![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En for the record: ik ben ook tegen subsidies aan holebi-verenigingen. En heteroverenigingen. En al de rest.
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Partijlid
|
![]() Ha-ha-ha. Wat héérlijk grappig ben je toch.
"Het geloof is een gevaar voor de mens, in plaats van zijn gelovigen gerust te stellen en hen helpen een zorgeloos leven te leiden, zaait het haat zoals Homofobie en Racisme." "Mijn God zal mij beschermen van jullie daden." Hij brandde goed, die Christen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Partijlid
|
![]() Als het kind kan kiezen tussen géén ouders, of twee ouders van hetzelfde geslacht is de keuze snel gemaakt.
"Het geloof is een gevaar voor de mens, in plaats van zijn gelovigen gerust te stellen en hen helpen een zorgeloos leven te leiden, zaait het haat zoals Homofobie en Racisme." "Mijn God zal mij beschermen van jullie daden." Hij brandde goed, die Christen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
|
![]() Citaat:
![]() Het wordt "normaal" is een subjectief gegeven en daardoor voor mij niet van toepassing. Het "natuur"-element houdt al meer steek, maar je kan je afvragen hoe "natuurlijk" de moderne mens is en of het wel gewenst is om naar een natuurmaatschappij terug te keren. Voor mij is dat njet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij zijn onze kinderen verplicht het beste van onszelf te geven. En dat is volgens mij nog altijd datgene wat het dichtst bij de natuur staat. Dat is geen kwestie van discriminatie, maar van voorkeur. Trouwens. Men, is het er in de wetenschappelijke wereld helemaal niet over eens dat het voor de opvoeding van kinderen niet uitmaakt of de ouders hetero of homo zijn. http://www.telesaurus.be/nachtwacht/NW2uitz19.htm Bovendien hebben op zeven landen na, alle andere landen ter wereld de adoptieprocedures verstrengt en sommige zelfs volledig verboden naar België. Daar zijn de kinderen meer slachtoffer, dan wel geholpen uiteraard. Het ergste is dat de holebifederatie dit op voorhand wist, maar haar eigen rechten kennelijk boven deze van de kinderen stelt. Uit kinderliefde zal ik maar zeggen... Daarnaast zien we de opvallende afwezigheid van holebi bij de pleegzorg. Honderden kinderen in eigen land wachten op een pleeggezin. Maar daar moeten de holebis niet van weten. Wat het vermoeden andermaal versterkt dat de strijd om hun eigen rechten voorgaan op het welzijn van de kinderen zonder ouders. En dat alles bij elkaar is voor mij persoonlijk een onaanvaardbare attitude. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 24 september 2006 om 16:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Burger
|
![]() Daarom dat ik iets verder normaal tussen quotes zet. Normaal is in deze betekenis 'het meerst voorkomende'.
Citaat:
Wat trouwens wel zou mogen is de regularisatie van kinderen in een homogezin. De man of vrouw met kinderen die plots beseft dat hij/zij voor hetzelfde geslacht valt en een scheiding aangaat, en opnieuw trouwt met iemand van hetzelfde geslacht. De kinderen uit zo'n gezin moeten uiteraard beschermd worden in het geval de natuurlijke ouder sterft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn steun heeft hij.
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
|
![]() @Paulus & Brecht Laitem:
Ik vertrek vanavond naar Kortrijk en ik ben niet zeker of ik een pc ter beschikking zal hebben. Indien wel, hoop ik vanavond nog een antwoord te kunnen geven, anders zal het pas voor volgende donderdag/vrijdag zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Minister-President
|
![]() De vraag was enkel sluit u zich dan aan bij de onverdraagzame intolerante zoals u dat noemt, of gaat u de pedo's stil zwijgend dit recht laten afdwingen onder het verweer "wij worden gediscrimineerd". Dus m.a.w u wil geen lijn trekken tot waar tolerante kan gaan en waar deze moet stoppen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
mij niet gelaten hoor ( indien het enigszins realistisch uitvoerbaar is ) maar wees dan verder ook consequent in je hypothetische stelling |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |