Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2006
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006.

Bekijk resultaten enquête: Voor wie kies je als burgemeester bij rechtstreekse verkiezing?
Patrick Janssens 17 47,22%
Filip Dewinter 19 52,78%
Aantal stemmers: 36. Je mag niet stemmen in deze enquête

Discussietools
Oud 1 oktober 2006, 08:49   #61
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Ik kan niet anders dan voor Dewinter te kiezen.

Anders denkt Jansens dat 'm goe bezig is en doet hij gewoon voort.

Paulus.
Paulus is offline  
Oud 1 oktober 2006, 11:29   #62
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Duupje's schermafbeelding

Standaard

Ik wil geen stem uitbrengen.
Op Dewinter zelf zou ik nooit stemmen, ben meer voor Annemans binnen het VB.
Maar Janssens is al helemaal geen optie voor mij !
Dus indien dit een echt scenario zou zijn, stemde ik blanco of ongeldig.

@ Duveltje : ik voeg daad bij het woord, ik heb de knoop doorgehakt, ik ben weg uit de provincie Antwerpen vanaf februari ! Ik zoek betere oorden op ! (althans voor mij dan toch ) Ik ben de verzuring/onverdraagzaamheid/racisme/criminaliteit van links EN rechts kotsbeu !
I'll just kill myself now.

Laatst gewijzigd door Duupje : 1 oktober 2006 om 11:32.
Duupje is offline  
Oud 1 oktober 2006, 12:00   #63
Nicolas
Burgemeester

Nicolas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Ik probeer jullie te begrijpen maar het lukt mij toch niet hoor
Hoe kunnen jullie nu al weten dat Filip Dewinter slecht zou besturen?
Hij heeft nog nooit de kans gekregen om het te bewijzen

Niet dat ik er op ga kiezen zeker niet,maar ik zal nooit beweren dat iemand iets niet kan als hij het nooit bewezen heeft

Er is trouwens nog nooit zoveel armoede als nu geweest,met Janssens als burgemeester
FDW heeft bewezen dat zijn wijze van spreken en betoog houden meer bevolkingsgroepen tegen elkaar heeft opgezet dan dat het meer rust heeft gebracht

FDW is een man die enkel kan groot worden van verdeeldheid en onrust te zaaien, een man die leeft van oneliners en geen uitgewerkte ideeën heeft. Een echter leider wordt door zijn volk gekozen, een echte leider hoeft niet met geweld/ macht zijn positie af te dwingen.
Nicolas is offline  
Oud 1 oktober 2006, 12:04   #64
Nicolas
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Ik ben zelf geen VB kiezer, maar zeg niet dat het VB niet goed bestuurd wordt hé
Ik denk dat het een voorbeeld voor vele andere partijen kan zijn
neen, andere partijen zijn democratisch in het opstellen van een partijbestuur
het is opvallend hoe noodzakelijk het is voor VB om een strakke partijdiscipline aan de dag te leggen, waarbij een beperkt aantal personen een mening mag geven en de rest in het gareel moet lopen en gewoon als een Jehova getuige zijn verhaal moet aframmelen maar geen eigen mening kan vormen en in de diepte over dingen praten
Nicolas is offline  
Oud 1 oktober 2006, 12:06   #65
Nicolas
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Ik ben maar wat advocaat van den duivel aan het spelen hé
Maar als iemand zo een leiding kan geven aan de grootste partij van het land zal hij zeker Anwerpen wel kunnen besturen hé
een beetje rare redenering
een dictator kan misschien goed leiding geven aan zijn vertrouwelingen maar de manier waarop dit dient te gebeuren is toch nooit goed te praten
we staan toch achter de grondbeginselen van een democratie, waarbij leiders de mensen vertegenwoordigen en niet omgekeerd.
Nicolas is offline  
Oud 1 oktober 2006, 12:13   #66
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Ik wil geen stem uitbrengen.
Op Dewinter zelf zou ik nooit stemmen, ben meer voor Annemans binnen het VB.
Maar Janssens is al helemaal geen optie voor mij !
Dus indien dit een echt scenario zou zijn, stemde ik blanco of ongeldig.

@ Duveltje : ik voeg daad bij het woord, ik heb de knoop doorgehakt, ik ben weg uit de provincie Antwerpen vanaf februari ! Ik zoek betere oorden op ! (althans voor mij dan toch ) Ik ben de verzuring/onverdraagzaamheid/racisme/criminaliteit van links EN rechts kotsbeu !
Dat kan ik heel goed begrijpen duupje,ik wou dat ik in uw plaats was want ik ben het ook erg beu hoor,maar ik ontbreek de middelen hé

Zo aangenaam wonen is het in Antwerpen,en dan maar verschieten de er zoveel VB kiezers zijn hé,of zoveel mensen gaan lopen uit antwerpen
Daarjuist op ATV nog schoon meneerke janssens bezig gehoord,mijn maag draaiden om,ik begrijp echt waar niet dat daar mensen op kiezen
En inderdaad ik zou ook nooit voor Filip Dewinter kiezen,maar de peiling hier gaf maar 2 opties hé

Laatst gewijzigd door duveltje382 : 1 oktober 2006 om 12:13.
duveltje382 is offline  
Oud 1 oktober 2006, 12:18   #67
Nicolas
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door max4westland Bekijk bericht
U bent toch jodin hé. Zie je wel dat de joden ook nooit op het Vlaams Belang zullen stemmen. Het wordt tijd dat men eens alle vreemdelingen gaat aanpakken, zonder onderscheid en dus zonder disciminatie. .

Die pro-joodse reflex van het Vlaams Belang dient nergens toe. Joden zijn en blijven vreemdelingen.

uw uitspraken en ideeën die u hier plaatst zijn verwerpelijk
het feit dat u spreekt over " alle vreemdelingen" , ongenuanceerd maakt het duidelijk dat het probleem eerder bij u ligt dan bij de andere mensen

als een patient bij een dokter komt en de patient zegt dat hij overal pijn heeft dan is de kans groot dat de patient eerder een psychisch probleem heeft dan een lichamelijk probleem
Nicolas is offline  
Oud 1 oktober 2006, 12:27   #68
Nicolas
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door max4westland Bekijk bericht
Belgen misschien wel, omdat een Belg enkel bestaat op papier. België bestaat echter uit 2 grote etnische bevolkingsgroepen Vlamingen en Walen en daar nog (teveel) vreemdelingen tussen. Op etnisch vlak bestaan er geen Belgen.

Een jood, Portugees of een Nederlander kan binnen de eerste generaties nooit geen etnishe Vlaming zijn. Mensen afkomstig van buurvolkeren kunnen misschien binnen een paar generaties als etnische Vlaming beschouwd worden, maar voor Noord-Afrikanen, negers en joden geldt dat niet, gezien de uiterlijke kenmerken. Dat is geen racisme (dus geen haat), gewoon een gezond volksnationale vaststelling.
maar een bewering die in uw hoofd zit en die u op geen enkele wijze kan hard maken

indien u echt blind zou zijn ( WANT IN DE FIGUURLIJKE ZIN BENT U REEDS BLIND VOOR DE REALITEIT) in de betekenis dat u niet kan zien dat zou u op geen enkele wijze kunnen het onderscheid kunnen maken tussen verschillende etnische groepen
een vlaming is iemand die in vlaanderen woont en is geen etnische groep op zichzelf, een vlamingen hebben bepaalde culturele overeenkomsten zoals een antwerpenaar voornamelijk de taal gemeen heeft
u zou geen onderscheid kunnen maken
Nicolas is offline  
Oud 1 oktober 2006, 12:28   #69
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nicolas Bekijk bericht

een beetje rare redenering
een dictator kan misschien goed leiding geven aan zijn vertrouwelingen maar de manier waarop dit dient te gebeuren is toch nooit goed te praten
we staan toch achter de grondbeginselen van een democratie, waarbij leiders de mensen vertegenwoordigen en niet omgekeerd.
Je gaat nu toch niet beweren dat die partij slecht bestuurd wordt hé,en je moet nu toch eens uitleggen vanwaar je rare redenatie juist komt hoor
En dictator?
Wat is er niet goed te praten?(welke manier?)
Wie zegt dat hij niet achter de grondbeginselen van een democratie staat?
Kan je dit eens effe toelichten
duveltje382 is offline  
Oud 1 oktober 2006, 12:46   #70
instromaniac
Staatssecretaris

Stuur een bericht via MSN naar instromaniac
Standaard

Ik heb de cholera gekozen omdat ik de personencultus rond de pest nogal degoutant vind. Daarbij, Dewinter heeft toch altijd z'n mond vol over het slecht beleid van de reclameboy, dus voor mijn part mag hij dan eens bewijzen of hij het zo veel beter kan. Het is dan eindelijk eens gedaan met al dat gezeik van "we mogen nooit meedoen" of "het VB zal A'pen kapot maken".
instromaniac is offline  
Oud 1 oktober 2006, 12:55   #71
Bill
Provinciaal Gedeputeerde

Bill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Gij zijt niet van antwerpen zeker? Wij hebben een grote klep! Ik denk dat FDW snel met een volksopstand te maken zou krijgen. Zoals je merkt staat de antwerpenaar ook niet te popelen voor een Antwerpen met Dewinter als burgemeester (zie peilingen). Hoe kun je nu een goed bestuurder zijn met zo weinig mensen die in je geloven?

Een antwerpenaar is te mondig om zijn klep te moeten houden!
De gemiddelde antwerpenaar heeft inderdaad een grote bek, maar daar blijft het ook bij. Veel geblaat over volksopstanden, maar als het erop aankomt: een dikke nul. Hij heeft op wereldvlak naar eigen zeggen veel te betekenen; het probleem is dat de wereld Antwerpen nauwelijks weet liggen. Veel laweit en niks, eigenlijk.

Bill, geen gemiddelde antwerpenaar.

Al is de nestbevuiler nog zo groot, het ontvangen van dopgeld brengt hem zelden in gewetensnood...
Waar een Bill is, is een weg...
Bill is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be