SP.a leugens af...
Quicky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2003, 14:54   #62
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kempen
Weer opstart problemen filosoof ?

Als FDW zijn eigen programma moet opeten, moet ik hem niet geloven.

Maar U moet ik wel geloven ? Waarom zou ik U eerder moeten geloven dan FDW eigenlijk ? Kunt U mij daar een goede reden voor aangeven.
Je hebt wel gezien dat binnen het zwartblok het 70-puntenprogramma nog altijd circuleert, hoewel het regelmatig weer eens opgeborgen werd...
als het vroeger al afgezworen was zou het toch weg zijn, of niet? En nu komt Philip D. het afzweren, en jullie dachten dat dat al gebeurd was.....
Hoe dikwijls komt d�*t konijn nog uit die hoed?(of die rat nog uit die lade?)
Ik heb er niets bij te winnen, Philip D. wél....
en 't zijn geen startproblemen, gewoon uploadproblemen.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2003, 15:05   #63
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Quicky
Citaat:

"Centrum-rechts is in Vlaanderen de baas, maar dat weerspiegelt zich niet in het bestuur", beweert Dewinter. Ward Beysen van het Liberaal Appel maakte eerder deze week dezelfde analyse.

Dewinter wil dus toegevingen dus en zegt in dat verband dat het 70-puntenplan, waarvan hij in 1990 zelf de auteur was, "voltooid verleden tijd" is. Hij gaat niet zover om het plan af te zweren. "Het behoort definitief tot het verleden. Maar een schuldbekentenis, neen", zegt hij in de RUG-kranten.

Dat 70-puntenplan blijft maar steeds 'opgeborgen' te worden. Dat deed hij twee jaar geleden ook al eens, maar zo te zien was het nog altijd aanwezig. Toch een stelletje leugenaars daar bij het Blok, en dan ben ik nog vriendelijk geweest
Als we moeten beginnen bij de leugenaars van de SP.a, dan hebben we wel een paar jaar nodig om die allemaal op te sommen, en allemaal die leugens dienden om te kunnen regering, triestig partij'ken, da ze ipv stemplicht, stemrecht geven, dan zijn we meteen van die SP.a leugens af...
Wat heeft de SPa met de zwartblokleugens te maken?
Oud 9 september 2003, 15:10   #64
Kempen
Gouverneur

Standaard

Filosoof,
waar heb ik ooit beweerd dat het 70 punten plan vroeger al opgeborgen was ? De enige die dat beweerde was piano.

FDW zeft het zelf "voor het eerst".

Maar daarmee weet ik nog altijd niet waarom ik jou wel moet geloven en waarom ik FDW niet mag geloven.
Daar zou ik toch wel eens graag een antwoord op krijgen.

Zelfkennis is het begin van de wijsheid.

Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden

Vlaanderen onafhankelijk
Kempen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2003, 15:27   #65
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Filosoof,
waar heb ik ooit beweerd dat het 70 punten plan vroeger al opgeborgen was ? De enige die dat beweerde was piano.

FDW zeft het zelf "voor het eerst".

Maar daarmee weet ik nog altijd niet waarom ik jou wel moet geloven en waarom ik FDW niet mag geloven.
Daar zou ik toch wel eens graag een antwoord op krijgen.
Idd!!
zowel the Piano als ik herinneren ons maar al te goed dat het zwartblok het zeventigpuntenplan vroeger al eens verliet: als ze dat effectief deden, (quod non), waarom het dan nu nog eens doen? Dat is toch tegen hun eigen beweringen in!
Oud 9 september 2003, 15:34   #66
Kempen
Gouverneur

Standaard

Hoe U herinnert zich dat ze het verlieten ?

Wat Piano zich meent te herinneren mag Piano zelf zeggen. Die gaan we buiten beschouwing laten.

Nochtans zei U hier boven dat ze toen de woorden van FDW : een bocht van 360° hadden gemaakt.
Dat is toch niet verlaten ? Dat is toch gewoon verderzetten.

Ik zal het dus nogmaals vragen :

FDW zegt dat het 70pp begraven is en dat et voltooid verleden tijd. U beweert dat dit een leugen is.

Dus FDW zegt wit en U zegt het is zwart. Laat ons nu even veronderstellen dat dit de enige kleuren zijn in het spectrum. Dan is er iemand die liegt. U of FDW. U beweert natuurlijk dat het FDW is.

En daarom vraag ik U om mij aan te duiden waarom U meer betrouwbaar zou zijn dan FDW ?

Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden

Vlaanderen onafhankelijk
Oud 9 september 2003, 15:37   #67
amexx
Schepen

Standaard

Misschien om jullie te overtuigen ? Jullie blijven maar zagen en zeveren dat het 70 punten programma nog altijd bestaat. Als jullie dit nog 20 jaar blijven zagen en zeveren zullen wij ook blijven herhalen dat het niet meer bestaat. VWALLA.
De laatste keer dat ik, uw nederige dienaar, het 70 punten programma heb gezien was 8-10 jaar geleden in het secretariaat van VB Kontich. Sindsdien nooit meer. Maar ik heb er ook niet achter gezocht. Moet ik toegeven. Toch een omgekeerde wereld. Als ik het 70 punten programma wil nalezen dan vraag ik het aan jullie , de linksen. Want daar leeft het 70 punten programma nog verder. In jullie gedachten.
amexx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2003, 15:48   #68
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Hoe U herinnert zich dat ze het verlieten ?

Wat Piano zich meent te herinneren mag Piano zelf zeggen. Die gaan we buiten beschouwing laten.

Nochtans zei U hier boven dat ze toen de woorden van FDW : een bocht van 360° hadden gemaakt.
Dat is toch niet verlaten ? Dat is toch gewoon verderzetten.

Ik zal het dus nogmaals vragen :

FDW zegt dat het 70pp begraven is en dat et voltooid verleden tijd. U beweert dat dit een leugen is.

Dus FDW zegt wit en U zegt het is zwart. Laat ons nu even veronderstellen dat dit de enige kleuren zijn in het spectrum. Dan is er iemand die liegt. U of FDW. U beweert natuurlijk dat het FDW is.

En daarom vraag ik U om mij aan te duiden waarom U meer betrouwbaar zou zijn dan FDW ?
1°Philip D. speelt op de woorden om de indruk te geven dat er iets veranderd is bij het zwartblok, maar wie heeft d�*�*r iets van gemerkt?
2° ik heb er niks mee te verdienen, hij wél!!
Oud 9 september 2003, 15:51   #69
Kempen
Gouverneur

Standaard

Uw geloofwaardigheid misschien ?

Vlaanderen onafhankelijk
Oud 9 september 2003, 15:53   #70
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Uw geloofwaardigheid misschien ?
Daar koop ik niets mee: ik ben geen politicus of handelaar.
Oud 9 september 2003, 18:39   #71
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Stratcat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Filosoof,

FDW zegt het zelf "voor het eerst".
Gerolf Annemans heeft eerder al een paar keer duidelijk laten verstaan dat het 70-puntenplan opgeborgen was. Zie http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=5948&start=15
Oud 9 september 2003, 20:39   #72
de metser
Banneling

de metser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Het is onwaarschijnlijk hoe het Blok zijn kiezers naait. De compromisloze zelfverklaarde zweeppartij blijft maar kontdraaien om ooit eens van de macht te mogen proeven. Als het al niet bedroevend is, dan is het belachelijk.

Het 70 puntenplan is nog zo’n hangijzer. Da’s al meer afgevoerd, afgezworen, afgezwakt dan er punten in staan. En de mensen blijven dat slikken hé!?

Zelfs op politieke fora zien de Blokfanaten niet dat ze genaaid worden. ‘X’ maanden geleden werd je nog voor oeverloos dom versleten wanneer je het Blok het 70 puntenplan voor de voeten wierp. Dat Philipe Dewinter de politieke relevantie er pas nú van in twijfel trekt ontgaat die blokkertjes volledig. Straf is dat.

Nu ja, Het racistische, discriminerende 70 puntenplan is natuurlijk nog niet weg (nooit geweest, nooit zal zijn). Afzweren, een kruis over maken, dat krijgen de ‘die hard’ Blokkers natuurlijk nooit over de lippen.

Racisme is helaas een ongeneselijke ziekte.
de metser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2003, 20:39   #73
Descartes Jr
Banneling

Descartes Jr's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Goed en wanneer heeft hij gezegd dat het 70 puntenplan begraven is ? Vorige week.

En hij heeft er zelfs openlijk bijgezegd dat hij er openlijk afstand van neemt EN VOOR HET EERST.

Welke uitspraak is nu het meeste relevant voor het ogenblik ?
Hoe is zoveel onwetendheid toch mogelijk !? Leest gij geen kranten ?

Nog even uw geheugen opfrissen met een quote van mezelf uit deze thread :

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door amexx
Wat is nu het probleem. FDW herhaalt dat het 70 punten programma voltooid verleden tijd is. JA ? Heeft hij gezegd dat het nu nog eens opnieuw begraven werd ? Begrijpend lezen is toch moeilijk.

Wat een onzin toch altijd! Twee jaar geleden werd het 70 punten programma opgeborgen. Maar door allerlei oculte praktijken (kristallen bol,kaartleggen en voodoo) werd door links aangetoont dat dit niet zo het geval is.
Excuseer. Het is FDW zelf die eerst zijn eigen 70-puntenprogramma uit 1992 officiëel ten grave draagt in de lente van 2000 (in de aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen) en het anderhalf jaar later (september 2001) nog eens overdoet in zijn pamflet "Baas in eigen Land" om dan in de maand vòòr de verkiezingen van dit jaar nog eens "Alle Ali-Baba's hand-in-hand naar eigen land terug te sturen".

Om dan gisteren in het Blok-genegen krantje GVA nog eens de schijnheilige sukkelaar uit te hangen met "als men het mij vandaag zou vragen, zou ik het 70-puntenprogramma niet meer kunnen of willen schrijven". Wat een timing, hé, net na het afspringen van de verloving tussen NVA en CD&V.

Schrap uw beweringen van "occulte krachten uit linkse hoek" maar. Informeer u eerst over de rechtlijnigheid van uw eigen voormannen.
Descartes Jr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2003, 09:27   #74
Quicky
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Quicky
Citaat:

Wat heeft de SPa met de zwartblokleugens te maken?
waar zeg ik dat? Ik zeg gewoon dat de SP.a een partij is die aaneen hangt van de leugens en fraude en je moet al oerdom zijn als je dat niet ziet, dus dat thePiano eerst in zijn favoriete partij eens grote schoonmaak gaat houden voor hij begint te muggeziften over andere die het in vergelijking met de SP.a nog eerlijk spelen.
Oud 10 september 2003, 09:28   #75
Kempen
Gouverneur

Standaard

Wat is het nu eigenlijk.

Het 70 puntenplan is dus al jaren geleden begraven ?

En nu neemt FDW er nog eens afstand van ?

Wat zitten wij dan al jaren te zeveren over dat 70 puntenplan ?

Vlaanderen onafhankelijk
Oud 10 september 2003, 09:30   #76
Quicky
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Wat is het nu eigenlijk.

Omdat we met mensen als thePiano op ons dak zitten die in de hedendaagse politiek zo veel zoeken naar slecht dingen over het Vlaams Blok en dat niet vinden en dan maar terug over het verleden beginnen tewijl thePiano zijn verleden 1000 keer erger is!
Oud 10 september 2003, 20:32   #77
Descartes Jr
Banneling

Descartes Jr's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat is het nu eigenlijk.

Waarom ben jij al jaren ongeïnformeerd ?
Descartes Jr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2003, 02:30   #78
Wanne
Staatssecretaris

Wanne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hmmm... Het kopstuk van de partij die zelf niet meer gelooft in wat hij vroeger zelf heeft opgesteld !? Gekke bokkesprongen die hij maakt en natuurlijk pure huichelarij... Echt wel grappig om te zien !
Wanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2003, 13:27   #79
Kempen
Gouverneur

Standaard

Waarom zijn jullie al jaren geinformeerd en zeggen jullie het niet ?

Vlaanderen onafhankelijk
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be