Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 september 2006, 22:45   #61
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pekka_123 Bekijk bericht
Gegroet allen. Dit is mijn eerste berichtje op dit forum. Ik constateer dat er hier meer met slijk gegooid wordt dan gediscusieerd. Het VB terroristen of niet. Een ding weet ik zeker: een heleboel mensen die de meeste vreemdelingen als criminelen bestempelen doen zelf wel een hoop dingen die illegaal zijn. Zo zijn er die hun volledig huis vol staan met spullen die "van de camion zijn gevallen" maar vergeten dan dat die spullen gestolen zijn door criminelen, deze criminelen zijn zowel belgen als vreemdelingen. Als je bewust deze gestolen spullen koopt ben je een even groot crimineel. Nog erger je sponsert en stimuleert de criminaliteit
Welkom op dit forum!

Maar geloof me: de gestolen of halfbakken woorden door de VB aanhangers zijn niet alleen gestolen. Ze zijn in feite al afgedankt. Het is gewoon rommel.
Je hoeft hier niet bij stil te staan.
Tegenwoordig is het forum ingewikkelder: er zijn nu naast de gewone extreem rechtsen de andere extreem rechtsen.
Degen die via een scoutsleider de fuhrer himzelf zogenaamd moesten doodschieten.
Het is hier voor de rest een nogal serieus zwartzakkenkot.
Er valt dus veel te lachen.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2006, 23:32   #62
pekka_123
Provinciaal Gedeputeerde

pekka_123's schermafbeelding

Standaard

Beste Colargo,
Dit bericht van jou is ongepast en hoort niet thuis in een forum.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door colargo Bekijk bericht
idd

Pedofielen <-> Moslims : waar het pakken van kleine kindjes toegelaten is

Aïsha was ...
pekka_123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2006, 23:37   #63
ericferemans

Standaard Vrouw PDW neemt standpunt in!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje Bekijk bericht
Ik ken nog zo'ne gast. Die beweerde gepijpt te worden als minderjarige door Di Rupo.

Naam: dewintervrouw2.jpg
Bekeken: 113
Grootte: 15,5 KB

Laatst gewijzigd door ericferemans : 25 september 2006 om 23:38.
Oud 25 september 2006, 23:52   #64
pekka_123
Provinciaal Gedeputeerde

pekka_123's schermafbeelding

Standaard

idd vlaanderen alsde regio zoals we die nu kennen eigenlijk een kunstmatige deelstaat. Hebben limburgers als ik enige band met de west-vlamingen? Ik snap niet dat men durft spreken van een samenhorigheidsgevoel.
pekka_123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2006, 00:35   #65
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
idd vlaanderen alsde regio zoals we die nu kennen eigenlijk een kunstmatige deelstaat. Hebben limburgers als ik enige band met de west-vlamingen? Ik snap niet dat men durft spreken van een samenhorigheidsgevoel.
1. Als dat samenhorigheidsgevoel al niet bestaat voor Vlaanderen, dan bestaat het bij uitbreiding natuurlijk ook niet voor België

2. Kiezen voor een bepaalde geografisch afgebakende staat kan dan ook perfect op basis van rationele argumenten; zie het Warande manifest.

(PS: voor verderzetting van deze discussie wenden we ons beter tot het subforum "communautaire discussies")
Oud 26 september 2006, 00:58   #66
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
1. Als dat samenhorigheidsgevoel al niet bestaat voor Vlaanderen, dan bestaat het bij uitbreiding natuurlijk ook niet voor België

2. Kiezen voor een bepaalde geografisch afgebakende staat kan dan ook perfect op basis van rationele argumenten; zie het Warande manifest.

(PS: voor verderzetting van deze discussie wenden we ons beter tot het subforum "communautaire discussies")
Ha? Zijn verschillen tussen Limburg en Westvlaanderen dan het onderwerp van een interne (?) communautaire discussie geworden? Federalisme met 10 communauteiten in het vooruitzicht? Komt er dan een Limburgs Belang, een Westvlaams Belang enz?

Toch een geestige anecdote: enkele jaren geleden belde ik naar de Vlaamse infolijn, (een 0800-nr is altijd verleidelijk) en stelde een paar vragenMen bevestigde me toen driemaal dat Gent de hoofdstad van Vlaanderen is. Oostvlaanderen? néé, Vlaanderen...
btw, "Turkje" ik geef véél meer om iemands opinies dan om iemands "afkomst", hoe onwaarschijnlijk jij dat ook vindt.

Laatst gewijzigd door filosoof : 26 september 2006 om 01:04.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2006, 01:32   #67
Dr. Strangelove
Minister

Dr. Strangelove's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
"Kom, kom"?

Ik bedoel inderdaad dat Trusnach een fantast is, een zot als het ware. En aangezien ik neo-nazi's niet direct als intelligente, rationele personen aanzie, plaats ik zulke figuren in dezelfde categorie. Soit, u mag me altijd proberen te overtuigen dat iemand met zulke sympathieën, die daarenboven mensen doodschiet uit puberale sexuele frustratie, geestelijk gezond is hoor...
Waar slaat dat nu op? Natuurlijk zijn veel neo-nazi's niet geestelijk gezond. Waar schrijf ik dat dit wel het geval is? Maar in jouw post insinueer jij dat het verhaal over het pinten drinken met FDW op hetzelfde niveau moet worden geplaatsts als het Di Rupo-verhaal van Trusnach. Het verschil is echter dat het ene verhaal ontmaskerd is als een leugen van een fantast, dat politiek werd misbruikt in volle Dutroux-hysterie en door homofoben opgeblazen is. Het andere verhaal daarentegen is nog niet ontkracht. De manier waarop jij de vergelijking trachttte te maken is een duidelijk voorbeeld van doelbewuste misleiding, zeker als je wist dat het Di Rupo-verhaal onzin was.
Ten slotte, misschien is puberale sexuele frustratie inderdaad een motivatie voor neonazi's, maar biologie of testosteron is geen directe verklaring voor racistisch geweld. Om dit fenomeen te verklaren kijk je beter naar sociale factoren, zoals een samenleving waarin racisme meer en meer "politiek correct" wordt, waarin groepsegoïsme gepropageerd wordt en waar neonazi's zich gesterkt voelen door het zwijgen (uit angst? uit instemming?) van velen.
Oud 26 september 2006, 07:23   #68
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
btw, "Turkje" ik geef véél meer om iemands opinies dan om iemands "afkomst", hoe onwaarschijnlijk jij dat ook vindt.
Uiteraard vinden wij dat onwaarschijnlijk. Immers, zelfs al deelt iemand hier niet de opinie van het VB, zal een VB kiezer hier door jou nog altijd afgerekend worden op zijn "VB-afkomst".
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2006, 11:38   #69
ericferemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Uiteraard vinden wij dat onwaarschijnlijk. Immers, zelfs al deelt iemand hier niet de opinie van het VB, zal een VB kiezer hier door jou nog altijd afgerekend worden op zijn "VB-afkomst".
Ha: Hebben VB-ers al een vaderland? Hebben zij een speciale huidskleur?
Kan je ze herkennen aan hun klederdracht?
Anders is het moeilijk om bevooroordeeld te zijn zunne
Oud 26 september 2006, 11:46   #70
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
http://www.vandale.nl/opzoeken/woord...anhalingsteken
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2006, 13:12   #71
Lodi
Provinciaal Gedeputeerde

Lodi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
ja, net zoals ik: ik ga geregeld op zwier met Hitler, Napoléon en Raspoutine! En plezier dat wij maken!
Ja en ik moest je de groeten doen van Stalin en il Duce. Ja joh, alles is voor die linksen goed genoeg om VB af te breken.

Laatst gewijzigd door Lodi : 26 september 2006 om 13:14.
Lodi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2006, 13:17   #72
Rogier
Banneling

Rogier's schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Rogier Stuur een bericht via Instant Messenger naar Rogier
Standaard

Citaat:
Dat hangt van het lief, vriendin, vriend af. 't zou kunnen. Ken toch paar goei koppels, alhoewel die van Antwerpen zitten dichter bij de bron.
Rogier is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2006, 13:17   #73
Lodi
Provinciaal Gedeputeerde

Lodi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Koopt u zelf ne keer nen humo he ség. Gierigaarden!

Zelfs de vader van die goris vond dat blijkbaar de normaalste zaak van de wereld dat die gingen pintelieren.
Daar heb je het weer!!!! De HUMO. De bron bij uitstek.
Oud 26 september 2006, 15:47   #74
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
BBET? VNJ? VB, B&H, het blijkt allemaal één pot nat te zijn.

Dewinter hoor je altijd roepen dat de criminaltiteit moet worden aangepakt, maar waarom gaat hij dan wel potten pakken met de grootste criminelen die er in vlaanderen rondlopen.

De aanslag op dewinter begint nu wel een heel eng staartje te krijgen. Het hoofd van die BBET was de boezemvriend van Jurgen Goris. Jawel die VBer die op een scoutsfuif een slachtpartij aanrichtte een paar jaar geleden. En met wie ging Jurgen Goris regelmatig ne pot pakken in mechelen? Jawel onze voorvechter van blanke straten filipke dewinter himself.

Maw FDW kan blijkbaar maar niet breken met zijn verleden van vlaams nationalistische hooligan.

Blijkbaar wordt men in Links Vlaanderen al veroordeeld omdat men iemand kent die iemand kent die iets misdaan heeft.
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2006, 16:18   #75
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Doet u gerust verder met uw infantiele spelletjes die NIETS met de thread te maken hebben en uw beledigingen aan mijn adres, ook al kent u mij niet. Het zegt allemaal meer over u dan over mij
Draden zoals deze starten staat gelijk met infantiele spelletjes spelen.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 26 september 2006 om 16:19.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2006, 16:25   #76
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als dat samenhorigheidsgevoel al niet bestaat voor Vlaanderen, dan bestaat het bij uitbreiding natuurlijk ook niet voor België
Hoe durf je zoiets te zeggen, Turkje!
Het samenhorigheidsgevoel tussen Vlamingen en Franstaligen bestaat natuurlijk wel!
Oud 26 september 2006, 16:27   #77
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Soort zoekt soort, Feremans.
Ik ben er dus heel zeker van dat jij er geen enkele moeite mee hebt om een VB-er te herkennen.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 26 september 2006 om 16:27.
Oud 26 september 2006, 18:31   #78
ericferemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Soort zoekt soort, Feremans.
Ik ben er dus heel zeker van dat jij er geen enkele moeite mee hebt om een VB-er te herkennen.
Neen: en ik vroeg precies waaraan je ze herkent
Oud 26 september 2006, 18:43   #79
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Neen: en ik vroeg precies waaraan je ze herkent
Aan hun haat.

Alleen verbleekt zelfs deze van De Winter bij die van jou.
Oud 26 september 2006, 18:49   #80
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In mijn school had veiligheid een concrete inhoud.
We leerden daar dat veiligheid ontstond door het oplossen van conflicten.
- Conflicten tussen arm en rijk: economische rechtvaardigheid en een sociaal beleid voeren dat de armoede uitroeit en daarom het geld eerlijk verdeelt.
- Conflicten tussen arme landen en rijke landen levert ook oorlogen op, soms heel geniepig en ondergronds. Economische oorlogen, met verliezers die uitgebuit worden. Om dit te voorkomen dient men aan ontwikkelingshulp te doen, dat zegt links al sinds de zestiger jaren.
- Conflicten tussen godsdiensten, zuilen, overtuigingen, politieke standpunten, culturen, gewoonten, zeden. Dat lost men op door verdraagzaamheid te prediken, door te begrijpen, door te leren apprecieëren en door te leren om te gaan met verschillen, door verder te kijken dan zijn parochie en zijn graafschrap, zelf zijn continent.

En ik zie dat het VB het tegenovergestelde doet.
Jij komt van een rare school die je zo slecht heeft opgevoed, ofwel was jij aan het slapen in de lessen geschiedenis, economie, aardrijkskunde, godsdienst/zedenleer, culturele vorming.
Er is een groot filosoof aan je voorbijgegaan, en in de plaats zitten een haatdragend, zielig zeurpietje zonder enige toekomst.
Een sukkel die op een partij stemt die alles wil verkeerd aanpakken, en hier geen meerderheid voor zal vinden.
U spreekt van oplossen van conflicten, het enige dat ik van u al heb gezien is het creëren van conflicten, of klopt dit niet volgens u. De kwestie haatdragend, jongen ge moet eens direct een cursus, "ontdek jezelf" volgen ik heb de indruk dat u s'morgens voor de spiegel staat en u afvraagt, wie is die vreemde man, ken ik die van ergens. Ik heb het u nogal gezegd, hulp zoeken zoiets moogt ge niet laten aanslepen u kan mits goede hulp waarschijnlijk ik zeg wel waarschijnlijk nog worden geholpen, dus doen.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be